  • 81. Data: 2010-06-22 20:34:55
    Temat: Re: Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "DoQ" wrote:
    > http://img397.imageshack.us/i/touring08zh7.jpg/
    > http://img296.imageshack.us/i/12551069eh2.jpg/
    > http://i6.tinypic.com/1zf7ubk.jpg

    Nigdy mi się taki naciąg opon nie podobał. :-)

    Poza tym widziałem co się może stać, gdy przy takim naciągu złapie
    się kapcia i nieświadomie przejedzie kilkaset metrów. Nawet fotkę
    znalazłem: http://images46.fotosik.pl/107/b742f35f6d1c4e2c.jpg

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 82. Data: 2010-06-22 20:41:45
    Od: to <t...@a...xyz>

    to wrote:

    > Możesz mieć racje, nie znam się na tym za dobrze. :) Ale gdyby nie te
    > felgi, to wyglądałby fajnie.

    Chyba słabo mu się przyjrzałem, toż to jakaś dziwna hybryda starego 125p
    i MR-a. ;-)

  • 83. Data: 2010-06-22 20:46:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    Waldek Godel wrote:

    > A nawet nie wygląda, tylko prawdopodobnie tak jest - opony o proporcjach
    > z F1 trochę sobie kosztują, żywotność też nie jest jakaś strasznie
    > długa.

    Ty chyba opony z F1 nie widziałeś. ;-)

  • 84. Data: 2010-06-22 21:36:09
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-06-22 20:41, to pisze:

    > Chyba słabo mu się przyjrzałem, toż to jakaś dziwna hybryda starego 125p
    > i MR-a. ;-)

    Ano kundlowate.

    Tutaj to jest poezja:
    http://www.skaczacawarszawa.pl/img/historia/warszawa
    _big5.jpg
    http://www.youtube.com/watch?v=9kwniu596yI
    http://www.carworld.pl/2009/04/24/skaczaca-warszawa-
    najbardziej-znany-polski-lowrider/

    Roboty zrobiono sporo, efekt jest i nikt nie próbuje dorabiać
    dziwacznych teorii do 'tuningu'.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 85. Data: 2010-06-23 09:21:30
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    DoQ pisze:
    > TO audi tak sie prowadzi? :-)

    To audi już się nie prowadzi,wczoraj zostało rozebrane i gruntowny
    przegląd robie.

    --
    krzysiek82

  • 86. Data: 2010-06-23 10:40:46
    Od: PaPi <...@...3>

    > Generalnie zawsze jest tak, że z jednej strony są jakieś wieśniaki, co
    > psują auta
    > pseudotunningiem, z drugiej snoby pozujące na niewiadomo co (100%
    > oryginału, części
    > i robocizna w cenie mercedesa itp), a pośrodku oczywiście my: ludzie na
    > poziomie,
    > ze świetnym gustem, umiarem, klasą... i kogo byś nie spytał, to tak
    > powie :)

    Jesli ktos robi cos zeby sie dowartosciowac to masz 100% racje.
    Ale niektorzy odrestaurowuja auta dlatego, ze je po prostu lubia.
    Podziwiaja kunszt i precyzje dawnych inzynierow, konstruktorow i
    mechanikow ktorzy nie majac dostepu do nowoczesnych obrabiarek oraz
    materialow tworzyli na ich czas cuda techniki.
    Dlatego nie ma sensu restaurowanie zabytkowych samochodow nowoczesnymi
    czesciami.
    Inna sprawa ze z umiarem oraz uzytecznoscia w zyciu codziennym tak
    wydanych pieniedzy nie ma mowy.

  • 87. Data: 2010-06-23 12:02:11
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "RobertRędziak" <r...@g...wkurw.org> wrote in message

    > A już sprawdziłeś, co oznacza termin ,,airride''?

    Dzieki za podpowiedz, niestety nie jestem na bierzaco z takimi all show no
    go tuningami od siedmiu bolesci..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 88. Data: 2010-06-23 12:35:35
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 22 cze 2010 o 14:08 GMT, krzysiek82 napisał(a):

    > http://www.widelec.org/zdjecie,fiat-125p-cultstyle,2
    819.html

    Samochod fajny, ladnie wyglada, dopuki nie widac felg, karykaturalnych
    opon, porazka, piekne auto zaszpecone wiocha...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 89. Data: 2010-06-23 12:48:56
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-06-22, krzysiek82 <s...@u...pl> wrote:

    > Nie ten poziom :) cult style to styl ludzi na poziomie a nie wieśniactwo.

    Zdecydowanie do wieśniactwa dużo brakuje...

    Krzysiek Kiełczewski

  • 90. Data: 2010-06-23 12:51:43
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-06-23 09:21, krzysiek82 wrote:

    > To audi już się nie prowadzi,wczoraj zostało rozebrane i gruntowny
    > przegląd robie.

    Szybki jestes, normalnie mistrz. Skoro juz rozebrales,to posortuj i
    wywiez do odpowiednich kontenerow :)