  • 1. Data: 2010-03-09 21:35:57
    Temat: lampa do Nikona- jaka ?
    Od: "Andrzej" <a...@p...pl>

    Jaką polecacie lampe, ktora by pasowala do Nikona D5000, ew w przyszlosci ,
    aby mozna bylo ja uzyc z lepszym body. Potrzebuje lampy, ktorą wezme sobie
    na wakacje , jak trzeba bedzie zrobic w gdzies w jaskini normlane zdjecie to
    zrobie, a nie tylko swojej twarzy :-) , moze SB400, bo o tej mysle. Nie
    musi to byc od razu SB900. Zalezy mi na wadze calosci....

  • 2. Data: 2010-03-09 21:59:57
    Temat: Re: lampa do Nikona- jaka ?
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 9 Mar, 22:35, "Andrzej" <a...@p...pl> wrote:
> [...]
    > zrobie, a nie tylko swojej twarzy :-) , moze  SB400, bo o tej mysle. Nie
    > musi to byc od razu SB900. Zalezy mi na wadze calosci....

    Musi to być Nikon?

  • 3. Data: 2010-03-09 22:04:00
    Od: "Grzesiek" <o...@o...pl>

    SB400 bedzie za mala, jezeli myslisz przyszlosciowo o wymianie puszki, w
    Twoim przypadku najlepiej kupic SB600 lub uzywana SB800 - w obu tych
    lampkach masz pelna dedykacje do nikosiow od D5000 w gore i przede wszystkim
    ruchoma glowica, co jest b. wazna rzecza

    Mozesz tez uderzyc w lampki niesystemowe, ja np. mam metza 48 AF-1 i chwale
    ja sobie, w miare tania i niezbyt ciezka i najwazniejsza rzecz pracuje w
    nikonowskim CLSie a poza tym sam mozesz przez usb upgradowac firmware
    lampki..... znajac wage D5000 - kazda lepsza lampka bedzie przewyzszac wage
    tego aparatu :)

    4930 (20100309) __________

  • 4. Data: 2010-03-09 23:06:38
    Od: "PW" <c...@p...wytnijto.e-wro.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zdjecie to zrobie, a nie tylko swojej twarzy :-) , moze SB400, bo o tej
    > mysle. Nie musi to byc od razu SB900. Zalezy mi na wadze calosci....

    Mam SB400, naprawdę daje radę. 90% zdjęć amatorskich robi się z refletorem w
    sufit i tu naprawdę trudno jej coś zarzucić. W miarę mocna, więc nawet w
    wyższych pomieszczeniach wyrabia ze światłem. Aż zacząłem się zastanawiać
    nad kupnem SB900, bo właściwie po co... :)

    zdrówka, PW

  • 5. Data: 2010-03-10 17:37:45
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    A ja mam METZA 48 i jestem zadowolony........

    pzdr
    Dars

  • 6. Data: 2010-03-10 18:58:06
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-03-09 22:35:57 +0100, "Andrzej" <a...@p...pl> said:

    > jak trzeba bedzie zrobic w gdzies w jaskini normlane zdjecie to
    > zrobie, a nie tylko swojej twarzy :-)

    No obawiam się, że w takiej sytuacji, to żadna lampa nie pomoże. Chyba
    że twarz będzie daleko, albo jaskinia mała.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam