  • 1. Data: 2009-10-23 15:12:24
    Temat: Przeniesienie numeru do Play Fresh a bonusy?
    Od: Irk <j...@w...pl>

    Witam,
    Będę przenosił numer z Tak Taka do Play.
    Widzę, że w promocji "przejdź do play frash" dostanę
    20 zł przez pierwsze 3 miesiące na połączenia, SMS-y i MMS-y do
    wszystkich sieci.
    http://web.playmobile.pl/pl/play-karta/promocje/prze
    jdz-do-play-fresh/dokumenty/Regulamin_Oferty_Promocy
    jnej_Jedna_Wizyta_w_Play_dla_oferty_Play_Fresh_30.09
    .2009.pdf
    Widzę, że jest też promocja na starter 30 gdzie mogę dostać 50% (15zł)
    gdy dokonam doładowania powiększającego do kwoty co najmniej 40 zł ,
    a później wybiorę kod *111*31*2#.
    http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Ofe
    rty_Promocyjnej_Bonus_na_Start.pdf
    I tu pojawia się moje pytanie: czy te obie promocje mogą się łączyć.
    Byłem w 2 punkach Play z tym pytaniem i dzwoniłem do nich i niestety
    odpowiedzi są różne. Czy ktoś to przećwiczył i może powiedzieć jak to
    wygląda w praktyce?
    Jeżeli można te 2 promocje łączyć to może jeszcze jest coś ciekawego z
    czego mogę skorzystać?

  • 2. Data: 2009-10-23 15:23:09
    Temat: Re: Przeniesienie numeru do Play Fresh a bonusy?
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    >odpowiedzi są różne. Czy ktoś to przećwiczył i może powiedzieć jak to
    >wygląda w praktyce?

    Ja. W przeciweństwie do buszujoncych tu toretyków (ostrzegam!!!) jestem
    praktykiem i przećwiczyłem.

    Możesz łączyć. Jedynym problemem jest to że czensto punkty nie majo startera
    za 30 pln.

    A tera 2 ciekawostki:

    - jesli pszenosisz z dwoma wizytami to za starrter za np. 9 PLN płącisz 9
    PLN. Jeśli za jedną wizytą to od razu dają ci starter za 9 PLN za DARMO. W
    pierwszym padku możesz wykrzystać promocję i doliczyć krótkim kodem
    dodatkowe procenty w drugim nie ale masz starter za free i nie musisz łązić

    - dodatkowo ciągle jest promocja że dają ci dodatkowo do tego co wymieniłeś
    bezpłatne minuty np. 3 miesiące po 40 minut do wszystkich mimo ze podobno to
    zlikwidowali (przećwiczone wczora)

    pozdro

    Janina

  • 3. Data: 2009-10-23 15:39:46
    Od: Irk <j...@w...pl>

    On 23 Paź, 17:23, "coolina" <c...@w...ppl> wrote:
> [...]
    > pierwszym padku możesz wykrzystać promocję i doliczyć krótkim kodem
    > dodatkowe procenty w drugim nie ale masz starter za free i nie musisz łązić

    hmm... wczoraj przenosiłem numer z Simplusa do Play Fresha za jednym
    zamachem
    (1 wizyta) i za starter 9 zapłaciłem 9 zł.

    > - dodatkowo ciągle jest promocja że dają ci dodatkowo do tego co wymieniłeś
    > bezpłatne minuty np. 3 miesiące po 40 minut do wszystkich mimo ze podobno to
    > zlikwidowali (przećwiczone wczora)

    Czy gdzieś na stronie Play jest jeszcze coś o tym napisane bo nie
    znajduję nic takiego?

  • 4. Data: 2009-10-23 15:47:55
    Od: Irk <j...@w...pl>

    On 23 Paź, 17:39, Irk <j...@w...pl> wrote:

    > hmm... wczoraj przenosiłem numer z Simplusa do Play Fresha za jednym
    > zamachem (1 wizyta) i za starter 9 zapłaciłem 9 zł.

    Już znalazłem tą promocję z darmowym starterem:

  • 5. Data: 2009-10-23 16:13:16
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    > hmm... wczoraj przenosiłem numer z Simplusa do Play Fresha za jednym
    > zamachem (1 wizyta) i za starter 9 zapłaciłem 9 zł.

    one nic nie wiedzom.
    Pierwszy robot juz mi na kasem wbijał ale mu nie chciało wejść i dopiero
    drugi powiedział że free

    jk

  • 6. Data: 2009-10-23 17:11:12
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu coolina tak oto obwieścił(a):

    > PLN. Jeśli za jedną wizytą to od razu dają ci starter za 9 PLN za DARMO.

    Tiaa, i może paragon jeszcze dostałeś?

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 7. Data: 2009-10-23 17:50:24
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    > Tiaa, i może paragon jeszcze dostałeś?

    Tiaa:

    "Zestaw Startowy Play Fresh otrzymany w ramach niniejszej Oferty Promocyjnej
    jest wydawany bezpłatnie.

    Kwota, ktrą uSytkownik otrzyma na konto po zakończeniu procesu przeniesieniu
    numeru i aktywacji karty

    SIM/USIM to 9 PLN. MoSna ją wykorzystać na wszystkie typy połączeń, zgodnie
    z Cennikiem Oferty Play

    Fresh".

  • 8. Data: 2009-10-23 18:25:19
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Irk" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...

    >Jeżeli można te 2 promocje łączyć to może jeszcze jest coś ciekawego z
    >czego mogę skorzystać?

    Mozna - przy czym nie spiesz sie z wykorzystaniem tej promocji zwiazanej z
    zakupem startera ("na start"). Ona sie przyda, gdy po 3 miesiacach (a czasem
    i po dwoch, bo jesli przeniesiesz numer dzisiaj to pierwsze 20 zl dostaniesz
    juz jutro, kolejne 1.11 i 1.12 i beda wazne do konca grudnia) zostanie Ci
    niewykorzystana kasa z tych bonusowych zlotowek. Wtedy aktywacja tego bonusa
    "na start" przedluzy zycie Twej promocyjnej kasy.

    POzdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2009-10-23 18:31:26
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu coolina tak oto obwieścił(a):

    > "Zestaw Startowy Play Fresh otrzymany w ramach niniejszej Oferty Promocyjnej
    > jest wydawany bezpłatnie.

    O w mordę. Normalnie za darmo.

  • 10. Data: 2009-10-23 19:05:27
    Od: Irk <j...@w...pl>

    On 23 Paź, 20:25, "SDD" <s...@t...pl> wrote:

> [...]
    > niewykorzystana kasa z tych bonusowych zlotowek. Wtedy aktywacja tego bonusa
    > "na start" przedluzy zycie Twej promocyjnej kasy.

    Nie wiem czy dobrze Cię zrozumiałem.
    Czy to znaczy, że wcale nie muszę sam doładowywać konta do kwoty 40zł
    bo wystarczy kasa z bonusów (np. 30 zł -starter + 20 zł - bonus za
    przeniesienie)?

    I jeszcze jedno pytanie - promocyjne 20 zł dostaje się zawsze
    pierwszego
    dnia miesiąca z terminem ważności do końca tego miesiąca a pierwsze
    już następnego dnia
    po przeniesieniu z terminem tylko (?) do końca danego miesiąca więc
    chyba nie opłaca się
    przenosić numer pod koniec miesiąca. Czy dobrze kombinuję? Bo jeżeli
    przeniosę
    np. na początku listopada to 20 zł dostanę do końca listopada, drugie
    20 zł dostanę (tak jak piszesz)
    1.12 - do końca grudnia i trzecie 20 zł 1.01.2010 do końca stycznia?
    Czy tak?

    Nie rozumiem też na czym polega przedłużenie życia promocyjnej kasy :(
    Jeżeli moje powyższe rozumowanie jest poprawne (przeniesienie numeru
    na początku miesiąca - listopada)
    to w którym momencie miałbym skorzystać z tej promocji "na start" i w
    jaki sposób
    (do kiedy) przedłuży mi on życie tej promocyjnej kasy? Np. 31.01.2010
    stan mojego konta będzie wynosił 40 zł (z bonusów lub z ewentualnego
    doładowania)
    to wtedy odpalę kod "bonus na start" i dostanę 15 zł na kolejne 30
    dni? Dobrze rozumuję?

    Dzięki za dotychczasowe podpowiedzi! Są bardzo cenne!