  • 31. Data: 2010-06-22 12:14:13
    Temat: Re: Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    > No widzisz. A dla mnie coś takiego:
    > http://picasaweb.google.pl/michal.uptas/Rothenburg#5
    078978449252915106
    > już jest wieśniactwem, za które posiadacz tego czegoś powinien stracić DR.

    no to nie znajdziemy wspólnego języka :) ale szanuje twoje zdanie

    > Poza tym jest jeszcze jedna rzecz - taki tuning w przypadku,
    > nieadekwatnej do wyglądu mocy auta to też imho wieś. Tak jak Adam
    > napisał - żeby to chociaż był 2.3E ...

    Co stoi na przeszkodzie, żeby przeswapować na 1.9 TDI? Nic ale poza tym,
    z tego silnika 1.6 da się jeszcze sporo wyciągnąć.

    --
    krzysiek82

  • 32. Data: 2010-06-22 12:31:18
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "krzysiek82" <s...@u...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Co stoi na przeszkodzie, żeby przeswapować na 1.9 TDI? Nic ale poza tym, z
    > tego silnika 1.6 da się jeszcze sporo wyciągnąć.

    krzysiek prosze cie, niechbys nawet i 100KM w klekocie wyciagnal, to ze
    sportowym autem ma to niewiele wspolnego i tuningowanie serio troche mija
    sie z celem.

    Sprzedaj te wszystkie padliny i kup jedno jezdzace, ale porzadnie. :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 33. Data: 2010-06-22 12:45:27
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    kamil pisze:
    > Sprzedaj te wszystkie padliny i kup jedno jezdzace, ale porzadnie. :)

    nie mogę nie chce nie umieć żyć bez tych moich rupieci :) Raz miałem
    lepsze auto i szybko się go pozbyłem, bo po prostu nie było jak w nim
    dłubać.

    --
    krzysiek82

  • 34. Data: 2010-06-22 12:47:20
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > nie mogę nie chce nie umieć żyć bez tych moich rupieci :) Raz miałem
    > lepsze auto i szybko się go pozbyłem, bo po prostu nie było jak w nim
    > dłubać.

    Zawsze mozna rozkladac i skaldac z powrotem, robilem tak z budzikami kiedy
    bylem maly. :)

  • 35. Data: 2010-06-22 13:00:48
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > powiem tak, jak dla mnie felga nigdy nie jest stanowczo za szeroka,
    > wszystko zależy od nadkola.

    Pewnie dlatego, że nie masz pojęcia o działaniu zawieszenia...

  • 36. Data: 2010-06-22 13:08:17
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-22 12:47, kamil pisze:

    > "krzysiek82" <s...@u...pl> wrote in message

    > Zawsze mozna rozkladac i skaldac z powrotem, robilem tak z budzikami
    > kiedy bylem maly. :)

    A potem rodzice pytali, co to za części zostały na stole i dlaczego
    kolejny budzik nie działa? ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 37. Data: 2010-06-22 13:09:33
    Od: to <t...@a...xyz>

    .Peeter wrote:

    > Czyli uważasz, że obniżanie auta to wiocha? I że montowanie szerszych
    > opon i niefabrycznych felg to też wiocha?

    Zazwyczaj jest to wiocha, bo mało kto robi to we właściwy sposób, czyli
    montuje przyzwoite sprężyny, adekwatne do nich amortyzatory i felgi o
    odpowiednich parametrach. Najczęściej "obniżanie auta" polega na
    zapakowaniu doń najtańszych sprężyn z Allegro (lub wręcz uje...niu
    seryjnych), pozostawieniu starych, 10-letnich amorów i wtrynieniu
    nieodpowiednich felg, byle tylko mieściły się w nadkolach.

  • 38. Data: 2010-06-22 13:17:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > no to nie znajdziemy wspólnego języka :) ale szanuje twoje zdanie

    Sorry Krzysiu, ale to auto JEST zwieśniaczone. Zakładając, że gość nie
    zaspawał tylnego zawieszenia na sztywno to jak niby miałoby działać? Po
    za tym auta w których przesadnie zwiększono rozstaw kół bez modyfikacji
    błotników wyglądają śmiesznie, karykaturalnie (pomijając już oczywisty,
    negatywny wpływ na zawieszenie). Prawda jest taka, że jakby się pościgał
    z identycznym Corrado na seryjnym zawiasie to na 99% by przegrał, dlatego
    to właśnie wiejski tuning.

  • 39. Data: 2010-06-22 13:26:27
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "to" wrote:
> [...]
    > seryjnych), pozostawieniu starych, 10-letnich amorów i wtrynieniu
    > nieodpowiednich felg, byle tylko mieściły się w nadkolach.

    Sposób o którym piszesz to nie wiocha, tylko zwykła głupota.

    Ja mówię o montowaniu porządnego, markowego zawieszenia
    gwintowanego lub zestawu sprężyny + amory. Bez sensu wymieniać
    seryjne zawieszenie na badziewie, które zamieni auto w piłkę
    tenisową, ani to przyjemne, ani bezpieczne.

    Tylko że takie zawieszenia zaczynają się zazwyczaj od około 2000zł
    za kit sprężyny + amory i od 3000zł za gwint...

    A felgi - temat rzeka. Jedni montują felgi na dystansach zmieniających
    rozstaw, zmniejszając przy okazji ET do wartości ujemnych, inni na
    wiadra 10 cali naciągają oponę 195 i są zadowoleni. Dla mnie takie
    pomysły odpadają. Na każdą felgę można założyć oponę w jakimś
    bezpiecznym zakresie szerokości, dla mnie 195/50/15 na feldze
    15x7 wyglądało ładnie i nie trzeba było szerszej felgi. Teraz mam
    225/45 na feldze 17x7,5 i jest OK, choć bym nie pogardził felgami
    8-8,5 cala szerokości, ładniej by się opona ułożyła. :-)

    Po prostu z tym jest tak, jak ze wszystkim - trzeba zachować zdrowy
    rozsądek i robić to zgodnie ze sztuką.

    P.s. Jak kogoś interesuje - http://www.willtheyfit.com/

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 40. Data: 2010-06-22 13:50:44
    Od: PaPi <...@...3>

    > Pewnie ma zły dzień albo po prostu nie zrozumiał moich intencji bo
    > niestety b3 jest jednym z bardziej ulubionych modeli wieśniaczonych
    > przez tjunerów.

    I co z tego ? Ty go zwiesniaczysz.
    Wszelkie przerobki w stosunku do tego jak wygladalo auto w ktorejs z
    wersji fabrycznych to mniejsze lub wieksze wiesniaczenie.

    Obnizanie samochodu, zakladanie szerszych opon czyli tak jak napisales
    "cult style" to 100% wiesniactwo.

    Rozumiem ze chcesz zrobic takie "cus"
    http://images42.fotosik.pl/199/7afcc5976212ee37.jpg
    http://images36.fotosik.pl/174/277c53094164b679.jpg