  • 41. Data: 2011-11-08 17:15:05
    Temat: Re: Klucz przekładniowy do kół
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    news:j9bhso$9cm$1@node2.news.atman.pl...

    > Trzeba byc inteligentem zeby zagrzac w normalnej jezdzie (nie na torze)
    > piaste do 200*C. Jezeli piasta mialaby 200*C to ile mialyby hamulce
    > ktorych plyn wrze przy 260*C?

    Trzeba być inteligentem żeby uparcie kwestionować fakt, że wszystko co jest
    naokoło tarczy hamulcowej a zostało posmarowane smarem takim jak ŁT często
    się zapieka.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 42. Data: 2011-11-08 17:19:08
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > Umozliwia spalenie a nie zagotowanie bo to dwie calkiem rozne rzeczy.

    Szkoda, że te dwie różne rzeczy prowadzą do takiego samego efektu czyli
    niewydolności układu hamulcowego.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 43. Data: 2011-11-08 17:24:23
    Temat: Re: Klucz przekladniowy do kol
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=BkTLAH3uEAE

    > No coz, po takiej przygodzie zaladowalem do bagaznika:
    > -solidny klucz i metrowa rurke,
    > -spray do kol,
    > -tubke smaru.

    Smar jest, klucz jest (czy solidny to nie wiem - jeszcze sie nie
    zlamal), tylko rurki nie mam :/

    > A teraz jeszcze mozna sie zapoznac z ofertami na assistance.

    Tez mam, ale szybciej jak sam zmienie - zakladajac, ze dam rade
    odkrecic. ;p

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 44. Data: 2011-11-08 17:34:06
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <s...@s...com> napisał w wiadomości

    > Smar jest, klucz jest (czy solidny to nie wiem - jeszcze sie nie
    > zlamal), tylko rurki nie mam :/

    Ja mam dobrej jakości nasadkę do śrub i 80 cm przedłużkę do odkręcania.
    Przedłużka to kawał metalowe pręta, ktory ma dobre 2 cm średnicy i można po
    nim skakać w razie potrzeby ;) Taki zestaw plus smar miedziowy i żadne
    odkręcanie nie będzie Ci straszne :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 45. Data: 2011-11-08 18:19:45
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Masz tu link:
    http://tinyurl.com/d5ew86z
    Do wyboru, do koloru. Odkręca nawet śruby zamków obudowy górniczej
    (górnicy, jak wiadomo też się brzydzą smaru i oleju).
    O cenę nie pytaj, bo jest pięciocyfrowa w mocniejszych modelach (i jak
    ma być tani węgiel?)
    Jacek

  • 46. Data: 2011-11-08 18:25:05
    Od: nadir <n...@h...org>

    Ja mam coś takiego:
    http://www.hytech-narzedzia.pl/623,rekojesc-uchylna-
    proline-3-4-510-mm.html
    do tego porządna nasadka 1/2 cala z odpowiednim rozmiarem śruby i nie ma
    bata żeby nawet zapieczonej śruby nie odkręcić.
    Ze 2-3 lata temu całość wyszła poniżej 50 zł, kupowałem akurat gdzie
    indziej, ale ta rękojeść przydaje się przy różnych innych rzeczach.

  • 47. Data: 2011-11-09 16:05:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" napisał w wiadomości

> [...]
    >średnicy i można po nim skakać w razie potrzeby ;) Taki zestaw plus
    >smar miedziowy i żadne odkręcanie nie będzie Ci straszne :)

    Odkrecanie moze i nie, ale co z przykrecaniem ?
    Bo jak te dwie rzeczy mamy dobre, to peknac moze w dwoch pozostalych:
    albo sie leb obrobi na okraglo, albo sruba peknie na gwincie.

    Nic na sile - wszystko mlotkiem :-)

    J.

  • 48. Data: 2011-11-09 21:43:06
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > Odkrecanie moze i nie, ale co z przykrecaniem ?
    > Bo jak te dwie rzeczy mamy dobre, to peknac moze w dwoch pozostalych: albo
    > sie leb obrobi na okraglo, albo sruba peknie na gwincie.

    Przez ostatnie lata nic się nie stało złego ze śrubami, ale nie dokręcałem
    za pomocą skakania po kluczu tylko do pierwszego dużego oporu i jeszcze
    trochę :)

    --
    pozdrawiam
    kml