  • 1. Data: 2011-11-07 21:39:18
    Temat: Serwisy Hondy w Trójmieście
    Od: Kazek <K...@n...email>

    Witam,

    Naczytałem się sporo o "zdolnościach" serwisantów Hondy w Trójmieście i
    mam problem, bo nie wiem gdzie jechać na przegląd gwarancyjny po roku.

    Są takie serwisy jak:
    - Largo w Gdyni
    - Faworit w Sopocie
    - Auto Gdańsk w Gdańsku

    Co polecacie?

    Jakie macie doświadczenia i o opinie o nich?

    Kazimierz

  • 2. Data: 2011-11-07 23:58:42
    Temat: Re: Serwisy Hondy w Trójmieście
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Kazek"

    > - Auto Gdańsk w Gdańsku

    Cud normalnie... może jeszcze Auto Sopot w Sopocie i Auto Gdynia w
    Gdyni? E to by było już za wiele ;-)

    NMSP ;-)

  • 3. Data: 2011-11-09 15:31:16
    Od: Michail <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-11-07 21:39, Kazek pisze:
> [...]
    > - Auto Gdańsk w Gdańsku
    >
    > Co polecacie?
    >
    > Jakie macie doświadczenia i o opinie o nich?

    Largo - dobre doświadczenia
    Faworit - złe doświadczenia
    Auto Gdańsk - brak doświadczeń

    --