    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
    Date: Fri, 02 Oct 2009 21:25:09 +0200

    Jan Strybyszewski pisze:
> [...]
    (...)

    > Nie mowilem o kodeku ale o filmach nimi kodowanych
    cytuje: "jakiegos pirackiego dziadowskiego kodeka"
    uuuuu chyba niewiesz co piszesz, a potem mataczysz..
    drugi cytat:
    "skoro AVC jest tym czego potrzeba i co jest uniwersalne czy na iphonie
    czy Androidzie"
    uniwersalny:
    1.obejmujący całość, dotyczący wszystkiego lub wszystkich
    2.mający wszechstronne zastosowanie
    wiec jeśli mamy 100 producentów telefonów i kodek jest wbudowany w
    system w 2 modelach to napewno nie jest uniwersalny. nawet jeśli
    wiekszość kupionych w tym roku ma wbudowany ten kodek - to też niejest
    uniwersalny.

    Ja sobie myśle ze Ty głupi nie jesteś, a skoro nie jesteś ( mam
    nadzieje ze sie nie myle) to o takich banałach wiesz. Jednak o ile Ci
    znam to raz ze sie bedziesz wadził, a dwa ze rzucisz we mnie jakimś
    gównem, a potem nazwiesz mnie hipokrytą, choć plujesz na Microsoft na
    grupach, jednocześnie używając ich produktów. Kradzione czy im zapłaciłeś?

    ToMasz