  • 11. Data: 2010-03-10 22:19:21
    Temat: Re: Kolejna zapowiedz Pentaxa :-)
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hn95mp$bg9$1@news.onet.pl>,
    Marek Wyszomirski nabazgrał:

    > Ale za to portfel o ile lżejszy po zakupie:-)

    Chce się komuś przeliczyć na jednogroszówki? ;)

  • 12. Data: 2010-03-10 22:45:08
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-03-10 23:19:21 +0100, l...@l...localdomain said:

    > Chce się komuś przeliczyć na jednogroszówki? ;)

    na wagę?

    BTW.
    Ile waży jeden milion złotych w starych jednogroszówkach?
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2010-03-10 23:26:49
    Od: "Norbert" <...@h...spam>

    > tak pentaks jest możliwie w kierunku studia i rozdzielczości.

    Korpus i nowy obiektyw wodoszczelny, to dopiero cudo MF ;) To chyba na
    wypadek uruchomienia alarmu pozarowego w studiu.

  • 14. Data: 2010-03-10 23:40:36
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    John Smith pisze:
    > MF: korpus i obiektyw:
    >
    > http://www.dpreview.com/news/1003/10031002pentax645d
    .asp
    > http://www.dpreview.com/news/1003/10031001pentax55mm
    .asp

    Kolejny crop Pentaksa. Nadal nie ma FF, czy to małoobrazkowego, czy
    średnioformatowego :-P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.