eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views SubscribeRe: Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views Subscribe
  • X-Received: by 2002:a25:d295:0:b0:d7f:8e1f:6df2 with SMTP id
    j143-20020a25d295000000b00d7f8e1f6df2mr142704ybg.10.1694297948847; Sat,
    09 Sep 2023 15:19:08 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a25:d295:0:b0:d7f:8e1f:6df2 with SMTP id
    j143-20020a25d295000000b00d7f8e1f6df2mr142704ybg.10.1694297948847; Sat,
    09 Sep 2023 15:19:08 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!n
    ews-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-groups.googlegrou
    ps.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sat, 9 Sep 2023 15:19:08 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <udiggc$kid$1$jacekrut@news.chmurka.net>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=46.134.155.215;
    posting-account=XS5sXwoAAABKU0kHcsk_nashWaidAu0Q
    NNTP-Posting-Host: 46.134.155.215
    References: <b...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <udhnb5$351sn$3@news.icm.edu.pl> <udhssi$2gm3a$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <udi05d$35h33$2@news.icm.edu.pl> <udi15g$2gogo$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <udiggc$kid$1$jacekrut@news.chmurka.net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne
    przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views Subscribe
    From: a a <m...@g...com>
    Injection-Date: Sat, 09 Sep 2023 22:19:09 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:783574
    [ ukryj nagłówki ]

    On Saturday, 9 September 2023 at 21:23:40 UTC+2, Rutkowski, Jacek wrote:
    > W dniu 09.09.2023 o 16:56, LordBluzg(R)?? pisze:
    > > W dniu 09.09.2023 o 16:40, io pisze:
    > >
    > >>>>> To jest element bezpieczeństwa. Jakby komputer wyłączył lampki i TIR
    > >>>>> najechał i zabił jego Karynę tipsiarę spasioną 163cm z tatuażami to
    > >>>>> byłaby afera.
    > >>>>>
    > >>>>
    > >>>> A informuje bryka, że zostawiła te światła?
    > >>>
    > >>> Czym? Bejsbolem w poniemiecki głupi łeb?
    > >>
    > >> Sygnałem dźwiękowym?
    > >
    > > Srowym? Jak długo ma ten sygnał brzmieć i dlaczego?
    > >>
    > >>> Przecież się świecą :>
    > >>
    > >> I jak niby w dzień je widać?
    > >
    > > No widać, ja sprawdzam i widzę. Nie widzisz? Ić do oczologa.
    > >>
    > >>>
    > >>> Tak nawiasem to trzeba czytać instrukcję bo od miliardów lat ta opcja
    > >>> jest w podstawie w sensie, że tak ma być.
    > >>>
    > >>
    > >> Nawiasem mówiąc to jesteś głupi jak but z lewej nogi bo jak wyżej :-)
    > >
    > > Ty jesteś głupi nawet bez butów :]
    > >
    > Są auta jak C3 Picasso z 2009r gdzie pozostawić auto można na światłach
    > ale w momencie otwarcia drzwi kierowcy jest sygnał dźwiękowy
    > że coś jest włączone.
    > Po zamknięciu lub chyba po 30 sekundach sygnał niknie.
    > Jak nie jest się kompletnym debilem i zwraca uwagę na sygnały auta
    > to spokojnie to wystarczy.
    >
    > W mercedesie W115 z około '70 była funkcja że włączenie kierunku
    > oraz świateł pozycyjnych powodowało włączenie świateł postojowych
    > po jednej stronie natomiast bez kierunku
    > świeciły się wszystkie pozycyjne wraz z podświetleniem tablicy
    > rejestracyjnej oraz deską rozdzielczą :)
    >
    >
    > Z dzieciństwa pamiętam :)
    > --
    > pzdr, j.r.


    I bardzo dobrze, że pamiętasz,

    ale żadna fabryczna funkcjonalnośc nie może wyładowywać akumulatora, czyli prowadzic
    do destrukcji funckjonalności samochodu.

    Moc oświetlenie pozycyjnego, przód + tył to około 10W

    po 10 godzinach, zuzycie energii 10h x 10W = 100Wh

    Pojemnośc aku w samochodzie : 60-80Ah x 12V = 720-960Wh

    Czyli po 10 godzinach wada produkcyjna Volkswagena wyładowuje aku w ponad 10%,
    nie oferując nic zamian

    A po 24 godzinach 240 Wh, czyli wyładowuje aku w 25%

    A gdzie inteligencja tego smroda ?

    Dlaczego w ciągu dnia, oświetlenie sie nie wyłącza, aby oszczędzać energie aku ?

    No gdzie ?>

    W doopie, bo to syfilis a nie żadna innowacja

    i wybiera ktos syfilisa i niech z nim zyje, ale inny nie chce tej opcji i chce jej
    wyłaczenia softem komputera.

    Ale się nie da, bo wadliwy producent takiej opcji nie zaoferował./

    Ile tych Wieśwagenów zaparkowało na lotniskach Europy za rok ?

    Milion i 10% włączyło niepotrzebnie oświetlenie i wyładowało aku po powrocie z
    wakacji.
    \

    Większego syfilisa świat nie zna i nie widział.
    p

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: