  • 61. Data: 2009-10-25 14:13:30
    Temat: Re: Klient to by? kiedy? pan.... ( felieton )
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Olgierd pisze:

    > Dobrze czyta. Jakby się uprzeć: ma działać pół roku; dodatkowe półtora
    > jeśli była wada w przedmiocie.
    >
    > To nie jest ustawa o niezużywalnych przedmiotach!

    Jakby się uprzeć, to może działać i tydzień. Co najwyżej w tym
    półrocznym okresie na sprzedawcy ciąży obowiązek wykazania, że pomimo
    tego, że produkt działał tylko 7 dni, to był zgodny z umową.

    --
    Liwiusz

  • 62. Data: 2009-10-25 14:16:13
    Temat: Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    Czeresniak pisze:
    > Jak widać na każdą pozycję mają taką samą marżę czyli ~950zł :-)
    > Zapewne każdą sztukę zamawiają osobno i przywożą w oddzielnym 30t
    > kontenerze :-)

    No chyba tak, bo te ceny są horrendalnie wysokie. I pewnie jeszcze mają
    simlocka ( zgaduję, bo nie czytałem tego dokładnie )
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 63. Data: 2009-10-25 14:36:47
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 25 Oct 2009 15:13:30 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Jakby się uprzeć, to może działać i tydzień. Co najwyżej w tym
    > półrocznym okresie na sprzedawcy ciąży obowiązek wykazania, że pomimo
    > tego, że produkt działał tylko 7 dni, to był zgodny z umową.

    Tak, wałkowaliśmy kiedyś temat na psp, na przykładzie jednodniowych
    tenisówek.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 64. Data: 2009-10-25 15:08:30
    Od: tomekjot <t...@g...com>

    > W sumie dobre pytanie, ale tak jest. Podpisywałem już w życiu kilka umów
    > na abonament i na żadnej nie było nic o telefonie. Zawsze przedmiotem
    > umowy było "świadczenie usług telekomunikacyjnych" W takim przypadku
    > telefon był za kilka lub kilkanaście złotych i po zapłaceniu tejże kwoty
    > stawał się moją własnością ( najczęściej opłata była doliczana do
    > pierwszego rachunku )

    Wg mnie to wygląda tak:
    > podpisując umowę na abonament zawieramy tak naprawdę dwie umowy, na
    > kupno telefonu i na usługi telefoniczne.

    no to podpisywałeś jedna czy dwie???

    Geberalnie jest tak że umowa jest jedna ale obejmuje jednocześnie
    zakup telefonu w promocji.

    I telefon jest jak najbardziej na gwarancji

  • 65. Data: 2009-10-25 15:10:06
    Od: tomekjot <t...@g...com>

    On 24 Paź, 17:25, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > No kto jest wpisany jako wystawiający gwarancję.
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
    > zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
    > kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

    Gwarancje zawsze wystawia producent, rekojmie także sprzedawca

  • 66. Data: 2009-10-25 15:12:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    tomekjot pisze:

    > Gwarancje zawsze wystawia producent

    Nieprawda

    > rekojmie także sprzedawca

    Nieprawda.

    --
    Liwiusz

  • 67. Data: 2009-10-25 15:12:44
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    tomekjot pisze:
    > no to podpisywałeś jedna czy dwie???
    Podpisywałem tylko jedną, tzw. ogólną. I na ogólnej nic o telefonie nie
    ma. Przez ogólną rozumiem taką, którą podsuwają do podpisania wszystkim
    bez względu na to z jakiej promocji korzystasz. I ja podpisywałem tylko
    taką. Mi to wygląda na przeoczenie i wyjątkowy przypadek plusowej
    pindy;) Umowy już tak czy siak nie mam, żeby sprawdzić bo się skończyła
    i wylądowała w koszu.

    > Geberalnie jest tak że umowa jest jedna ale obejmuje jednocześnie
    > zakup telefonu w promocji.
    >
    > I telefon jest jak najbardziej na gwarancji

    Nie miałem tego okazji sprawdzić. Telefon nigdy mi się nie popsuł, a jak
    już się popsuł to był tak stary, że lądował tam gdzie wylądowała umowa
    akapit wyżej;)

  • 68. Data: 2009-10-25 15:14:14
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    tomekjot pisze:
    > Gwarancje zawsze wystawia producent, rekojmie także sprzedawca

    Na modem dzięki któremu teraz piszę posta gwarancję wystawił sprzedawca
    ( z Allegro )

  • 69. Data: 2009-10-25 15:20:41
    Od: tomekjot <t...@g...com>

    On 25 Paź, 14:53, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

> [...]
    > jeśli była wada w przedmiocie.
    >
    > To nie jest ustawa o niezużywalnych przedmiotach!

    Sprzet ma działać w momencie jego wydania konsumentowi, i sprzedawca
    odpowiada tylko za wady które sprzęt miał w monecie sprzedaży. Nie
    jest tak, ze przychodzisz po roku i mówisz do sprzedawcy - sprzęt nie
    dział odstępuje do umowy. Na to jest gwarancja.

  • 70. Data: 2009-10-25 15:21:38
    Od: tomekjot <t...@g...com>

    On 25 Paź, 16:12, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Nieprawda