-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Klawiatura czy wyświetlacz?
Date: Tue, 3 Dec 2013 18:16:04 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 36
Message-ID: <l7l4do$g23$1@mx1.internetia.pl>
References: <l6pqvc$60d$1@usenet.news.interia.pl> <l6r28f$md4$1@node2.news.atman.pl>
<l6sd8j$k9k$1@usenet.news.interia.pl> <l6t2d1$iqf$1@node2.news.atman.pl>
<l6v9h5$nuc$1@usenet.news.interia.pl> <l705fq$ks2$1@node1.news.atman.pl>
<l72lni$vje$2@usenet.news.interia.pl> <l734fj$o6s$1@node1.news.atman.pl>
<l74krd$5bo$1@usenet.news.interia.pl> <l74uqu$ig7$1@node1.news.atman.pl>
<l753j1$5rm$1@usenet.news.interia.pl> <l75e3h$35u$1@node1.news.atman.pl>
<l75nj0$gir$3@usenet.news.interia.pl> <l75rar$hoe$1@node1.news.atman.pl>
<l78f8f$brs$2@usenet.news.interia.pl> <l79d60$4sr$1@mx1.internetia.pl>
<l7i4be$oel$2@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1386091768 16451 83.238.168.227 (3 Dec 2013 17:29:28 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 3 Dec 2013 17:29:28 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
In-Reply-To: <l7i4be$oel$2@usenet.news.interia.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1051496
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl>
>>>>
>>>> Tak, zyskasz. Przede wszystkim czas i pieniądze zaoszczędzone na
>>>> dojeździe do serwisu. Nie musisz mieć też wypełnionej karty
>>>> gwarancyjnej, wystarczy jakikolwiek dowód zakupu. Gdybyś zakupił w
>>>> czasie krótszym niż 180 dni, to bez widocznych śladów świadczących o
>>>> uszkodzeniu mechanicznym, zakłada się, że usterka występowała już w
>>>> dniu zakupu. Więcej na
>>>> http://sprzedaz.konsumencka.edu.pl/niezgodny.html
>>>
>>> Niestety, dopiero na miejscu dowiedziałem się że taką formę reklamacji
>>> można składać tylko na piśmie... Oczywiście w sklepie Komputronika nie
>>> ma żadnych druków, ani sprzedawca nie garnie sie do informowania klienta
>>> jakie dane trzeba wpisać w takim piśmie, tak że siłą rzeczy
>>> zareklamowałem tradycyjnie, czyli na gwarancję producenta.
>>
>> Teraz Ci ją na pewno rozpatrzą ...
>> ...negatywnie
>
> Pewnie że taka możliwość też istnieje, ale na to klient nie ma chyba
> żadnego wpływu? I to nieważne jakiej firmy jest telefon bo i tak naprawy
> są realizowane przez serwisanta zewnętrznego. Ten serwis w Piasecznie to
> również poza Alcatelem - generalny serwisant firmy Samsung.
Możliwość ?
>> Tak, pewnie tak. I tak nawiasem - ową nawigację mam zaledwie rok i już
>> zrobił się krzyż na ekranie z wpadniętych pikseli. Już pakowałem sprzęt
>> na reklamację gwarancyjna, a tu się okazuje że mimo że całe uprzędzenie
>> ma gwarancje na 2 lata, to bateria i wyświetlacz maja ją tylko na 6
>> miesięcy...!
To pewność.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.12.13 22:29 animka
- 03.12.13 22:43 animka
- 03.12.13 22:52 animka
- 04.12.13 20:40 Trybun
- 04.12.13 20:40 Trybun
- 04.12.13 20:40 Trybun
Najnowsze wątki z tej grupy
- Radio internetowe do starego Androida
- Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 5G Apokalipsa - nie tylko dla tutejszych przeżuwaczy podpiczników
- Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- Aero2
- odbiornik GPS z kablem USB
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-10 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=