eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlawiatura czy wyświetlacz?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 106

  • 91. Data: 2013-12-02 15:10:41
    Temat: Re: Klawiatura czy wyświetlacz?
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-11-29 01:55, animka pisze:
    > W dniu 2013-11-28 23:16, Trybun pisze:
    >> W dniu 2013-11-28 22:18, animka pisze:
    >>>
    >>> Naprawiany miałam telefon u producenta LG (gdzieś w Mławie),
    >>> naprawiana mialam miniwieżę w serwisie. Gwarancja nie była im
    >>> potrzebna. Tak samo nie byla potrzebna gwarancja do naprawy drukarki,
    >>> bo numer fabryczny mieli w systemie.
    >>>
    >>>
    >>
    >> Ale reklamowałaś u sprzedawcy? Bo jak w zewnętrznym serwisie to jednak
    >> trzeba mieć kartę gwarancyjna producenta.
    >
    > Nie, w autoryzowanym serwisie producenta.
    >

    Wobec tego trudno pojąć dlaczego serwis w Piasecznie żąda takiej
    gwarancji...


  • 92. Data: 2013-12-02 15:12:51
    Temat: Re: Klawiatura czy wyświetlacz?
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-11-29 08:52, Chris pisze:
    > animka nabazgrał(a):
    >
    >>>>> Od razu w dwu miejscach, i na całych długościach ekranu? A nie byłoby
    >>>>> jakiegoś domowego sposobu na samodzielne usunięcie tej wady? Bo np. w
    >>>>> ekranach LCD można samemu naprawić uszkodzone piksele. Telefon
    >>>>> jest co
    >>>>> prawda na gwarancji, ale sklepu w którym go kupowałem już nie ma.
    >>>> Sklepu może nie być ale zobowiązania gwarancyjne może realizować
    >>>> dalej.
    >>>> Co to za sklep ? zobacz w KRS czy nie ma kontaktu do nich ?
    >>>> ps. co to za tel bo nie mogę znaleźć informacji o postach.
    >>> Był to sklep sieci Komputronik. Pojechałem do drugiego który jest
    >>> jeszcze w Koninie i nie robili mi w nim przeszkód w zareklamowaniu
    >>> towaru kupionego w innym sklepie.
    >> Komputronik to jedna wielka sieć ogólnopolska. Nawet przez internet
    >> możesz kupować i załatwiac sprawy.
    >> Jak widzę to po trochu te Komputroniki likwidują, pewnie za małe
    >> obroty były.
    >
    > To nie są komputroniki tylko sklepy patronackie, coś jak żabka czy
    > fresh albo pizzeria biesiadowo.
    >

    Jesteś pewny? W tych sklepach ceny są identyczne jak w centralnym
    magazynie w Poznaniu, a więc gdzie tu zarobek dla ajenta?


  • 93. Data: 2013-12-02 15:14:56
    Temat: Re: Klawiatura czy wyświetlacz?
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-11-29 01:58, animka pisze:
    >
    > Komputronik to jedna wielka sieć ogólnopolska. Nawet przez internet
    > możesz kupować i załatwiac sprawy.
    > Jak widzę to po trochu te Komputroniki likwidują, pewnie za małe
    > obroty były.
    >
    >


    Chyba tak, z mojego najbliższego otoczenia zniknęły 2 sklepy z logo tej
    firmy.


  • 94. Data: 2013-12-03 08:52:40
    Temat: Re: Klawiatura czy wyświetlacz?
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

    > W dniu 2013-11-29 01:55, animka pisze:
    >> W dniu 2013-11-28 23:16, Trybun pisze:
    >>> W dniu 2013-11-28 22:18, animka pisze:
    >>>> Naprawiany miałam telefon u producenta LG (gdzieś w Mławie),
    >>>> naprawiana mialam miniwieżę w serwisie. Gwarancja nie była im
    >>>> potrzebna. Tak samo nie byla potrzebna gwarancja do naprawy drukarki,
    >>>> bo numer fabryczny mieli w systemie.
    >>> Ale reklamowałaś u sprzedawcy? Bo jak w zewnętrznym serwisie to jednak
    >>> trzeba mieć kartę gwarancyjna producenta.
    >> Nie, w autoryzowanym serwisie producenta.
    > Wobec tego trudno pojąć dlaczego serwis w Piasecznie żąda takiej
    > gwarancji...

    Bo tak sobie zrobili zapis w gwarancji.

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.


  • 95. Data: 2013-12-03 08:58:58
    Temat: Re: Klawiatura czy wyświetlacz?
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

    > W dniu 2013-11-29 08:52, Chris pisze:
    >> animka nabazgrał(a):
    >>>>>> Od razu w dwu miejscach, i na całych długościach ekranu? A nie byłoby
    >>>>>> jakiegoś domowego sposobu na samodzielne usunięcie tej wady? Bo np. w
    >>>>>> ekranach LCD można samemu naprawić uszkodzone piksele. Telefon jest
    >>>>>> co
    >>>>>> prawda na gwarancji, ale sklepu w którym go kupowałem już nie ma.
    >>>>> Sklepu może nie być ale zobowiązania gwarancyjne może realizować
    >>>>> dalej.
    >>>>> Co to za sklep ? zobacz w KRS czy nie ma kontaktu do nich ?
    >>>>> ps. co to za tel bo nie mogę znaleźć informacji o postach.
    >>>> Był to sklep sieci Komputronik. Pojechałem do drugiego który jest
    >>>> jeszcze w Koninie i nie robili mi w nim przeszkód w zareklamowaniu
    >>>> towaru kupionego w innym sklepie.
    >>> Komputronik to jedna wielka sieć ogólnopolska. Nawet przez internet
    >>> możesz kupować i załatwiac sprawy.
    >>> Jak widzę to po trochu te Komputroniki likwidują, pewnie za małe obroty
    >>> były.
    >> To nie są komputroniki tylko sklepy patronackie, coś jak żabka czy fresh
    >> albo pizzeria biesiadowo.
    > Jesteś pewny? W tych sklepach ceny są identyczne jak w centralnym
    > magazynie w Poznaniu, a więc gdzie tu zarobek dla ajenta?

    A ty wiesz za ile komputronic kupuje towar z za ile sprzedaje ?? komputronic
    ma darmową reklamę firmy. Pytanie czy komputronic nie sprzedaje już towaru
    do sklepów patronackich z jakąś marżą bo tego nie wiem. Druga zaleta dużej
    ilość sklepów to hurtowe zakupy a dzięki temu ma się profity i te profilty
    idą już do centrali.

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.


  • 96. Data: 2013-12-03 12:37:39
    Temat: Re: Klawiatura czy wyświetlacz?
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-12-03 08:52, Chris pisze:
    > Trybun nabazgrał(a):
    >
    >> W dniu 2013-11-29 01:55, animka pisze:
    >>> W dniu 2013-11-28 23:16, Trybun pisze:
    >>>> W dniu 2013-11-28 22:18, animka pisze:
    >>>>> Naprawiany miałam telefon u producenta LG (gdzieś w Mławie),
    >>>>> naprawiana mialam miniwieżę w serwisie. Gwarancja nie była im
    >>>>> potrzebna. Tak samo nie byla potrzebna gwarancja do naprawy drukarki,
    >>>>> bo numer fabryczny mieli w systemie.
    >>>> Ale reklamowałaś u sprzedawcy? Bo jak w zewnętrznym serwisie to jednak
    >>>> trzeba mieć kartę gwarancyjna producenta.
    >>> Nie, w autoryzowanym serwisie producenta.
    >> Wobec tego trudno pojąć dlaczego serwis w Piasecznie żąda takiej
    >> gwarancji...
    >
    > Bo tak sobie zrobili zapis w gwarancji.
    >

    No ale to koliduje z obyczajami sprzedawców, którzy ani myślą wypełniać
    gwarancji w chwili sprzedaży urządzenia, twierdząc że paragon czy
    faktura wystarczy.


  • 97. Data: 2013-12-03 12:43:31
    Temat: Re: Klawiatura czy wyświetlacz?
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-12-03 08:58, Chris pisze:
    >
    > A ty wiesz za ile komputronic kupuje towar z za ile sprzedaje ??
    > komputronic ma darmową reklamę firmy. Pytanie czy komputronic nie
    > sprzedaje już towaru do sklepów patronackich z jakąś marżą bo tego nie
    > wiem. Druga zaleta dużej ilość sklepów to hurtowe zakupy a dzięki temu
    > ma się profity i te profilty idą już do centrali.
    >


    Za ile kupuje to nie wiem, ale za ile sprzedaje to już wiem - za tyle co
    w sklepie netowym czy w centralnym magazynie. Jest to dość droga firma,
    a więc musi być w tej cene spora marża . W sklepach (wg. Ciebie tylko
    patronackich) są takie same ceny, a więc albo Komputronik sporo traci na
    takiej współpracy z ajentami, obniżając im cenę żeby i oni mieli z
    takiej sprzedaży jakiś zarobek, albo jest taka działalność patronacka
    wkalkulowana w ceny marketingu. Jak dla mnie to jednak są firmowe salony
    sprzedaży.. Wnioskuje to choćby po tym że w takich sklepach nie ma
    innego towaru jak ten z katalogu Komputronika.


  • 98. Data: 2013-12-03 13:25:06
    Temat: Re: Klawiatura czy wyświetlacz?
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

    > W dniu 2013-12-03 08:52, Chris pisze:
    >> Trybun nabazgrał(a):
    >>> W dniu 2013-11-29 01:55, animka pisze:
    >>>> W dniu 2013-11-28 23:16, Trybun pisze:
    >>>>> W dniu 2013-11-28 22:18, animka pisze:
    >>>>>> Naprawiany miałam telefon u producenta LG (gdzieś w Mławie),
    >>>>>> naprawiana mialam miniwieżę w serwisie. Gwarancja nie była im
    >>>>>> potrzebna. Tak samo nie byla potrzebna gwarancja do naprawy drukarki,
    >>>>>> bo numer fabryczny mieli w systemie.
    >>>>> Ale reklamowałaś u sprzedawcy? Bo jak w zewnętrznym serwisie to jednak
    >>>>> trzeba mieć kartę gwarancyjna producenta.
    >>>> Nie, w autoryzowanym serwisie producenta.
    >>> Wobec tego trudno pojąć dlaczego serwis w Piasecznie żąda takiej
    >>> gwarancji...
    >> Bo tak sobie zrobili zapis w gwarancji.
    > No ale to koliduje z obyczajami sprzedawców, którzy ani myślą wypełniać
    > gwarancji w chwili sprzedaży urządzenia, twierdząc że paragon czy faktura
    > wystarczy.

    Dla tego ja wymuszam podbicie gwarancji przez sprzedawcę :)
    Ale fakt że mało jest takich co wymagają pieczątek, paragonów, rozmiaru buta
    itp ...

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.


  • 99. Data: 2013-12-03 13:29:15
    Temat: Re: Klawiatura czy wyświetlacz?
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

    > W dniu 2013-12-03 08:58, Chris pisze:
    >> A ty wiesz za ile komputronic kupuje towar z za ile sprzedaje ??
    >> komputronic ma darmową reklamę firmy. Pytanie czy komputronic nie
    >> sprzedaje już towaru do sklepów patronackich z jakąś marżą bo tego nie
    >> wiem. Druga zaleta dużej ilość sklepów to hurtowe zakupy a dzięki temu ma
    >> się profity i te profilty idą już do centrali.
    > Za ile kupuje to nie wiem, ale za ile sprzedaje to już wiem - za tyle co w
    > sklepie netowym czy w centralnym magazynie. Jest to dość droga firma, a
    > więc musi być w tej cene spora marża . W sklepach (wg. Ciebie tylko
    > patronackich) są takie same ceny, a więc albo Komputronik sporo traci na
    > takiej współpracy z ajentami, obniżając im cenę żeby i oni mieli z takiej
    > sprzedaży jakiś zarobek, albo jest taka działalność patronacka
    > wkalkulowana w ceny marketingu. Jak dla mnie to jednak są firmowe salony
    > sprzedaży.. Wnioskuje to choćby po tym że w takich sklepach nie ma innego
    > towaru jak ten z katalogu Komputronika.

    Nie wiem czy traci, weż teraz koszty otworzenia własnego sklepu, musi mieć
    lokal, koszta pracowników, media, logistyka dostaw a tak za cenę mniejszej
    marży wszystko to już ma i do twego odpowiedzialność zwalona na sklep bo oni
    tylko dają reklamę a nie są właścicielem :) dobry układ. Taka sama sprzedaż
    jest w sklepach żabki, fresh pizzernie itd ... ktoś daje markę i
    zaopatrzenie a inny odwala z niego czarną robotę. Pamiętajmy że polskie
    sklepy to obrót a nie marka jak apple gdzie na jednym tel. zarabiają 10x
    tyle co produkcja.

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.


  • 100. Data: 2013-12-03 18:16:04
    Temat: Re: Klawiatura czy wyświetlacz?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>


    Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl>

    >>>>
    >>>> Tak, zyskasz. Przede wszystkim czas i pieniądze zaoszczędzone na
    >>>> dojeździe do serwisu. Nie musisz mieć też wypełnionej karty
    >>>> gwarancyjnej, wystarczy jakikolwiek dowód zakupu. Gdybyś zakupił w
    >>>> czasie krótszym niż 180 dni, to bez widocznych śladów świadczących o
    >>>> uszkodzeniu mechanicznym, zakłada się, że usterka występowała już w
    >>>> dniu zakupu. Więcej na
    >>>> http://sprzedaz.konsumencka.edu.pl/niezgodny.html
    >>>
    >>> Niestety, dopiero na miejscu dowiedziałem się że taką formę reklamacji
    >>> można składać tylko na piśmie... Oczywiście w sklepie Komputronika nie
    >>> ma żadnych druków, ani sprzedawca nie garnie sie do informowania klienta
    >>> jakie dane trzeba wpisać w takim piśmie, tak że siłą rzeczy
    >>> zareklamowałem tradycyjnie, czyli na gwarancję producenta.
    >>
    >> Teraz Ci ją na pewno rozpatrzą ...
    >> ...negatywnie
    >
    > Pewnie że taka możliwość też istnieje, ale na to klient nie ma chyba
    > żadnego wpływu? I to nieważne jakiej firmy jest telefon bo i tak naprawy
    > są realizowane przez serwisanta zewnętrznego. Ten serwis w Piasecznie to
    > również poza Alcatelem - generalny serwisant firmy Samsung.

    Możliwość ?

    >> Tak, pewnie tak. I tak nawiasem - ową nawigację mam zaledwie rok i już
    >> zrobił się krzyż na ekranie z wpadniętych pikseli. Już pakowałem sprzęt
    >> na reklamację gwarancyjna, a tu się okazuje że mimo że całe uprzędzenie
    >> ma gwarancje na 2 lata, to bateria i wyświetlacz maja ją tylko na 6
    >> miesięcy...!

    To pewność.

strony : 1 ... 9 . [ 10 ] . 11


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: