  • 1. Data: 2010-03-10 07:37:21
    Temat: Statyw dla D90 z 18-105 VR
    Od: "Bogusław Pazorek" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam. Jak w temacie.
    Jest tego tyle, ze postanowiłem napisać do fachowców. Potrzebuję statyw,
    który pewnie stoi i nie drży pod wpływem przeskakującego lustra.Płytka
    mocowania aparatu powinna mieć zabezpieczenie przed przypadkowym otwarciem.
    Jednocześnie aby był możliwie najtańszy.Cena jest istotna. Wiem, że "co
    tanie to drogie". Znawcy tematu potrafią jednak wykombinować jakiś "złoty
    środek".Może gdzieś w necie jest stronka, gdzie handluje się używanym
    sprzętem foto.
    Dziękuję
    Pozdrawiam
    Bogusław

  • 2. Data: 2010-03-10 18:08:36
    Temat: Re: Statyw dla D90 z 18-105 VR
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Bogusław Pazorek napisał(a):
    > Witam. Jak w temacie.
    > Jest tego tyle, ze postanowiłem napisać do fachowców.
    Chyba źle trafiłeś, albo ich uraziłeś.
> [...]
    > tanie to drogie". Znawcy tematu potrafią jednak wykombinować jakiś "złoty
    > środek".Może gdzieś w necie jest stronka, gdzie handluje się używanym
    Chyba ich uraziłeś.
    Ja sie za fachowca nie uważam.
    http://42.pl/u/2aG4
    Jak sobie poczytasz, to wpadnij z konkretnymi pytaniami.
    --
    Krzysiek