-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kiedy można komuś wjechać w dupe bezkarnie?
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
References: <3...@g...com>
<9...@g...com>
<pk7hlt$jgs$4@node2.news.atman.pl> <pk7hsb$l9l$1@node2.news.atman.pl>
<5b6757c3$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
<pki2f2$bsr$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<pksqem$b0a$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<pl282g$o30$1@node1.news.atman.pl>
<d2kex31w6h7a.duk8uyjkwkp7$.dlg@40tude.net>
<pl4p2a$kt9$1@node2.news.atman.pl>
Organization: DOM
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
Date: 17 Aug 2018 09:59:59 GMT
Lines: 66
NNTP-Posting-Host: 77.65.80.250
X-Trace: 1534499999 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 623 77.65.80.250:51054
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4380
X-Received-Body-CRC: 2665923701
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2638179
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Marek S p...@s...com ...
>>> Nie o minutę lecz o znacznie więcej.
>>
>> Jak przez minute bedziesz jechal 85 zamiast 140, to stracisz 920m.
>> Ktorych przejechanie zajmuje 23s - i tyle tracisz. Plus cos tamna
>> rozpedzanie samochodu ...
>
> Teraz policz to dla 30 minut. Wtedy bardziej adekwatne rezultaty
> otrzymasz.
>
> Kolejna rzecz: czy tylko o to chodzi? Zauważyłem w Berlinie ciekawą
> rzecz. Otóż jeśli kierowca rusza spod świateł ociężale, a kolejny
> łapie się na czerwone, to ten ostatni zatrzymuje się i obtrąbia
> poprzednika za stur...stwo, lub delikatniej: egoizm. Jedna zmiana
> świateł to kilka minut. Popieram takie zachowania. Być może jestem
> sk...synem przedkładając sprawność poruszania się po mieście nad
> umysłowe romemłanie i wyłączenie myślenia o innych.
>
A teraz rozroznij inna rzecz: jakie ryzyko powoduje stojacy na swiatłach
i klaksonujacy kierowca z drugim ktory mało wprawnemu kierowcy mruga po
lusterkach przy predkosci rzedu 90-100 na godzine...
Ja tez bym chciał zeby wszyscy jezdzili płynnie...
>>> Zlewka. Więc wyprzedzam go z prawej. Potem jeszcze dwa inne auta
>>> podobnie zareagowały kiedy wreszcie gość zjechał na prawy.
>>
>> Ale osobowy czy ciezarowy ?
>
> Co za różnica? Akurat w tych przypadkach był w 100% osobowy. Ci z
> ciężarowych zwykle nie robią takich numerów. Nie pamiętam sytuacji
> by ktokolwiek ciężarówką blokował lewy pas mając prawy wolny.
>
>>> Inna sytuacja, wcale nie rzadka. Gość na lewym (obwodnicą) jedzie
>>> równolegle do tych po prawej. Przed nim nikogo a za nim sznurek
>>> 400m samochodów. Obwodnica w 3mieście to teren "górzysty" więc
>>> widać jak na widelcu takie zachowania.
>>> Czy serio przyklaskujesz takim sytuacjom? Wlekł byś się pokornie
>>> za takimi?
>>
>> A co zrobic, jesli prawy zablokowany ?
>
> Nie piszę o korkach lecz o normalnym poruszaniu się z prędkościami
> rzędu 120 km/h+. Okazji na zjechanie na prawy pas jest pierdylion a
> mimo to gość ciągnie lewą. Dziś po raz N-ty trafiłem na takowego.
> Jechał jakimś dostawczakiem Zresztą nie ma to znaczenia czym jechał
> lecz czego zabrakło mu w głowie.
>
>> Znak ustawic, ze na lewym pasie minimalna predkosc to 140 ?
>
> Przydałoby się skoro egoizm czasem górę bierze.
>
Zacznijmy moze od tego, ze jezeli jest duzy ruch (patrz np roznego
rodzaju obwodnice) to jazda 140 i mijanie sznura samochodów na prawym
pasie to nie jest ani nic madrego ani pozytywnego.
140 to jest maks jak masz w miare pusta droge przed soba nie predkosc na
jakis obwodnicowy tłok.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Kiedy dyplomata mówi "tak", oznacza to "może"; kiedy mówi "może",
ma na myśli "nie"; kiedy mówi "nie", nie jest dyplomatą."
Henry Louis Mencken
Następne wpisy z tego wątku
- 17.08.18 12:57 Gorodek
- 17.08.18 13:59 Budzik
- 17.08.18 14:06 Akarm
- 17.08.18 14:29 Gorodek
- 17.08.18 18:59 Budzik
- 17.08.18 21:11 Marek S
- 17.08.18 21:43 Marek S
- 17.08.18 22:59 Budzik
- 17.08.18 22:59 Budzik
- 18.08.18 06:25 Gorodek
- 18.08.18 11:59 Budzik
- 18.08.18 12:39 Shrek
- 18.08.18 14:33 PlaMa
- 18.08.18 14:40 Cavallino
- 18.08.18 14:44 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- 2025-02-01 jakie małe auto duże w środku :-)
- 2025-02-01 Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2025-02-01 T-1000 was here
- 2025-02-01 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-02-01 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2025-02-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=