eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlawiatura czy wyświetlacz?Re: Klawiatura czy wyświetlacz?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Klawiatura czy wyświetlacz?
    Date: Tue, 3 Dec 2013 18:16:04 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 36
    Message-ID: <l7l4do$g23$1@mx1.internetia.pl>
    References: <l6pqvc$60d$1@usenet.news.interia.pl> <l6r28f$md4$1@node2.news.atman.pl>
    <l6sd8j$k9k$1@usenet.news.interia.pl> <l6t2d1$iqf$1@node2.news.atman.pl>
    <l6v9h5$nuc$1@usenet.news.interia.pl> <l705fq$ks2$1@node1.news.atman.pl>
    <l72lni$vje$2@usenet.news.interia.pl> <l734fj$o6s$1@node1.news.atman.pl>
    <l74krd$5bo$1@usenet.news.interia.pl> <l74uqu$ig7$1@node1.news.atman.pl>
    <l753j1$5rm$1@usenet.news.interia.pl> <l75e3h$35u$1@node1.news.atman.pl>
    <l75nj0$gir$3@usenet.news.interia.pl> <l75rar$hoe$1@node1.news.atman.pl>
    <l78f8f$brs$2@usenet.news.interia.pl> <l79d60$4sr$1@mx1.internetia.pl>
    <l7i4be$oel$2@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1386091768 16451 83.238.168.227 (3 Dec 2013 17:29:28 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 3 Dec 2013 17:29:28 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <l7i4be$oel$2@usenet.news.interia.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1051496
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl>

    >>>>
    >>>> Tak, zyskasz. Przede wszystkim czas i pieniądze zaoszczędzone na
    >>>> dojeździe do serwisu. Nie musisz mieć też wypełnionej karty
    >>>> gwarancyjnej, wystarczy jakikolwiek dowód zakupu. Gdybyś zakupił w
    >>>> czasie krótszym niż 180 dni, to bez widocznych śladów świadczących o
    >>>> uszkodzeniu mechanicznym, zakłada się, że usterka występowała już w
    >>>> dniu zakupu. Więcej na
    >>>> http://sprzedaz.konsumencka.edu.pl/niezgodny.html
    >>>
    >>> Niestety, dopiero na miejscu dowiedziałem się że taką formę reklamacji
    >>> można składać tylko na piśmie... Oczywiście w sklepie Komputronika nie
    >>> ma żadnych druków, ani sprzedawca nie garnie sie do informowania klienta
    >>> jakie dane trzeba wpisać w takim piśmie, tak że siłą rzeczy
    >>> zareklamowałem tradycyjnie, czyli na gwarancję producenta.
    >>
    >> Teraz Ci ją na pewno rozpatrzą ...
    >> ...negatywnie
    >
    > Pewnie że taka możliwość też istnieje, ale na to klient nie ma chyba
    > żadnego wpływu? I to nieważne jakiej firmy jest telefon bo i tak naprawy
    > są realizowane przez serwisanta zewnętrznego. Ten serwis w Piasecznie to
    > również poza Alcatelem - generalny serwisant firmy Samsung.

    Możliwość ?

    >> Tak, pewnie tak. I tak nawiasem - ową nawigację mam zaledwie rok i już
    >> zrobił się krzyż na ekranie z wpadniętych pikseli. Już pakowałem sprzęt
    >> na reklamację gwarancyjna, a tu się okazuje że mimo że całe uprzędzenie
    >> ma gwarancje na 2 lata, to bateria i wyświetlacz maja ją tylko na 6
    >> miesięcy...!

    To pewność.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: