  • 1. Data: 2009-10-23 20:49:00
    Temat: Nokia E52 i MTP Media Player
    Od: "A" <b...@j...pl>

    Witam.

    Kupiłem Nokię E52 i jak ją podpinam do kompa to telefon zamiast się pojawić
    jako podłączony w tyrybie PC Suite wyskakuje mi MTP Media Player.
    Jak to dziadostwo wywalić?

  • 2. Data: 2009-10-24 18:20:57
    Temat: Re: Nokia E52 i MTP Media Player
    Od: "Krzysiek Z." <t...@w...pl>

    Użytkownik "A" <b...@j...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > Kupiłem Nokię E52 i jak ją podpinam do kompa to telefon zamiast się
    > pojawić jako podłączony w tyrybie PC Suite wyskakuje mi MTP Media Player.
    > Jak to dziadostwo wywalić?

    dołączam się do pytania, bo też mnie to wku.... w N97

  • 3. Data: 2009-10-24 19:52:16
    Od: "A" <b...@j...pl>

    I jeszcze jedno.
    Co kilnkanaście minut telefon szuka połączenia z siecią.
    Wyłączyłem synchronizację poczty i nadal to występuje.
    Co wezmę telefon do ręki to wyświetla mi wybierz połączenie.
    Strasznie to wkurzające!