  • 91. Data: 2010-06-23 13:31:40
    Temat: Re: Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > To audi już się nie prowadzi,wczoraj zostało rozebrane i gruntowny
    > przegląd robie.

    W pół dnia rozebrałeś całe, 20 letnie auto na części? Chyba koła
    odkręciłeś albo pociąłeś je piłą. ;-)

  • 92. Data: 2010-06-23 13:35:07
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik to napisał:

    > W pół dnia rozebrałeś całe, 20 letnie auto na części? Chyba koła
    > odkręciłeś albo pociąłeś je piłą. ;-)
    No wiesz, w dziupli to kilka osob robi auto w kilka h i to nocy a pozniej na gielde w
    sobote :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 93. Data: 2010-06-23 13:54:46
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    mleko pisze:
    > Szybki jestes, normalnie mistrz. Skoro juz rozebrales,to posortuj i
    > wywiez do odpowiednich kontenerow :)

    wnętrze zaledwie :D Tak na marginesie, da się jednego dnia rozebrać w
    pojedynkę całe auto i jeszcze przed 16 pojechać na złom oddać budę
    pocięta na części. (za średniej wielkości budę płacą ok 200zł)

    --
    krzysiek82

  • 94. Data: 2010-06-23 15:09:00
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    krzysiek82 pisze:

    > Lubie kolekcjonować samochody, a dzięki temu że byłby to zabytek
    > zaoszczędziłbym na ubezpieczeniu, ale cóż trzeba poczekać, na tym etapie
    > zrobię z nieco culta czyli gleba oraz szerokie koło.

    Ja rozumiem i doceniam ciąg na zmiany, dyskusje o gustach zostawmy na boku.

    Niemniej jednak material wyjsciowy czyli 20 letni diesel ktorych wyszlo
    z fabryki setki tysiecy to moze i moze zostac klasykiem, w Polsce za
    nascie lat nawet zabytkiem ( o ile ustawa sie nie zmieni, a ma zaostrzac
    kryteria zabytkowosci).

    Do unikatu i egzemplarza ktoremu ktos poswieci wiecej niz 2 sekundy to
    niestety jeszcze z 50 lat.
    Jak go porobisz na swoje cult czy cokolwiek to niestety pozostanie tylko
    wyrazem zle ulokowanych ambicji tunningowych i utopionych pieniedzy.

    W sensownym (czyli jeszcze za zycia wlasciciela ) czasie pozostana
    wartymi uwagi i swej ceny klasykami auta ktore juz z fabryki wyszly jako
    wystajace ponad prymat masowej produkcji.

    Tako rzecze cennik old- i youngtimerow dostepny w roznych miejscach.

    Sprzedaj to i poszukaj czegos z wiekszym potencjalem czy to tuningowym
    czy to "youngtimerowym".

    KJ

  • 95. Data: 2010-06-23 17:48:09
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > wnętrze zaledwie :D Tak na marginesie, da się jednego dnia rozebrać w
    > pojedynkę całe auto i jeszcze przed 16 pojechać na złom oddać budę
    > pocięta na części. (za średniej wielkości budę płacą ok 200zł)

    Może i da się rozebrać, ale jak celem jest złom. W innym przypadku jedna
    zapieczona śruba potrafi mocno napsuć krwi jeśli się nie chce się
    poniszczyć wszystkiego wokół.

  • 96. Data: 2010-06-23 20:18:07
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-06-22 12:14, krzysiek82 pisze:

    > Co stoi na przeszkodzie, żeby przeswapować na 1.9 TDI? Nic ale poza tym,
    > z tego silnika 1.6 da się jeszcze sporo wyciągnąć.

    A słyszałeś o pękających głowicach w 1,6 TD ??
    Ja niejedną w latach 90tych widziałem i miałem w rękach ;P

    Pozdrawiam !!

    PS:
    Tuningować to jeszcze 1,9TDI, ale nie 1,6TD.

  • 97. Data: 2010-06-23 20:20:59
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-06-22 14:08, krzysiek82 pisze:

    > http://www.widelec.org/zdjecie,fiat-125p-cultstyle,2
    819.html

    Ochydny. Zwykłe 13" alu i ciut szersze gumy i już by inaczej wyglądał.

    Stoi kole mnie coś na ten styl Golf MK1 - jeszcze z rudą klapą :) mi się
    totalnie nie podoba.

    Pozdrawiam !!

  • 98. Data: 2010-06-23 21:00:32
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Czarek Daniluk pisze:

    > A słyszałeś o pękających głowicach w 1,6 TD ??
    > Ja niejedną w latach 90tych widziałem i miałem w rękach ;P

    Wszystkie sa popekane, pomiedzy gniazdami zaworow, jest to normalne i
    nie nalezy sie tym przejmowac.

    --
    Karolek

  • 99. Data: 2010-06-23 21:12:00
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-23 21:00, Karolek pisze:

    > Wszystkie sa popekane, pomiedzy gniazdami zaworow, jest to normalne i
    > nie nalezy sie tym przejmowac.

    Jak widać u VW pęknięcia głowicy to nie bug ino feautre. I to nie tylko
    ostatnie 5 lat to dobitnie udowadnia. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 100. Data: 2010-06-23 22:13:11
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Jak widać u VW pęknięcia głowicy to nie bug ino feautre. I to nie tylko
    > ostatnie 5 lat to dobitnie udowadnia. ;)

    Francuski z takimi pęknięciami na bank już by nie jechał, a VW jeździ ;-)

    Pozdrawiam
    Paweł