  • 11. Data: 2023-09-09 21:23:37
    Temat: Re: Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views Subscribe
    Od: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl>

    > Srowym? Jak długo ma ten sygnał brzmieć i dlaczego?

    > No widać, ja sprawdzam i widzę. Nie widzisz? Ić do oczologa.

    > Ty jesteś głupi nawet bez butów :]

    Są auta jak C3 Picasso z 2009r gdzie pozostawić auto można na światłach
    ale w momencie otwarcia drzwi kierowcy jest sygnał dźwiękowy
    że coś jest włączone.
    Po zamknięciu lub chyba po 30 sekundach sygnał niknie.
    Jak nie jest się kompletnym debilem i zwraca uwagę na sygnały auta
    to spokojnie to wystarczy.

    W mercedesie W115 z około '70 była funkcja że włączenie kierunku
    oraz świateł pozycyjnych powodowało włączenie świateł postojowych
    po jednej stronie natomiast bez kierunku
    świeciły się wszystkie pozycyjne wraz z podświetleniem tablicy
    rejestracyjnej oraz deską rozdzielczą :)

    Z dzieciństwa pamiętam :)
    --
    pzdr, j.r.

  • 12. Data: 2023-09-10 00:19:08
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 9 September 2023 at 21:23:40 UTC+2, Rutkowski, Jacek wrote:

> [...]
    > po jednej stronie natomiast bez kierunku
    > świeciły się wszystkie pozycyjne wraz z podświetleniem tablicy
    > rejestracyjnej oraz deską rozdzielczą :)

    I bardzo dobrze, że pamiętasz,

    ale żadna fabryczna funkcjonalnośc nie może wyładowywać akumulatora, czyli prowadzic
    do destrukcji funckjonalności samochodu.

    Moc oświetlenie pozycyjnego, przód + tył to około 10W

    po 10 godzinach, zuzycie energii 10h x 10W = 100Wh

    Pojemnośc aku w samochodzie : 60-80Ah x 12V = 720-960Wh

    Czyli po 10 godzinach wada produkcyjna Volkswagena wyładowuje aku w ponad 10%,
    nie oferując nic zamian

    A po 24 godzinach 240 Wh, czyli wyładowuje aku w 25%

    A gdzie inteligencja tego smroda ?

    Dlaczego w ciągu dnia, oświetlenie sie nie wyłącza, aby oszczędzać energie aku ?

    No gdzie ?>

    W doopie, bo to syfilis a nie żadna innowacja

    i wybiera ktos syfilisa i niech z nim zyje, ale inny nie chce tej opcji i chce jej
    wyłaczenia softem komputera.

    Ale się nie da, bo wadliwy producent takiej opcji nie zaoferował./

    Ile tych Wieśwagenów zaparkowało na lotniskach Europy za rok ?

    Milion i 10% włączyło niepotrzebnie oświetlenie i wyładowało aku po powrocie z
    wakacji.
    \

    Większego syfilisa świat nie zna i nie widział.

  • 13. Data: 2023-09-10 09:12:43
    Od: Ghost <g...@h...net>

    W dniu 09.09.2023 o 21:23, Rutkowski, Jacek pisze:

    > Są auta jak C3 Picasso z 2009r  gdzie pozostawić auto można na światłach
    > ale w momencie otwarcia drzwi kierowcy jest sygnał dźwiękowy
    > że coś jest włączone.

    np. moje, nie, nie pikasso ani zaden inny na F

  • 14. Data: 2023-09-10 12:33:03
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 09.09.2023 o 20:40, a a pisze:

> [...]
    kierunkowwskazu, pozostają włączone do usranej śmierci i jak zaparkowaliśmy na
    lotnisku i wracamy za 2 tygodnie, to aku wyladowany i samochód nie nadaje sie do
    jazdy powrotnej.

    Volkswagena, ale stare gruchoty trafiały do Polski przez granicę zachodnią.,

    cała noc, zadziałał w Mimcach, ale nie w Polsce
    Volkswagena powinien wyłaczyć tę wadliwwą funkcję na stałe w komputerze.

    światła pozycyjne przód, tył, z jednej strony.

    wyladowane, bo oświetlenie było właczone, nikomu do niczego nie potrzebne.

    > paszoł won tłumoku

    Nawzajem.

    > Producent nie może wbudowywać w samochód wadliwej funkcjonalności, wyładowywującej
    aku

    Znaczy producenci powinni zlikwidować światła,

    > Przepisy ruchu drogowego w Mimcach, UK, UE, Polsce nie przewidują takiego tricku w
    samochodzie.

    W niemczech przewidują.

    > Co więcej, ta wada unieważnia homologacje samochodu jako modelu, gdyz wyładowywuje
    aku, po opuszczeniu samochodu przez kierowcę

    Kretynie, dalej postulujesz likwidację świateł, wszak jak idiota ich
    nie zgasi to rozładują mu akumulator nawet po opuszczeniu pojazdu przez
    kierowcę.

    > Szkoda czasu na ględzenie.

    Ty nie gledzisz, ty pierdolisz jak potłuczony.

    > Volkswagen musi uznać swoja winę i wezwać wszystkich kierowców wadliwych
    Wieśwagenów i zaoferować im bezpłatny upgrade softu komputera, aby wada fabryczna nie
    ujawniała się.

    > Kto uparty i mu to lotto, n iech oświetla swego wieśwagena nocą, na oświetlonych
    drogach i za dnia, gdy widocznośc doskonała,
    > bo wada nie jest sterowana porą dnia, czy czujnikiem aktywności słonca.
    >
    > To wyjątkowo tandetna wada fabryczna i należy zaprosic adwokata Hagemanna z
    Hameryki, który wygrywa wszystkie zbiorowe pozwy konsumenckie i wygrał DieselGate za
    oceanem i 100.000 nowych, wadliwych Wieśwagenów zutylizowano, bo nie były
    naprawialne, aby wystąpił z pozwem w imieniu kierowców Wieśwagenów

    > Importerem Wieśwagenów w Polsce, z prawem wyłączności, był Kulczyk i to on
    odpowiada za wprowadzenie wadliwych Wieśwagenów na rynek Polski

    :-)

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2023-09-10 16:45:01
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 10 September 2023 at 12:33:06 UTC+2, RadosławF wrote:

    ty idioto, kretynie, smieciu,
    wypierdzielaj z mojego wątku

    Jednostronne oswietlenie samochodu na postoju nie jest dopuszczone kodeksem drogowym,
    a zatem uznawane jest za wykroczenie, podlegające ukaraniu mandatem

    Zewnętrzne oswietlenie samochodu
    właczamy gdy silnik pracuje i alternator ładuje aku
    a nie na postoju, po opuszczeniu samochodu przez kierowcę,
    bo wtedy intensywnie wyładowuje
    nieladowany aku, 25% na dobę

    Deluzyjne idee Wieśwagena nie zostały homologowane, a zatem sa nielegalne
    i narażają kierowców na ukaranie mandatem, gdy pozostawią taki niedoświetlony
    samochód na drodze public znej.

    Wieśwagen to wyjątkowo nieudolna firma
    i podobnie przekombinowała z aferą DieselGate
    ale została kopnięta w Hameryce i straciła 5 mld euro
    a drugie tyle w Europie

    Niech wyrzucą zarząd, inzynierów, jak niekumaci i szkodzą kierowcom.

    Porządek z Wieśwagenami musi być
    bo dzisiaj jest boordel

    A już zalewanie Passatów wodą, podczas intensywnego deszczu, to jest patologia,
    jakiej świat od 100 lat nie znał.

  • 16. Data: 2023-09-10 19:08:16
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    W Oplu bardzo sobie chwaliłem, w Fordzie chyba nie mam.

    -----

  • 17. Data: 2023-09-10 23:14:47
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 10.09.2023 o 16:45, a a pisze:

    > ty idioto, kretynie, smieciu,
    > wypierdzielaj z mojego wątku

    Ty naprawdę jesteś idiotą.

    > Jednostronne oswietlenie samochodu na postoju nie jest dopuszczone kodeksem
    drogowym, a zatem uznawane jest za wykroczenie, podlegające ukaraniu mandatem

    Skan tego mandatu udostępnisz niedojdo?

> [...]
    > właczamy gdy silnik pracuje i alternator ładuje aku
    > a nie na postoju, po opuszczeniu samochodu przez kierowcę,

    W każdym aucie jakie miałem oświetlenie włączało się niezależnie
    od pracy silnika.

    > Deluzyjne idee Wieśwagena nie zostały homologowane, a zatem sa nielegalne
    > i narażają kierowców na ukaranie mandatem, gdy pozostawią taki niedoświetlony
    samochód na drodze public znej.

    Skoro samochód ma homologację to jego rozwiązania techniczne też niedojdo.

    > Wieśwagen to wyjątkowo nieudolna firma
    > i podobnie przekombinowała z aferą DieselGate
    > ale została kopnięta w Hameryce i straciła 5 mld euro
    > a drugie tyle w Europie

    Skoro tak twierdzisz to dlaczego kupiłeś ich auto?
    Jesteś większym idiotą niż tu pokazujesz?

  • 18. Data: 2023-09-10 23:18:44
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 10 September 2023 at 19:08:18 UTC+2, ąćęłńóśźż wrote:
    > W Oplu bardzo sobie chwaliłem, w Fordzie chyba nie mam.
    >

    > -----
    po jednej stronie pojazdu, od drogi aby w

    Jak można sobie chwalić goowno ?

    Czytał kiedykolwiek kodeks drogowy, dział o oświetleniu samochodu ?

    Oświetlenie ma być zgodne z przepisami.
    Oświetlenie jednostronne jest niezgodne z kodeksem drogowym, gdyż takie się pojawia
    podczas awarii żarówek, bezpiecznika

    Nie wolno parkowac samochodu na drodze publicznej z właczonym oświetleniem,
    gdyz oświetlenie pozera pojemnośc aku, 25% na dobę i wprowadza innych kierowców w
    błąd, że w samochodzie siedzi Zenek i za chwilę wyjedzie z miejsca parkingowego.

    Tego idiotę co to przeforsował, naruszając homologację i kodeks drogowy, należy
    odesłać do szkoły, aby mu zwrócili pinionce za naukę.

    Samochody muszą być wyprodukowane zgodnie z przepisami i homologacją.

    Kogut na dachu tez może być przydatny zamiast świateł awaryjnych, bo widoczny z
    daleka, bo wysoko.

    Zderzaki ofoliowane folią lustrzaną też będą lepiej widoczne w nocy
    i pierdyliard innych pomysłów i wynalazków.

  • 19. Data: 2023-09-11 21:00:02
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 10 September 2023 at 23:18:46 UTC+2, a a wrote:

> [...]
    >
    > Zderzaki ofoliowane folią lustrzaną też będą lepiej widoczne w nocy
    > i pierdyliard innych pomysłów i wynalazków.

    Parklicht

    Bei eingeschaltetem Parklicht (Blinker rechts oder links) leuchten auf der
    entsprechenden Fahrzeugseite der Scheinwerfer mit Standlicht und Teilbereiche der
    Rückleuchte. Das Parklicht ist nur bei ausgeschalteter Zündung aktivierbar und wenn
    sich der Blinker- und Fernlichthebel vor Betätigung in der Mittelstellung befand.

    https://www.passatde.com/143/licht_und_sicht_z_funkt
    ionen.html

    https://www.bing.com/search?q=Parklicht++Bei+eingesc
    haltetem+Parklicht+%28Blinker+rechts+oder+links%29+l
    euchten+auf+der+entsprechenden+Fahrzeugseite+der+Sch
    einwerfer+mit+Standlicht+und+Teilbereiche+der+R%C3%B
    Cckleuchte.+Das+Parklicht+ist+nur+bei+ausgeschaltete
    r+Z%C3%BCndung+aktivierbar+und+wenn+sich+der+Blinker
    -+und+Fernlichthebel+vor+Bet%C3%A4tigung+in+der+Mitt
    elstellung+befand.+&qs=n&form=QBRE&sp=-1&lq=0&pq=par
    klicht++bei+eingeschaltetem+parklicht+%28blinker+rec
    hts+oder+links%29+leuchten+auf+der+entsprechenden+fa
    hrzeugseite+der+scheinwerfer+mit+standlicht+und+teil
    bereiche+der+r%C3%BCckleuchte.+das+parklicht+ist+nur
    +bei+ausgeschalteter+z%C3%BCndung+aktivierbar+und+we
    nn+sich+der+blinker-+und+fernlichthebel+vor+bet%C3%A
    4tigung+in+der+mittelstellung+befand.+&sc=0-334&sk=&
    cvid=9E11E45608B64B81915672734BF4C5AD&ghsh=0&ghacc=0
    &ghpl=

    Parklicht - Wikipedia
    https://de.wikipedia.org/wiki/Parklicht

    Als Parklicht wird in Deutschland ein bei abgezogenem Zündschlüssel einzuschaltendes,
    im Gegensatz zum Standlicht einseitig leuchtendes Licht bezeichnet. Es darf in
    Deutschland innerorts an Stellen ohne ausreichender Fremdbeleuchtung anstelle des
    Standlichts benutzt werden - ... See more

    ,.,.
    Parklicht: Wann es eingeschaltet werden muss

    Bei vielen Autofahrern kommt Verunsicherung auf, wenn sie ihren Wagen am Rande einer
    Straße abstellen, die nur vage oder gar nicht beleuchtet ist oder an der die Laternen
    im Laufe der Nacht abgeschaltet werden. Das ist an einem roten Laternenring mit
    weißem schmalem Rand (Verkehrszeichen 394) zu erkennen.

    Wer sein Auto an einem dunklen unbeleuchteten Straßenrand abstellen muss, hat nicht
    selten die Befürchtung, dass das Fahrzeug von anderen Verkehrsteilnehmern übersehen
    werden könnte. Zudem sind sie oft nicht im Bilde, ob sie ihr Auto dort überhaupt
    abstellen dürfen, und wenn ja, was in dieser Situation zu beachten ist. Deshalb ist
    über die Straßenverkehrsordnung geregelt, wo Sie wann und wie Ihr Fahrzeug beleuchten
    müssen, um nicht gegen die StVO zu verstoßen.

    Parklicht oder Standlicht - wann ist was richtig?

    Innerhalb geschlossener Ortschaften ist in solchen Situationen gemäß
    Straßenverkehrsordnung das Parklicht anzuschalten, so die Erklärung der
    Expertenorganisation Dekra. Andernfalls könne das Fahrzeug von anderen
    Verkehrsteilnehmern übersehen und in einen Unfall verwickelt werden. Dann ist es
    durchaus möglich, dass den Halter des abgestellten Fahrzeugs eine Teilschuld trifft.

    Ist der Zündschlüssel abgezogen, lässt die Einstellung des Parklichts je einen
    Scheinwerfer und ein Rücklicht dem Bedarf entsprechend links oder rechts am Fahrzeug
    bei verminderter Leistung leuchten. Die Beleuchtung ist immer an der zur Fahrbahn
    hingewandten Seite einzuschalten. Bei vielen Fahrzeugen wird das Parklicht mit dem
    nach links oder rechts geschalteten Blinkhebel aktiviert. Wie das bei Ihrem Fahrzeug
    funktioniert, ist der Betriebsanleitung zu entnehmen.

    Will ein Autofahrer außerhalb einer geschlossenen Ortschaft seinen Wagen in einem
    unbeleuchteten Bereich abstellen, ist immer das Standlicht einzuschalten; dann
    brennen beide Scheinwerfer und beide Rückleuchten. In diesem Fall ist das Parklicht
    nicht ausreichend.

    Quelle: www.augsburger-allgemeine.de

    Parklicht
    Sinnbild für Parkleuchte auf Bedienelementen in Fahrzeugen nach ISO 7000

    Als Parklicht wird in Deutschland ein bei abgezogenem Zündschlüssel einzuschaltendes,
    im Gegensatz zum Standlicht einseitig leuchtendes Licht bezeichnet. Es darf in
    Deutschland innerorts an Stellen ohne ausreichende Fremdbeleuchtung anstelle des
    Standlichts benutzt werden - beispielsweise an Stellen, an denen die
    Straßenbeleuchtung nicht während der gesamten Nacht eingeschaltet bleibt (erkennbar
    durch eine rote Markierung am Lichtmast; Deutsche StVO-Zeichen 394 bzw. Zeichen
    394-50 bzw. Hinweiszeichen 12 in Österreich). Das Parklicht ist meist mit dem
    Blinkerhebel zu bedienen und leuchtet nur die der Straße zugewandte Seite aus. Dabei
    werden dieselben Glühlampen wie beim Standlicht benutzt, jedoch einseitig und
    teilweise ohne zugeschaltete Nummernschildbeleuchtung. Dies hängt davon ab, ob eine
    mittig angebrachte Kennzeichenbeleuchtung über den rechten oder linken Strang
    geschaltet wird. Bei Oldtimern sind Schalter und Leuchten für das Standlicht noch
    getrennt vorhanden. Das Parklicht darf nur innerhalb geschlossener Ortschaften
    benutzt werden, außerorts muss stets das Standlicht eingeschaltet werden.

    https://www.bing.com/search?form=&q=Volkswagen+Passa
    t+Blinkerschalter+schaltet++Seitenlicht+auf+bei+abge
    zogenem+Z%C3%BCndschl%C3%BCssel&form=QBLH

    ---