  • Data: 2010-02-13 15:11:17
    Temat: Kilka pytań odnośnie kolizji i ubezpieczalni
    Od: Kartofel <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Spowodowałem niewielką kolizję kilka dni temu. Cofając przy parkingu
    nie zauważyłem że za mną zatrzymało się auto i zahaczyłem hakiem
    holowniczym o jego przedni zderzak pwodując otarcie lakieru poniżej
    reflektora i pęknięcie wystającego fragmentu zderzaka (jakies 4cm).
    Mniejsza o szkody ale mam pytanie odnosnie konsekwencji u
    ubezpieczyciela.
    Rozumiem że strace 10% zniżek? Na jak dlugo ? na rok, na dwa? Czy
    oprocz przeslania papierow opisujących kolizje i moich danych do
    mojego ubezpieczyciela będę musiał jeszcze przerabiać jakieś
    formalności ?
    Czy jesli mam kilka pojazdów ubezpieczonych w roznych TU to znizki
    przepadają u wszystkich czy tylko u tego w ktorym ubezpieczony był
    feralny pojazd? Teoretycznie mógłbym sie nie przyznac u pozostałych ze
    mialem szkode.
    Sorry za może glupie pytania ale przez 15 lat za kólkiem to moja
    pierwsza tego typu przygoda.