  • 41. Data: 2011-03-07 08:45:04
    Temat: Re: Koledzy, jakie opony letnie polecacie (lista w poscie)...diesel, wielowahacz, tylni naped, automat.
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "P" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    news:4d72781e$1@news.home.net.pl...
    > ...czesc (i od razu sie witam na grupie ;)
    >
    > Planuje zakup opon letnich do Merc C W203 kombi 2004 rok, C220 CDI (dla
    > tych co sie nie skumaja w tych opisac - tylni naped, wielowahacz, diesel),
    > rozmyslalem nad takimi:
    >
    > NOKIAN H, NOKIAN ZG2, BRIDGESTONE RE050A, DUNLOP FASTRESPONSE SP SPORT
    >
    > Mam teraz zimowki Nokiana WRG2 i sa rewelacyjne.
    >
    > Jezdze raczej spokojnie, czasami dosc szybko, ale nie ze od razu sportowo
    > (skrzynia automat to tez troche wyklucza sportowa jazde). Rocznie robie
    > ok. 10 000 km. Raczej po miescie, moze 20% po trasie. Zawiecha malo
> [...]

    Z moich doswiadczen.

    Falken SN816 (tez mialem w tylnonapedowym automacie) moze troche za szybko
    sie scieraly, ale cicheeeee i dobrze sie trzymaly. Tyle ze ten model opony
    byl dedykowany do mojego auta, Ty szukaj czegos kierunkowego.
    Marangoni Verso (byly w przednionapedowym budkowozie) zakup z wyboru 3 lata
    temu, bardzo ciche, bardzo dobrze trzymajace sie drogi.

    PZDr
    Adam