  • 1. Data: 2011-11-08 00:52:44
    Temat: Klucz przekładniowy do kół
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Hej.
    Ma ktos i uzywa takiego ustrojstwa? Znalazlem takie za 100pln firmy
    Polmo - warto?

    Juz drugi raz w rzedu nie moge odkrecic przednich kol (zostalo po
    jednej srubie w kole). Nie wiem ki czort miesza mi przy tych kolach,
    ale jakbym zlapal na trasie gume z przodu, to kaplica - telefon po
    lawete, bo kluczem bez dluugiej dzwigni nie ma szans.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 2. Data: 2011-11-08 01:17:36
    Temat: Re: Klucz przekładniowy do kół
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    W dniu 2011-11-08 00:52, Rafał Grzelak pisze:
    > Nie wiem ki czort miesza mi przy tych kolach,

    klucz pneumatyczny u wulkanizatora ;-)

  • 3. Data: 2011-11-08 01:41:44
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Adampio wrote:

    > klucz pneumatyczny u wulkanizatora ;-)

    Najprawdopodobniej - dlatego bede unikal

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 4. Data: 2011-11-08 08:35:05
    Od: Jacek <n...@g...com>

    A co Ci szkodzi podjechać do wulkanizatora, niech odkręci śruby.
    Potem nałożysz na gwinty magiczną substancję p.t. smar grafitowy (nawet
    nie musi być grafitowy, może być nawet ŁT-4), dokręcisz i masz spokój na
    lata.
    Jacek

  • 5. Data: 2011-11-08 08:38:38
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > Potem nałożysz na gwinty magiczną substancję p.t. smar grafitowy (nawet
    > nie musi być grafitowy, może być nawet ŁT-4), dokręcisz i masz spokój na
    > lata.

    Zwłaszcza jak ten ŁT-4 się zagrzeje i zrobi się z niego klej.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 6. Data: 2011-11-08 08:44:17
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-11-08 08:35, Jacek pisze:
> [...]
    > Potem nałożysz na gwinty magiczną substancję p.t. smar grafitowy (nawet
    > nie musi być grafitowy, może być nawet ŁT-4), dokręcisz i masz spokój na

    chciales powiedziec 'smar miedziowy'

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 7. Data: 2011-11-08 08:52:39
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Najprawdopodobniej - dlatego bede unikal

    Nie unikaj wulkanizatorów w ogóle, ale tylko tych, którzy
    dokręcają śruby do końca kluczem pneumatycznym ;-). Mój
    dokręca ręcznie dynamometrycznym.

  • 8. Data: 2011-11-08 08:53:53
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek"

    >A co Ci szkodzi podjechać do wulkanizatora, niech odkręci śruby.

    Zgadza się, niech najpierw odkręci a potem przykręci kluczem
    dynamometrycznym! Żadnego smaru nie będzie potrzeba :)

  • 9. Data: 2011-11-08 09:03:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-08, news-gazeta <n...@g...pl> wrote:

    > Zwłaszcza jak ten ŁT-4 się zagrzeje i zrobi się z niego klej.

    To chyba by musial jechac 10 kilometrow z zaciagnietym recznym zeby tak
    zagrzac piaste.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2011-11-08 09:12:45
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > ale jakbym zlapal na trasie gume z przodu, to kaplica - telefon po
    > lawete, bo kluczem bez dluugiej dzwigni nie ma szans.

    zamiast dzwonić po lawete poproś jakiego "tirowca". oni mają to na
    wyposażeniu :)
    pzdr
    GL