-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.ip-46-21-210-2
09.nette.pl!not-for-mail
From: RadosławF <r...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne
przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views Subscribe
Date: Sun, 10 Sep 2023 12:33:03 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <udk5ph$mia$1$Radoslaw@news.chmurka.net>
References: <b...@g...com>
<udhjee$5km$1$DaNsOuNd@news.chmurka.net>
<9...@g...com>
<udi60i$enj$2$Radoslaw@news.chmurka.net>
<2...@g...com>
NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sun, 10 Sep 2023 10:29:05 -0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Radoslaw";
posting-host="ip-46-21-210-209.nette.pl:46.21.210.209";
logging-data="23114";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
Thunderbird/102.15.0
Cancel-Lock: sha1:gEHg6J7LacV0EEURVXkn3T/pXo4=
sha256:I70FDV3NSdoH/nx8hrTz3rPkPGNjGk02CqE6btO4lDM=
sha1:0lxSrC4EpHYof3lX1noQVpWN54o=
sha256:aIP8fDMcofIkQmLNc4ya8GR+PG9T0R5dj+NRzHXLoE8=
Content-Language: pl
X-Antivirus-Status: Clean
In-Reply-To: <2...@g...com>
X-Antivirus: Avast (VPS 230910-0, 10.9.2023), Outbound message
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:783582
[ ukryj nagłówki ]W dniu 09.09.2023 o 20:40, a a pisze:
>>>>> Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył
po wyjsciu z samochodu
>>>>> 234 views
>>>>> Subscribe
>>>>>
>>>>> I te wadę aktywuje przełacznik kierunkowskazów
>>>>>
>>>>> Skręcamy na parking z włączonym kierunkowskazem, parkujemy, wysiadamy,
>>>>> a światła pozycjne przód, tyl, lewe lub prawe, w zalezności od pozycji
kierunkowwskazu, pozostają włączone do usranej śmierci i jak zaparkowaliśmy na
lotnisku i wracamy za 2 tygodnie, to aku wyladowany i samochód nie nadaje sie do
jazdy powrotnej.
>>>>>
>>>>> Znalazłem w książce pojazdu, że to Kulczyk był wyłącznym importerem
Volkswagena, ale stare gruchoty trafiały do Polski przez granicę zachodnią.,
>>>>>
>>>>> I może koncepcja aby kierunkowskaz włączał światła pozycjne tylne i przednie na
cała noc, zadziałał w Mimcach, ale nie w Polsce
>>>>> i Polska powinna uznać taka funkcjonalnośc za wadę fabryczną i fabryczny serwis
Volkswagena powinien wyłaczyć tę wadliwwą funkcję na stałe w komputerze.
>>>>>
>>>>> I tysiące Volkswagenów zaparkowane w Polsce wzdłuż ulic i świecą się wadliwe
światła pozycyjne przód, tył, z jednej strony.
>>>>>
>>>>> A po kiego grzyba ?>
>>>>>
>>>>> To nie jest pulsująca sygnalizacja awaryjna.
>>>> nawet w latach osiemdziesiątych samochody miały taką funkcję. A tu się
>>>> kolo obudził. To jest po to że jak zostawisz auto zaparkowane na ulicy
>>>> możesz włączyć pozycję po jednej stronie pojazdu, od drogi aby w
>>>> miejscach nie oświetlonych nikt ci nie najechał na pojazd. To nie jest
>>>> oświetlenie awaryjne żółte więc nie będzie pulsować. Żadna wada
>>>> fabryczna tylko fantastyczny gadżet dla bezpieczeństwa. Jak pisałem
>>>> wcześniej, ojca Skoda 1000MB już to miała w latach osiemdziesiątych
>>>> ubiegłego wieku.
>>>
>>> To jest bełkot.
>>>
>>> Widocznośc dla nadjeżdżającego samochodu zapewnia naklejenie folii odblaskowej i
ta nie żre akumulatora.
>>>
>>> Codziennie widzę te wadliwe passaty, zaparkowane na dobrze oswietlonych ulicach,
gęsiego
>>> i wszyscy sa ok, ale Passaty świecą jakby nie miały mózgu, bo to wada fabryczna,
wyladowująca akumulator
>>>
>>> To jest fantastyczne goowno, wyładowujące aku.
>>>
>>> 1000 kierowców Passatów jedzie na lotnisko, parkuje, leci na urlop, wraca, a aku
wyladowane, bo oświetlenie było właczone, nikomu do niczego nie potrzebne.
>
>
> paszoł won tłumoku
Nawzajem.
> Producent nie może wbudowywać w samochód wadliwej funkcjonalności, wyładowywującej
aku
Znaczy producenci powinni zlikwidować światła,
> Przepisy ruchu drogowego w Mimcach, UK, UE, Polsce nie przewidują takiego tricku w
samochodzie.
W niemczech przewidują.
> Co więcej, ta wada unieważnia homologacje samochodu jako modelu, gdyz wyładowywuje
aku, po opuszczeniu samochodu przez kierowcę
Kretynie, dalej postulujesz likwidację świateł, wszak jak idiota ich
nie zgasi to rozładują mu akumulator nawet po opuszczeniu pojazdu przez
kierowcę.
> Szkoda czasu na ględzenie.
Ty nie gledzisz, ty pierdolisz jak potłuczony.
> Volkswagen musi uznać swoja winę i wezwać wszystkich kierowców wadliwych
Wieśwagenów i zaoferować im bezpłatny upgrade softu komputera, aby wada fabryczna nie
ujawniała się.
>
> Kto uparty i mu to lotto, n iech oświetla swego wieśwagena nocą, na oświetlonych
drogach i za dnia, gdy widocznośc doskonała,
> bo wada nie jest sterowana porą dnia, czy czujnikiem aktywności słonca.
>
> To wyjątkowo tandetna wada fabryczna i należy zaprosic adwokata Hagemanna z
Hameryki, który wygrywa wszystkie zbiorowe pozwy konsumenckie i wygrał DieselGate za
oceanem i 100.000 nowych, wadliwych Wieśwagenów zutylizowano, bo nie były
naprawialne, aby wystąpił z pozwem w imieniu kierowców Wieśwagenów
>
> Importerem Wieśwagenów w Polsce, z prawem wyłączności, był Kulczyk i to on
odpowiada za wprowadzenie wadliwych Wieśwagenów na rynek Polski
:-)
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 10.09.23 16:45 a a
- 10.09.23 19:08 ąćęłńóśźż
- 10.09.23 23:14 RadosławF
- 10.09.23 23:18 a a
- 11.09.23 21:00 a a
Najnowsze wątki z tej grupy
- T-1000 was here
- Ściąganie hasła frezem
- Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- stalowe bezpieczniki
- Wyświtlacz ramki cyfrowej
- bateria na żądanie
- pradnica krokowa
- Nieustający podziw...
- Coś dusi.
- akumulator napięcie 12.0v
- Podłączenie DMA 8257 do 8085
- pozew za naprawę sprzętu na youtube
- gasik
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- 2025-02-01 jakie małe auto duże w środku :-)
- 2025-02-01 Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2025-02-01 T-1000 was here
- 2025-02-01 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-02-01 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2025-02-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=