eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlawiatura czy wyświetlacz?Re: Klawiatura czy wyświetlacz?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Chris" <c...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Klawiatura czy wyświetlacz?
    Date: Tue, 3 Dec 2013 13:29:15 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 31
    Message-ID: <l7kiqr$o9b$1@node1.news.atman.pl>
    References: <l6pqvc$60d$1@usenet.news.interia.pl> <l6r28f$md4$1@node2.news.atman.pl>
    <l6sd8j$k9k$1@usenet.news.interia.pl> <l6t2d1$iqf$1@node2.news.atman.pl>
    <l6v9h5$nuc$1@usenet.news.interia.pl>
    <5297affe$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
    <l78fdf$brs$5@usenet.news.interia.pl> <l78pd0$idu$1@node1.news.atman.pl>
    <l79h44$lg2$1@node2.news.atman.pl> <l7i4h3$p07$1@usenet.news.interia.pl>
    <l7k303$791$1@node1.news.atman.pl> <l7kg50$mc9$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 194.56.211.10
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1386073755 24875 194.56.211.10 (3 Dec 2013 12:29:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 3 Dec 2013 12:29:15 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6090
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1051489
    [ ukryj nagłówki ]

    Trybun nabazgrał(a):

    > W dniu 2013-12-03 08:58, Chris pisze:
    >> A ty wiesz za ile komputronic kupuje towar z za ile sprzedaje ??
    >> komputronic ma darmową reklamę firmy. Pytanie czy komputronic nie
    >> sprzedaje już towaru do sklepów patronackich z jakąś marżą bo tego nie
    >> wiem. Druga zaleta dużej ilość sklepów to hurtowe zakupy a dzięki temu ma
    >> się profity i te profilty idą już do centrali.
    > Za ile kupuje to nie wiem, ale za ile sprzedaje to już wiem - za tyle co w
    > sklepie netowym czy w centralnym magazynie. Jest to dość droga firma, a
    > więc musi być w tej cene spora marża . W sklepach (wg. Ciebie tylko
    > patronackich) są takie same ceny, a więc albo Komputronik sporo traci na
    > takiej współpracy z ajentami, obniżając im cenę żeby i oni mieli z takiej
    > sprzedaży jakiś zarobek, albo jest taka działalność patronacka
    > wkalkulowana w ceny marketingu. Jak dla mnie to jednak są firmowe salony
    > sprzedaży.. Wnioskuje to choćby po tym że w takich sklepach nie ma innego
    > towaru jak ten z katalogu Komputronika.

    Nie wiem czy traci, weż teraz koszty otworzenia własnego sklepu, musi mieć
    lokal, koszta pracowników, media, logistyka dostaw a tak za cenę mniejszej
    marży wszystko to już ma i do twego odpowiedzialność zwalona na sklep bo oni
    tylko dają reklamę a nie są właścicielem :) dobry układ. Taka sama sprzedaż
    jest w sklepach żabki, fresh pizzernie itd ... ktoś daje markę i
    zaopatrzenie a inny odwala z niego czarną robotę. Pamiętajmy że polskie
    sklepy to obrót a nie marka jak apple gdzie na jednym tel. zarabiają 10x
    tyle co produkcja.

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: