  • 11. Data: 2011-09-07 09:03:43
    Temat: Re: Kolorowe skalary w akwarium
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    stronahttp://www.ziggyphotoonline.com/

    > "A w ameryce, to murzynow bija".
    > Niezawodnie - na tej grupie - zawsze sie trafi jakis kretyn, z
    > "odpowiednim" agrumentem.

    wiesz twoja strona to cud dizajnu nie jest.
    Mozna ewentualnie powiedzieć iż "prosta ale funkcjonalna" no ale wybacz ten
    nagłówek to mógłbyś dać do zrobienie komuś kto przynajmniej ma minimalne
    choć poczucie estetyki :D

  • 12. Data: 2011-09-07 09:13:39
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Sep 7, 5:03 am, "...::QRT::..." <n...@...mejla> wrote:
    > Dnia Wed, 7 Sep 2011 01:47:09 -0700 (PDT), Zygmunt Dariusz napisa (a):

    stronahttp://www.ziggyphotoonline.com/

    > wiesz twoja strona to cud dizajnu nie jest.
    > Mozna ewentualnie powiedzie i "prosta ale funkcjonalna" no ale wybacz ten
    > nag wek to m g by da do zrobienie komu kto przynajmniej ma minimalne
    > cho poczucie estetyki :D

    O mojej stronie nie musisz tu trollowac.
    Jak juz koniecznie chcesz, to zaloz o niej watek.
    A na razie to spierdalaj z trollowaniem zupelnie nie na temat.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 13. Data: 2011-09-07 09:26:30
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Wed, 7 Sep 2011 02:13:39 -0700 (PDT), Zygmunt Dariusz napisał(a):

    stronahttp://www.ziggyphotoonline.com/

    > O mojej stronie nie musisz tu trollowac.

    twą stronę pierwszy raz w życiu widziałem, ale skoro mowa o siermiężności
    to faktycznie jest dobrym przykładem :D
    Aż zacytuje klasyka co zdarza mi sie niezbyt często:
    ,,źdźbło w oku bliźniego widzisz, a belki w swoim nie dostrzegasz"

    > Jak juz koniecznie chcesz, to zaloz o niej watek.

    zasadniczo powiedziłem już co myśle skoro temat sie pojawił.
    Zresztą na gównem nie warto sie pochylać na dłużej.

    > A na razie to spierdalaj z trollowaniem zupelnie nie na temat.

    A jak nie to co?

  • 14. Data: 2011-09-07 09:26:36
    Od: Mariusz Chwalba <m...@c...net>

    On 07.09.2011 00:43, Animka wrote:
    > https://picasaweb.google.com/100917731673404686737/S
    kalary?authkey=Gv1sRgCPrh892hm9fpTw

    > Czy podobają się Wam te skalary? Były piękne, ale mój aparat z telefonu
    > kiepsko zdjęcia wykonał, Nie miałam przy sobie aparatu foto.

    Mnie najbardziej spodobała się możliwość wyciągnięcia portretu
    pstrykającego z odbicia w szybie.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 15. Data: 2011-09-07 09:33:13
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    Mariusz Chwalba <m...@c...net> napisał(a):

    >Mnie najbardziej spodobała się możliwość wyciągnięcia portretu
    >pstrykającego z odbicia w szybie.

    Pokaz, jak wyglada animka :)

  • 16. Data: 2011-09-07 09:42:11
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/09/2011 23:43, Animka wrote:
> [...]
    >

    > Czy podobają się Wam te skalary? Były piękne, ale mój aparat z telefonu
    > kiepsko zdjęcia wykonał, Nie miałam przy sobie aparatu foto.

    Wspaniała plastyka zdjęcia! Wiernie oddane kolory sprawiają, że odbiorca
    niemal czuje chłodną bryzę na twarzy. oglądając je czuję się znów jak
    niewinne dziecko obcujące z naturą w jej najczystszej formie.

    10/10, fpisujmy miasta! Hożuf!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 17. Data: 2011-09-07 09:43:36
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 07/09/2011 10:33, Pan Peresada wrote:

    > Pokaz, jak wyglada animka :)

    Pamiętasz zdjęcia czajniczka? Na pewno chcesz ryzykować?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 18. Data: 2011-09-07 09:57:57
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Wed, 07 Sep 2011 00:43:42 +0200, Animka napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy podobają się Wam te skalary? Były piękne, ale mój aparat z telefonu
    > kiepsko zdjęcia wykonał, Nie miałam przy sobie aparatu foto.

    Które skalary???? Na wskazanych przez Ciebie zdjęciach nie znalazłem ani
    jednego.... :-( Czy mam zmienić okulary lub laptopa? Czy też zweryfikować
    moją wiedzę akwarystyczną? Może posiadanie trzech zbiorników o łącznej
    pojemności blisko 300 litrów to za mało aby rozpoznać jedną z
    najpopularniejszych ryb akwariowych, którą kiedyś się hodowało????

    Co zrobić droga redakcjo????

    --
    pzdr
    meping - zatroskany... :-D

  • 19. Data: 2011-09-07 10:04:26
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Sep 7, 5:43 am, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Pami tasz zdj cia czajniczka? Na pewno chcesz ryzykowa ?

    Myslisz, ze moze sie wystraszyc odbicia "kajaka" animki?

  • 20. Data: 2011-09-07 10:41:52
    Od: lukawar <l...@g...pe-el>

> [...]
    > A na razie to spierdalaj z trollowaniem zupelnie nie na temat.
    >
    > Ziggy Photo - American Professional Photographer

    Profesjonalizm pełną gębą, nic, tylko pozbierać te twoje złote myśli i
    stworzyć albumik pt. "America - kraj, w którym każdy debil może być
    professjonalistom"