  • 71. Data: 2010-06-22 15:58:16
    Temat: Re: Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    krzysiek82 pisze:

    > Nie ten poziom :) cult style to styl ludzi na poziomie a nie wieśniactwo.

    Generalnie zawsze jest tak, że z jednej strony są jakieś wieśniaki, co psują auta
    pseudotunningiem, z drugiej snoby pozujące na niewiadomo co (100% oryginału, części
    i robocizna w cenie mercedesa itp), a pośrodku oczywiście my: ludzie na poziomie,
    ze świetnym gustem, umiarem, klasą... i kogo byś nie spytał, to tak powie :)

  • 72. Data: 2010-06-22 17:13:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    krzysiek82 pisze:

    > zawsze byłem zachwycony prowadzeniem, auto reaguje nerwowo na każdy ruch
    > kierownicą, jedzie jak przyklejone. Czego chcieć więcej?

    TO audi tak sie prowadzi? :-)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 73. Data: 2010-06-22 17:18:41
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Maciej Browarczyk" wrote:
    > http://en.gtwallpaper.com/gt/citroen/citroen_01.jpg
    > http://autopixx.de/bilder/1N5wu132/peugeot-tuning.jp

    Idealne przykłady wiejskiego tuningu. :-) Pół tony plastiku i laminatu,
    lista płac pod lusterkiem obowiązkowa, a pod maską pewnie seryjne
    60KM. :-) Ohydztwo.

    > http://tinyurl.com/35wx8y3

    A mnie się podoba. Gleba, koła, reszta seria. Mniam. :-)

    Albo to, wygooglane na szybko, fajnie leży, oczywiście airride:
    http://farm3.static.flickr.com/2642/3679409044_1fd3f
    01920_b.jpg

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 74. Data: 2010-06-22 17:35:56
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    >
    > A mnie się podoba. Gleba, koła, reszta seria. Mniam. :-)
    >
    > Albo to, wygooglane na szybko, fajnie leży, oczywiście airride:

    Fajna fotoszopka, bo jezdziloby to jedynie na wprost.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 75. Data: 2010-06-22 17:47:06
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    kamil pisze:

    > Fajna fotoszopka, bo jezdziloby to jedynie na wprost.

    Malo wiesz, to nie photoshop tylko zawieszenie pneumatyczne.
    Mi nie za bardzo sie podoba jak felga chowa sie w nadkolu, wole jak jest
    kilka mm przeswitu.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 76. Data: 2010-06-22 17:54:38
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 22 Jun 2010 16:35:56 +0100, kamil napisał(a):

    01920_b.jpg

    > Fajna fotoszopka, bo jezdziloby to jedynie na wprost.

    Co fajnego jest w tym, ze auto wygląda jakby na nie spadła paleta z
    cementem?

    tu masz jeszcze kilka cudownie stuningowanych w tym stylu, będziecie
    zachwyceni:
    http://www.joemonster.org/art/14358/Uwazaj_gdzie_par
    kujesz_

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 77. Data: 2010-06-22 17:58:29
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Waldek Godel pisze:

    > Co fajnego jest w tym, ze auto wygląda jakby na nie spadła paleta z
    > cementem?

    Mnie rozluznia "german style":
    http://img397.imageshack.us/i/touring08zh7.jpg/
    http://img296.imageshack.us/i/12551069eh2.jpg/
    http://i6.tinypic.com/1zf7ubk.jpg

    Wyglada jakby im opona z felgi zeszla, albo nie starczylo kasy na
    odpowiednio szerokie. Niesamowicie praktyczne i estetyczne rozwiazanie,
    zwlaszcza w okolicach kraweznika...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 78. Data: 2010-06-22 18:01:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 22 Jun 2010 17:58:29 +0200, DoQ napisał(a):

    > Wyglada jakby im opona z felgi zeszla, albo nie starczylo kasy na
    > odpowiednio szerokie.

    A nawet nie wygląda, tylko prawdopodobnie tak jest - opony o proporcjach z
    F1 trochę sobie kosztują, żywotność też nie jest jakaś strasznie długa.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 79. Data: 2010-06-22 18:04:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Waldek Godel pisze:
    > A nawet nie wygląda, tylko prawdopodobnie tak jest - opony o proporcjach z
    > F1 trochę sobie kosztują, żywotność też nie jest jakaś strasznie długa.

    W sumie fakt. Za jakas 295/30/18 z tysiaka/szt trzeba wybecelowac...

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 80. Data: 2010-06-22 18:33:14
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 22 Jun 2010 16:35:56 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    01920_b.jpg

    > Fajna fotoszopka, bo jezdziloby to jedynie na wprost.

    A już sprawdziłeś, co oznacza termin ,,airride''?

    (co nie zmienia faktu, że airride jest ,,all show no go'').

    r.