  • 91. Data: 2018-08-16 23:07:19
    Temat: Re: Kiedy można komuś wjechać w dupe bezkarnie?
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-08-16 o 08:23, J.F. pisze:

    > Jak przez minute bedziesz jechal 85 zamiast 140, to stracisz 920m.
    > Ktorych przejechanie zajmuje 23s - i tyle tracisz. Plus cos tamna
    > rozpedzanie samochodu ...

    Teraz policz to dla 30 minut. Wtedy bardziej adekwatne rezultaty otrzymasz.

    Kolejna rzecz: czy tylko o to chodzi? Zauważyłem w Berlinie ciekawą
    rzecz. Otóż jeśli kierowca rusza spod świateł ociężale, a kolejny łapie
    się na czerwone, to ten ostatni zatrzymuje się i obtrąbia poprzednika za
    stur...stwo, lub delikatniej: egoizm. Jedna zmiana świateł to kilka
    minut. Popieram takie zachowania. Być może jestem sk...synem
    przedkładając sprawność poruszania się po mieście nad umysłowe
    romemłanie i wyłączenie myślenia o innych.

    > Ale osobowy czy ciezarowy ?

    Co za różnica? Akurat w tych przypadkach był w 100% osobowy. Ci z
    ciężarowych zwykle nie robią takich numerów. Nie pamiętam sytuacji by
    ktokolwiek ciężarówką blokował lewy pas mając prawy wolny.

    > A co zrobic, jesli prawy zablokowany ?

    Nie piszę o korkach lecz o normalnym poruszaniu się z prędkościami rzędu
    120 km/h+. Okazji na zjechanie na prawy pas jest pierdylion a mimo to
    gość ciągnie lewą. Dziś po raz N-ty trafiłem na takowego. Jechał jakimś
    dostawczakiem Zresztą nie ma to znaczenia czym jechał lecz czego
    zabrakło mu w głowie.

    > Znak ustawic, ze na lewym pasie minimalna predkosc to 140 ?

    Przydałoby się skoro egoizm czasem górę bierze.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 92. Data: 2018-08-16 23:23:06
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-08-16 o 12:00, Budzik pisze:

    > To sie tylko tak wydaje. Suma sumarum pewnie nawet o pol minuty.

    Nie sądzę. Leniwe ruszeni spod świateł = kilka minut czekania na 1
    skrzyżowaniu. Wleczenie się kilkanaście minut za blokującym lewy pas to
    również duża strata, szczególnie gdy +50km/h mógłbym jechać.

    > Droga to nie jest miejsce gdzie Ty masz kogos wychowywac, zwłaszcza przy
    > predkosciach w okolicach 100 na godzine.

    Jasne, sęk w tym, że nie ma nikogo w moje miejsce. Podobnie jest z
    rowerzystami poruszającymi się równolegle do ścieżek rowerowych. W życiu
    nie widziałem by któregokolwiek ukarano.

    > Oczywiście ze niefajne.
    > Ale nadal wsciekłe siedzenie na zderzaku, podjezdzanie, pospieszanie to
    > droga do eskalacji, wymuszania i pewnie do mozliwości popełnienia błędu.

    O niczym takim nie pisałem i odcinam się od takich zachowań.

    > Czy przyklaskuje? Nie.
    > Czy dałbym delikatnie do zrozumienia mrugnieciem swiatłami, zeby zjechał?
    > Pewnie tak.

    Ja nie mam regulacji mocy reflektorów więc jeśli daję znać, to pełną
    mocą. Zwróć uwagę, że w ten sposób łamiesz przepisy piracie drogowy. :-D
    Zapewne wiesz w jakich sytuacjach można długich używać. Zastanawiam się
    jedynie nad tym dlaczego masz o to samo uwagi do mnie?

    > Ale po pierwsze nie z odległosci 20 metrów, po drugie nie doklejałbym sie
    > do zderzaka.
    > Po trzecie nie trabiłbym gdyby jednak nie zjechał.
    > Po czwarte wreszcie i tak bym przyhamowałbym a nie tak jak niektorzy
    > jada, mrugaja swiatłami ale haulca nie dotkna liczac na to ze tamten
    > jednak zjedzie.
    > Wiecj kultury, wiecej wyrozumiałosci.

    Czy to jest sugestią, że ja tak czynię? To co piszesz spowoduje, że
    grupowicze mający w zwyczaju czytać wątek od środka uznają, że
    krytykujesz właśnie takie moje zachowania. A to jest kompletną bzdurą.
    Nie wpajaj innym swoich wyobrażeń sytuacji drogowych jako moich
    schematów zachowania. Bo tak to odebrałem.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 93. Data: 2018-08-16 23:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    > Sądzisz, że cokolwiek to zmieni? Ja osobiście nie sądzę aby kierowcy
    > tego pokroju śledzili na YT patologie, które w/g nich nimi nie są.

    :)))
    Jak to było o tym kopaniu w dupe...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 94. Data: 2018-08-17 07:21:14
    Od: p...@g...com

[...]

    nonsens.
    a) klakson w miescie to rzadkosc bo przyciaga uwage policji ktora chetnie wyleczy
    nerwusa
    b) niemieckie spoleczenstwo jest stare, liczba staruszkow za kierownica jest
    kilkukrotnie wieksza niz u nas wiec co ma pomoc klakson dziadkowi czy babci ktory ma
    reakcje szachisty ?

    ps czasami ktos trabnie jak dwoch tureckich umawia sie na kebaba na srodku
    skrzyzowania ale sa to sporadyczne przypadki :-)

  • 95. Data: 2018-08-17 11:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    > Nie sądzę. Leniwe ruszeni spod świateł = kilka minut czekania na 1
    > skrzyżowaniu. Wleczenie się kilkanaście minut za blokującym lewy pas
    > to również duża strata, szczególnie gdy +50km/h mógłbym jechać.

    Kilkanascie minut.. Czyzby zaczeło się rozbudowywanie problemu...?

    > Jasne, sęk w tym, że nie ma nikogo w moje miejsce. Podobnie jest z
    > rowerzystami poruszającymi się równolegle do ścieżek rowerowych. W
    > życiu nie widziałem by któregokolwiek ukarano.

    No straszne po prostu...
    Zyj i daj zyc innym, zwłaszcza jak ci w jakims drastycznym stopniu nie
    utrudniaja zycia.
    Sa naprawde gorsze rzeczy niz zwolnienie na chwile czy wyprzedzenie
    rowerzysty tam gdzie go nie powinno być.

    > O niczym takim nie pisałem i odcinam się od takich zachowań.

    I bardzo dobrze.

    > Ja nie mam regulacji mocy reflektorów więc jeśli daję znać, to pełną
    > mocą.

    Zmienna jest tez czas... a ten chyba masz regulowany?

> [...]
    > :-D Zapewne wiesz w jakich sytuacjach można długich używać.
    > Zastanawiam się jedynie nad tym dlaczego masz o to samo uwagi do

    Przepisy? Ja mam przepisy w sumie głeboko... Liczy sie dla mnie w 99%
    przypadków zdrowy rozsadek. Yanosik wylicza moj styl jazdy na circa 8
    wiec chyba jest ok.

> [...]
    > bzdurą. Nie wpajaj innym swoich wyobrażeń sytuacji drogowych jako
    > moich schematów zachowania. Bo tak to odebrałem.

    Uderz w stol a nozyce sie odezwa...
    Mozemy gadac ogolnie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

  • 96. Data: 2018-08-17 11:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

> [...]
    > sk...synem przedkładając sprawność poruszania się po mieście nad
    > umysłowe romemłanie i wyłączenie myślenia o innych.

    A teraz rozroznij inna rzecz: jakie ryzyko powoduje stojacy na swiatłach
    i klaksonujacy kierowca z drugim ktory mało wprawnemu kierowcy mruga po
    lusterkach przy predkosci rzedu 90-100 na godzine...

    Ja tez bym chciał zeby wszyscy jezdzili płynnie...

> [...]
    > lecz czego zabrakło mu w głowie.

    > Przydałoby się skoro egoizm czasem górę bierze.

    Zacznijmy moze od tego, ze jezeli jest duzy ruch (patrz np roznego
    rodzaju obwodnice) to jazda 140 i mijanie sznura samochodów na prawym
    pasie to nie jest ani nic madrego ani pozytywnego.
    140 to jest maks jak masz w miare pusta droge przed soba nie predkosc na
    jakis obwodnicowy tłok.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 97. Data: 2018-08-17 12:57:01
    Temat: Re: Kiedy można
    Od: "Gorodek" <j...@t...pl>

    wiadomości news:XnsA941776C296E3budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > Przepisy? Ja mam przepisy w sumie głeboko... Liczy sie dla mnie w 99%
    > przypadków zdrowy rozsadek.
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń
    > także "_")

    I tacy leżą na cmentarzu, niestety ofiary takich durniów też leżą na
    cmentarzu.
    Najgorsze jest to, że jedni i drudzy są leczeni za nasze pieniądze.
    Ideałem byłoby zeby tacy durnie jak ty trafiali na cmentarz jak najszybciej.

  • 98. Data: 2018-08-17 13:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Gorodek j...@t...pl ...

> [...]
    > Najgorsze jest to, że jedni i drudzy są leczeni za nasze pieniądze.
    > Ideałem byłoby zeby tacy durnie jak ty trafiali na cmentarz jak

    Mamusia nie miała czasu cie wychowac?
    Czy po prostu niskie IQ kaze ci wyciągać takie pochopne wnioski? :)

    Podpowiem - w wiekszosci przypadków zachowuje sie jeszcze ostrozniej niz
    przewiduja przepisy, jeszcze bardziej staram sie zeby ruch był płynny,
    staram sie innym pomagac np przy właczeniu do rchu etc.

    Dodatkowo mam dla ciebie bardzo przykrą wiadomosc - przejechałem w zyciu
    juz pewnie ze 1,5 mln km i jakos kostucha nie chce wziac.
    A i sytuacje mrożace krew w zyłach o ktorych czesto tu ludzie pisza jakos
    mi sie nie zdarzaja bo wiele z nich jestem w stanie przewidziec
    wczesniej.
    Moze po prostu mam szczescie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 99. Data: 2018-08-17 14:06:11
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-17 o 12:57, Gorodek pisze:

    > Ideałem byłoby zeby tacy durnie jak ty trafiali na cmentarz jak
    > najszybciej.

    Prędzej tam trafią takie młoty, które uważają że znaki mają
    pierwszeństwo przed sygnalizacją świetlną, czy że znak obowiązuje na
    wszystkich jezdniach a nie tylko tych, przy których stoi, itd...

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 100. Data: 2018-08-17 14:29:13
    Temat: Re: Kiedy można. Odruchy i nawyki.
    Od: "Gorodek" <j...@t...pl>

> [...]
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń

    Spotka się dwóch takich durniów z "zdrowym rozsądkiem" i wypadek gotowy.
    Przy okazji ucierpią przypadkowe osoby.

    W sytuacjach nagłych liczą się prawidłowe odruchy i nawyki, a to nabywa się
    tylko przestrzegając przepisy.
    Nieprzestrzegając przepisów, uda ci się tysiąc razy, a w 1001 spowodujesz
    wypadek.