  • 141. Data: 2009-10-02 19:25:09
    Temat: Re: Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
> [...]
    (...)

    > Nie mowilem o kodeku ale o filmach nimi kodowanych
    cytuje: "jakiegos pirackiego dziadowskiego kodeka"
    uuuuu chyba niewiesz co piszesz, a potem mataczysz..
    drugi cytat:
    "skoro AVC jest tym czego potrzeba i co jest uniwersalne czy na iphonie
    czy Androidzie"
    uniwersalny:
    1.obejmujący całość, dotyczący wszystkiego lub wszystkich
    2.mający wszechstronne zastosowanie
    wiec jeśli mamy 100 producentów telefonów i kodek jest wbudowany w
    system w 2 modelach to napewno nie jest uniwersalny. nawet jeśli
    wiekszość kupionych w tym roku ma wbudowany ten kodek - to też niejest
    uniwersalny.

    Ja sobie myśle ze Ty głupi nie jesteś, a skoro nie jesteś ( mam
    nadzieje ze sie nie myle) to o takich banałach wiesz. Jednak o ile Ci
    znam to raz ze sie bedziesz wadził, a dwa ze rzucisz we mnie jakimś
    gównem, a potem nazwiesz mnie hipokrytą, choć plujesz na Microsoft na
    grupach, jednocześnie używając ich produktów. Kradzione czy im zapłaciłeś?

    ToMasz

  • 142. Data: 2009-10-02 19:34:50
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    BaX pisze:
    > :
    >
    > No weź ja Cie prosze, jak to ma być argument za wyborem iphona jako zwykłego
    > telefonu :))))
    nie ogrania.

    widzisz... Twoi koledzy przyznali ze kupili iPhona bo jest bajerancki i
    dupa. Ilu ludzi, ktorzy wydali ok 1000zł na inny telefon, ( kategoiea z
    WM i bez) przyznają sie do tego samego? TY TWIERDZISZ ze 99% masz na to
    jakies dowody? ja na poparcie swoich dowodów mam parenascie linijek
    wyżej. a Ty? Piszesz o gsensoreze w omni. o ile wiem to niema tego
    bajerku. ma chyba tyliko czujnik przechylenia w jednej płaszczyźnie.
    Napewno jednak duuuuża część Omni została wyposażona w Automape, ktora
    naszczęście nie ciagnie danych po gprsie. Prędzej czy póżniej Omnia
    trafi do kogoś kto zrobi użytek z PDA a bedzie używał telefonu. iPhon
    też? nie sądze.

    > Nie ogarniasz o co mi chodziło ale nie ważne.

    Tu sie nie zgodze. On to ogarnia, analizuje, i odpowiada tak zeby zawsze
    racja była po jego stronie, niweażne jak bardzo naciagnieta.

    ToMasz

  • 143. Data: 2009-10-02 19:36:32
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > A ja myslalem ze "mozliwosc wybrania numeru na plazy to kluczowa
    > funkcjonalnosc" ale widze ze jednak sprawdzenie poziomu oleju w
    > elektrowni wodnej jest bardziej kluczowe dla Kowalskiego.
    zgadza sie. do tego są klawisze. Ci którzy często są na plaży kupią
    asusa, hpka, samsunga z klawiaturą. moze nawet nokie :)

    ToMasz

  • 144. Data: 2009-10-02 19:43:58
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
> [...]
    nie wierze! udowodni!

    > Rozne od TomToma do iBeer ale to nie twoj interes to Kowalskiego...
    > Tak wiem na WM wszyscy zaczyna od aplikacji zmieniajacych WM w cos
    > uzywalnego z SPB Mobile Shell, TouchFlo i innych na dzien dobry :)
    czy da sie sprawdzić ile jest programów na appStore, abo ile nawigacji
    obejmujacych polske sprzedano?

    ToMasz

  • 145. Data: 2009-10-03 05:37:44
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 30 Wrz, 09:46, Jan Strybyszewski <k...@...pl> wrote:

    > Allegro najwiekszy obrot
    >
    > Samsung S5230 Avila (sotyk)
    > Nokia 6300
    > SonyEricsson C902 (troche dotykowy :)
    > LG KP500 Cookie (dotyk)
    > LG KU990 Viewty (dotyk)
    > Nokia E51
    > Nokia 5800 (dotyk)
    > Nokia N73
    > Samsung i900 Omnia (dotyk)
    >
    > CBDO

    Na Allegro kupują przede wszystkim młodziaki którzy idą za modą,
    zupełnie - jak się okaże i będzie Ci głupio :-) - nie dla każdego
    idącą z użytecznością (jak to często z "modami" bywa).
    Reszta (większa) ma telefony z umów i przedłużeń umów. Rację ma kol.
    gasper proponujący Ci obejrzenie wystaw w salonach. Zapominasz, że
    spora część użytkowników ceni sobie małe wymiary telefonu, a nie
    cegłówki z wielkim ekranem dotykowym.
    Tak, że szkoda Twojej twórczości obszernością chyba próbującej
    nadrobić mankament subiektywizmu.
    Pozdr. - J
    ---------------------
    http://strony.aster.pl/janeo/SE_C702/C702.htm

  • 146. Data: 2009-10-05 09:02:35
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > Ale my mówimy o PL, europie czy swiecie bo już sie pogubiłem?

    O swiecie, w Polsce tez bym nie przecenial sprzedazy WMow bo "ich ilosc"
    wynika z importu przechodzonych sprzetow

    > No się sprzedaje bo zenek już ma, jego laska też to i koleżanka też chce i
    > jej dzieciak itd itp. To jest właśnie "owczy pęd"

    Nie oslabiaj mnie taka argumentacja. Oczywiscie ze Skode wszyscy kupuja
    z zazdrosci ze sasiad ma :) SYpie ci sie logika. Jesli iphone jest taki
    zly i drogi to jakim cudem sie sprzedaje ... bo moda ... zal.pl na taki
    argument rownei dobrze pasuje do Samsunga Omni czy HTC Touch HD

    > Halllooo, jak już Ci krew spłynie z oczu to popatrz co napisałem, ludzie
    > wybierają urządzenia których tak do końca nie rozumieją, obojętnie kto je
    > produkuje.

    Oczywiscie dlatego najelpszym ustrojem byl socjalizm tam tacy
    specjalisci jak ty bez watpienia wiedza lepiej co ludowi potrzbne.

  • 147. Data: 2009-10-05 09:04:17
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > Powiedz to swojemu "koledze od iphona" który wszystkim wmawia, że WM jest do
    > dupy bo jest do dupy i wszystkie urządzenia na WM sa też do dupy własnie
    > dlatego że mają WM i nie są TAKIE jak iphone.

    Ja nie mowi ze sa do dupy.... tylko ze SIE NIE SPRZEDAJA bo
    a) maja ulomny interfejs
    b) sa niestabilne emocjonalnie

    >Mówiąc w skrócie, wszystko co
    > nie jest iphonem jest do dupy. Nawet jak rozwiązania z WM komuś odpowiadają
    > to są do dupy bo są inne niż te w iphonie.

    Bledna teza Android lepszy :) i bardziej Android jest konkurencja Wm niz
    iphone.

    > Omnia to zabawka nie dziwe się że Cie zniechęciła. \

    Omnia to najlepiej sprzedajacy sie WM w IIpol 2008r. :)

  • 148. Data: 2009-10-05 09:06:19
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > Nie, póki co jeden koleś tu na grupie wmawia wszystkim, że rozwiązania z
    > iphona to jedyne mające rację bytu na rynku, rewolucja którą NALEŻY
    > BEZWZGLĘDNIE uznać za dominującą obojętnie czy komuś odpowiada czy nie
    > odpowiada.

    Bzdura ... Zacytowalem "badania" i "wyniki" sprzedazy ... na ktorych
    oparlem teze ze ludzie chca ... dotykowcow... i takich "like iphone"
    Wybacz ale tu nie ma O CZYM GADAC CZY POLEMIZOWAC TAKIE SA FAKTY.

    Oczywiscie zawsze mozna powiedziec ze Hammer jest swietny na zakupy
    tylko nic to nie zmieni poza usmieszkami politowania zdrowej czesci
    spoleczenstwa

  • 149. Data: 2009-10-05 09:08:09
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > To nie jest prawda - w momencie wejścia pierwszego iPhone na rynek były już
    > urządzenia które mogły mieć większą pamięć, w dodatku wciąż rozszerzalną w
    > razie potrzeby. iPhone musisz sprzedać i kupić droższy model.

    Podaj nazwe modelu ... z 32GB pamieci wbudowanej.

    > tego nikt nie rozumie, tak jak nikt nie rozumie czemu wciąż najbardziej
    > kultowymi autami w Banana Republic of Poland są Golf i Passat

    No faktycznie Golf i VW to u Niemcow sie wogole nie sprzedaje.... czy
    moglbys sie nie osmieszac ?

    Wiem chodzilo ci o Golfa II :)

  • 150. Data: 2009-10-05 09:11:13
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ToMasz pisze:
    > (...)

    > cytuje: "jakiegos pirackiego dziadowskiego kodeka"
    > uuuuu chyba niewiesz co piszesz, a potem mataczysz..

    Tomaszu .... podaj nazwe w sklepu gdzie legalnie nabywamy filmy w
    Xvidzie.. dziekuje .... za uwage....

> [...]
    > czy Androidzie"
    > uniwersalny:
    > 1.obejmujący całość, dotyczący wszystkiego lub wszystkich

    Tak kodeka H.264 uzywa sie
    a) w telwizja naziemnej cyfrowej
    b) w telwizji cyfrowej satelitarnej
    c) w sklepach z cyfrowa zawartosci (filmy programy)\
    d) w iTUnes Store jako zrodlo materialu video.

> [...]
    > system w 2 modelach to napewno nie jest uniwersalny. nawet jeśli
    > wiekszość kupionych w tym roku ma wbudowany ten kodek - to też niejest

    Jest uznanym formatem dystrybucji cyfrowej... jest uniwersalny bo
    obsluguje go dzis kazdy sprzet od satelitarnego po wszelkie masci PVRy w
    odroznieniu od Xvida i Divixa