  • 21. Data: 2011-09-07 11:00:11
    Temat: Re: Kolorowe skalary w akwarium
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    Myslisz, ze moze sie wystraszyc odbicia "kajaka" animki?

    American Professional Zygi Photo
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 22. Data: 2011-09-07 15:53:43
    Od: ".Artur." <a...@o...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    > https://picasaweb.google.com/100917731673404686737/S
    kalary?authkey=Gv1sRgC
    > Prh892hm9fpTw
    > Czy podobają się Wam te skalary? Były piękne, ale mój aparat z telefonu
    > kiepsko zdjęcia wykonał, Nie miałam przy sobie aparatu foto.

    Ogólnie tragedia, przerybienie, a to jeszcze maluchy
    podobnie jak trzymanie bojownika w szklance

    mimo iż rodzą się w niewoli, ryby potrzebują środowiska zbliżonego
    do naturalnego a tu nie mają gdzie się schować.
    sterylne akwarium nie pomoże gdy stres je wykończy.

    Co do porządnego focenia zbiorników z rybkami to można by ksążkę napisać
    głównie chodzi o właściwe warunki oświetlenia.

    zaprzyjażnione
    https://picasaweb.google.com/KrisMekar/MojeAkwarium#

    moje
    https://picasaweb.google.com/114143142921811413883/A
    kwarium#

  • 23. Data: 2011-09-07 16:22:07
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 07/09/2011 16:53, .Artur. wrote:
> [...]
    >
    > Co do porządnego focenia zbiorników z rybkami to można by ksążkę napisać
    > głównie chodzi o właściwe warunki oświetlenia.

    To lotos tak zakwitł? Pamiętam jak z 10 lat temu ojciec skakał jak
    dziecko, bo udało mu się jakiś rzadki gatunek do rozkwitu doprowadzić.
    Sklep zoologiczny napuścił nam lokalną kablówkę na dom, żeby to
    sfilmować. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 24. Data: 2011-09-07 16:47:36
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Sep 7, 6:41 am, lukawar <l...@g...pe-el> wrote:

    > Profesjonalizm pełną gębą, nic, tylko pozbierać te twoje złote myśli i
    > stworzyć albumik pt. "America - kraj, w którym każdy debil może być
    > professjonalistom"

    Dokladnie - wystarczy, ze bedzie mu sie chcialo pracowac i bedzie
    potrafil na tym zarabiac.
    Natomiast tacy jak ty, tylko w pisaniu farmazonow sie rozpedzaja.
    Czekam na ten albumik od ciebie i na strone internetowa, ktora niejaki
    olo obiecal mi zrobic pare miesiecy temu.
    Moze "wespol, zespol", w koncu cos zrobicie, a nie tylko
    "pierdolicie".

  • 25. Data: 2011-09-07 16:55:32
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    ------
  • 26. Data: 2011-09-07 17:10:20
    Od: ".Artur." <a...@o...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > dziecko, bo udało mu się jakiś rzadki gatunek do rozkwitu doprowadzić.
    > Sklep zoologiczny napuścił nam lokalną kablówkę na dom, żeby to

    Zgadza się lotos czewrony
    Kwiatostan lubi głębokie zbiorniki, u mnie 60 cm
    Trzeba zmusić rośline słabszymym oświetleniem lub przysłonieniem innymi
    do wytworzenia wielkich lisci powierzchniowych
    a póżniej mocne światło i kwiatuszek jak z obrazka.
    Niestety ma krótki żywot, ale foto oko cieszy.

  • 27. Data: 2011-09-07 19:05:34
    Od: ".Artur." <a...@o...pl>

    Użytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    /MojeAkwarium#
    83/Akwarium#
    ------
    ---
    > Zacytowal
    > Ziggy Photo - American Professional Photographer

    straciłeś rachubę w trolowaniu, ogarnij się

  • 28. Data: 2011-09-07 19:42:40
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Sep 7, 3:05 pm, ".Artur." <a...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:56776145-f1d1-46c5-a1f5-24ab253618d0@
    k15g2000yqd.googlegroups.com...

    7/Skalary?authkey=Gv...

    Nawet gdyby to byla prawda, to uzasadnij jakakolwiek potrzebe, rachuby
    do trollowania.

  • 29. Data: 2011-09-07 20:06:04
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Wed, 7 Sep 2011 12:42:40 -0700 (PDT), Zygmunt Dariusz napisał(a):

    > Nawet gdyby to byla prawda, to uzasadnij jakakolwiek potrzebe, rachuby
    > do trollowania.

    to bardzo proste - na ten przykład IMO to warto trolować tylko w tych
    tematach w których ma sie wiedzę pozwalającą na swobodne się w owym temacie
    poruszanie. A jak sie widzi watek o akwarystyce a ryby ogląda tylko w
    konserwach to lepiej odpuścić :D

  • 30. Data: 2011-09-07 20:26:12
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Sep 7, 4:06 pm, "...::QRT::..." <n...@...mejla> wrote:
    > Dnia Wed, 7 Sep 2011 12:42:40 -0700 (PDT), Zygmunt Dariusz napisa (a):

    > to bardzo proste - na ten przyk ad IMO to warto trolowa tylko w tych
    > tematach w kt rych ma sie wiedz pozwalaj c na swobodne si w owym temacie
    > poruszanie. A jak sie widzi watek o akwarystyce a ryby ogl da tylko w
    > konserwach to lepiej odpu ci :D

    To co napisales, to jest klasyczny przyklad, wtornego analfabetyzmu.
    Jesli sie ma wiedze w danym temacie i dyskutuje sie zgodnie z tematem,
    to nie jest to trollowanie.
    Zapoznaj sie z definicja tego okreslenia.
    Nie napisales tez nic, o potrzebie rachuby w trollowaniu, tylko
    zupelnie o czym innym i to jest wlasnie trollowanie.
    Jasnowidzem, tez jestes chujowym, bo akwareystyka zajmowalo sie kilka
    osob w mojej bliskiej rodzinie a pracujac w niemczech, przez ponad 2
    lata, dostarczalem rybki i sprzet, do sklepu akwarystycznego
    prowadzonego przez mojego kolege w polsce.