  • 11. Data: 2011-04-11 09:46:02
    Temat: Re: Klawiatura membranowa, jak poradzić sobie z pewnym problemem?
    Od: "Robbo" <y...@m...com>

    Dzięki.

    A co do pytania nr 1, to czy ta folia nad wyświetlaczem jest cieńsza niż
    klawiatura w innych miejscach?

    R.

  • 12. Data: 2011-04-11 10:07:40
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 2011-04-11 11:46, Robbo pisze:
    > Dzięki.
    >
    > A co do pytania nr 1, to czy ta folia nad wyświetlaczem jest cieńsza niż
    > klawiatura w innych miejscach?

    O to zapytaj firmę, która wykona ci klawiaturę.

  • 13. Data: 2011-04-11 17:06:00
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Robbo" <y...@m...com> napisał w wiadomości

    > Jeszcze nie zamawiałem klawiatur. Wyświetlacz będzie tego typu
    > http://hd44780.biz/assets/images/IMG_869902.JPG

    Zwykły wyświetlacz z ochydnym podświetleniem :(

    > Dzięki za zwrócenie uwagi na możliwość wystąpienia problemu. Będę musiał
    > dopytać producenta klawiatury. Wstępnie wybrałem firmę Irga. Nie pytałem
    > ich o cenę tej konkretnej klawiatury, ale kiedyś do kilku firm wysyłałem
    > zapytania ofertowe i Irga była najtańsza.

    Stosowałem ich klawiatury (bez okienka) i jakość była bardzo dobra.

    Wojtek

    --
    sygnaturka oczekuje na natchnienie :)