-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.ip-46-21-210-2
09.nette.pl!not-for-mail
From: RadosławF <r...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne
przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views Subscribe
Date: Sun, 10 Sep 2023 12:33:03 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <udk5ph$mia$1$Radoslaw@news.chmurka.net>
References: <b...@g...com>
<udhjee$5km$1$DaNsOuNd@news.chmurka.net>
<9...@g...com>
<udi60i$enj$2$Radoslaw@news.chmurka.net>
<2...@g...com>
NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sun, 10 Sep 2023 10:29:05 -0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Radoslaw";
posting-host="ip-46-21-210-209.nette.pl:46.21.210.209";
logging-data="23114";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
Thunderbird/102.15.0
Cancel-Lock: sha1:gEHg6J7LacV0EEURVXkn3T/pXo4=
sha256:I70FDV3NSdoH/nx8hrTz3rPkPGNjGk02CqE6btO4lDM=
sha1:0lxSrC4EpHYof3lX1noQVpWN54o=
sha256:aIP8fDMcofIkQmLNc4ya8GR+PG9T0R5dj+NRzHXLoE8=
Content-Language: pl
X-Antivirus-Status: Clean
In-Reply-To: <2...@g...com>
X-Antivirus: Avast (VPS 230910-0, 10.9.2023), Outbound message
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:783582
[ ukryj nagłówki ]W dniu 09.09.2023 o 20:40, a a pisze:
>>>>> Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył
po wyjsciu z samochodu
>>>>> 234 views
>>>>> Subscribe
>>>>>
>>>>> I te wadę aktywuje przełacznik kierunkowskazów
>>>>>
>>>>> Skręcamy na parking z włączonym kierunkowskazem, parkujemy, wysiadamy,
>>>>> a światła pozycjne przód, tyl, lewe lub prawe, w zalezności od pozycji
kierunkowwskazu, pozostają włączone do usranej śmierci i jak zaparkowaliśmy na
lotnisku i wracamy za 2 tygodnie, to aku wyladowany i samochód nie nadaje sie do
jazdy powrotnej.
>>>>>
>>>>> Znalazłem w książce pojazdu, że to Kulczyk był wyłącznym importerem
Volkswagena, ale stare gruchoty trafiały do Polski przez granicę zachodnią.,
>>>>>
>>>>> I może koncepcja aby kierunkowskaz włączał światła pozycjne tylne i przednie na
cała noc, zadziałał w Mimcach, ale nie w Polsce
>>>>> i Polska powinna uznać taka funkcjonalnośc za wadę fabryczną i fabryczny serwis
Volkswagena powinien wyłaczyć tę wadliwwą funkcję na stałe w komputerze.
>>>>>
>>>>> I tysiące Volkswagenów zaparkowane w Polsce wzdłuż ulic i świecą się wadliwe
światła pozycyjne przód, tył, z jednej strony.
>>>>>
>>>>> A po kiego grzyba ?>
>>>>>
>>>>> To nie jest pulsująca sygnalizacja awaryjna.
>>>> nawet w latach osiemdziesiątych samochody miały taką funkcję. A tu się
>>>> kolo obudził. To jest po to że jak zostawisz auto zaparkowane na ulicy
>>>> możesz włączyć pozycję po jednej stronie pojazdu, od drogi aby w
>>>> miejscach nie oświetlonych nikt ci nie najechał na pojazd. To nie jest
>>>> oświetlenie awaryjne żółte więc nie będzie pulsować. Żadna wada
>>>> fabryczna tylko fantastyczny gadżet dla bezpieczeństwa. Jak pisałem
>>>> wcześniej, ojca Skoda 1000MB już to miała w latach osiemdziesiątych
>>>> ubiegłego wieku.
>>>
>>> To jest bełkot.
>>>
>>> Widocznośc dla nadjeżdżającego samochodu zapewnia naklejenie folii odblaskowej i
ta nie żre akumulatora.
>>>
>>> Codziennie widzę te wadliwe passaty, zaparkowane na dobrze oswietlonych ulicach,
gęsiego
>>> i wszyscy sa ok, ale Passaty świecą jakby nie miały mózgu, bo to wada fabryczna,
wyladowująca akumulator
>>>
>>> To jest fantastyczne goowno, wyładowujące aku.
>>>
>>> 1000 kierowców Passatów jedzie na lotnisko, parkuje, leci na urlop, wraca, a aku
wyladowane, bo oświetlenie było właczone, nikomu do niczego nie potrzebne.
>
>
> paszoł won tłumoku
Nawzajem.
> Producent nie może wbudowywać w samochód wadliwej funkcjonalności, wyładowywującej
aku
Znaczy producenci powinni zlikwidować światła,
> Przepisy ruchu drogowego w Mimcach, UK, UE, Polsce nie przewidują takiego tricku w
samochodzie.
W niemczech przewidują.
> Co więcej, ta wada unieważnia homologacje samochodu jako modelu, gdyz wyładowywuje
aku, po opuszczeniu samochodu przez kierowcę
Kretynie, dalej postulujesz likwidację świateł, wszak jak idiota ich
nie zgasi to rozładują mu akumulator nawet po opuszczeniu pojazdu przez
kierowcę.
> Szkoda czasu na ględzenie.
Ty nie gledzisz, ty pierdolisz jak potłuczony.
> Volkswagen musi uznać swoja winę i wezwać wszystkich kierowców wadliwych
Wieśwagenów i zaoferować im bezpłatny upgrade softu komputera, aby wada fabryczna nie
ujawniała się.
>
> Kto uparty i mu to lotto, n iech oświetla swego wieśwagena nocą, na oświetlonych
drogach i za dnia, gdy widocznośc doskonała,
> bo wada nie jest sterowana porą dnia, czy czujnikiem aktywności słonca.
>
> To wyjątkowo tandetna wada fabryczna i należy zaprosic adwokata Hagemanna z
Hameryki, który wygrywa wszystkie zbiorowe pozwy konsumenckie i wygrał DieselGate za
oceanem i 100.000 nowych, wadliwych Wieśwagenów zutylizowano, bo nie były
naprawialne, aby wystąpił z pozwem w imieniu kierowców Wieśwagenów
>
> Importerem Wieśwagenów w Polsce, z prawem wyłączności, był Kulczyk i to on
odpowiada za wprowadzenie wadliwych Wieśwagenów na rynek Polski
:-)
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 10.09.23 16:45 a a
- 10.09.23 19:08 ąćęłńóśźż
- 10.09.23 23:14 RadosławF
- 10.09.23 23:18 a a
- 11.09.23 21:00 a a
Najnowsze wątki z tej grupy
- Opis produktu z Aliexpress
- No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800
- karta parkingowa
- Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- I3C
- Pytanie o transformator do dzwonka
- międzymordzie USB 3.2 jako 2.0
- elektronicy powinni pomysleć o karierze elektryka
- jak szybko plynie prad
- Płytki Milkv-Duo
- Światłowód między budynkami
- POtrzebny bufor 3.3<>5V, jedonkieruowy, trójstanowy, wąski
- retro
- Bezprzewodowe polączenie Windows z projektorem
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=