    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kiedy można
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <pk7hlt$jgs$4@node2.news.atman.pl> <pk7hsb$l9l$1@node2.news.atman.pl>
    <5b6757c3$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
    <pki2f2$bsr$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <pksqem$b0a$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <pl282g$o30$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <pl4pvt$lqm$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <pl69oi$4gj$1@news.mixmin.net>
    Date: 17 Aug 2018 11:59:58 GMT

    Użytkownik Gorodek j...@t...pl ...

    > I tacy leżą na cmentarzu, niestety ofiary takich durniów też leżą na
    > cmentarzu.
    > Najgorsze jest to, że jedni i drudzy są leczeni za nasze pieniądze.
    > Ideałem byłoby zeby tacy durnie jak ty trafiali na cmentarz jak
    > najszybciej.

    Mamusia nie miała czasu cie wychowac?
    Czy po prostu niskie IQ kaze ci wyciągać takie pochopne wnioski? :)

    Podpowiem - w wiekszosci przypadków zachowuje sie jeszcze ostrozniej niz
    przewiduja przepisy, jeszcze bardziej staram sie zeby ruch był płynny,
    staram sie innym pomagac np przy właczeniu do rchu etc.

    Dodatkowo mam dla ciebie bardzo przykrą wiadomosc - przejechałem w zyciu
    juz pewnie ze 1,5 mln km i jakos kostucha nie chce wziac.
    A i sytuacje mrożace krew w zyłach o ktorych czesto tu ludzie pisza jakos
    mi sie nie zdarzaja bo wiele z nich jestem w stanie przewidziec
    wczesniej.
    Moze po prostu mam szczescie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"