    From: Jan Strybyszewski <k...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
    Date: Mon, 05 Oct 2009 11:02:35 +0200

    BaX pisze:

    > Ale my mówimy o PL, europie czy swiecie bo już sie pogubiłem?

    O swiecie, w Polsce tez bym nie przecenial sprzedazy WMow bo "ich ilosc"
    wynika z importu przechodzonych sprzetow

    > No się sprzedaje bo zenek już ma, jego laska też to i koleżanka też chce i
    > jej dzieciak itd itp. To jest właśnie "owczy pęd"

    Nie oslabiaj mnie taka argumentacja. Oczywiscie ze Skode wszyscy kupuja
    z zazdrosci ze sasiad ma :) SYpie ci sie logika. Jesli iphone jest taki
    zly i drogi to jakim cudem sie sprzedaje ... bo moda ... zal.pl na taki
    argument rownei dobrze pasuje do Samsunga Omni czy HTC Touch HD

    > Halllooo, jak już Ci krew spłynie z oczu to popatrz co napisałem, ludzie
    > wybierają urządzenia których tak do końca nie rozumieją, obojętnie kto je
    > produkuje.

    Oczywiscie dlatego najelpszym ustrojem byl socjalizm tam tacy
    specjalisci jak ty bez watpienia wiedza lepiej co ludowi potrzbne.