    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kiedy można komuś wjechać w dupe bezkarnie?
    Date: Thu, 16 Aug 2018 23:23:06 +0200
    <pk7hlt$jgs$4@node2.news.atman.pl> <pk7hsb$l9l$1@node2.news.atman.pl>
    <5b6757c3$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
    <pki2f2$bsr$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <pksqem$b0a$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <pl282g$o30$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    W dniu 2018-08-16 o 12:00, Budzik pisze:

    > To sie tylko tak wydaje. Suma sumarum pewnie nawet o pol minuty.

    Nie sądzę. Leniwe ruszeni spod świateł = kilka minut czekania na 1
    skrzyżowaniu. Wleczenie się kilkanaście minut za blokującym lewy pas to
    również duża strata, szczególnie gdy +50km/h mógłbym jechać.

    > Droga to nie jest miejsce gdzie Ty masz kogos wychowywac, zwłaszcza przy
    > predkosciach w okolicach 100 na godzine.

    Jasne, sęk w tym, że nie ma nikogo w moje miejsce. Podobnie jest z
    rowerzystami poruszającymi się równolegle do ścieżek rowerowych. W życiu
    nie widziałem by któregokolwiek ukarano.

    > Oczywiście ze niefajne.
    > Ale nadal wsciekłe siedzenie na zderzaku, podjezdzanie, pospieszanie to
    > droga do eskalacji, wymuszania i pewnie do mozliwości popełnienia błędu.

    O niczym takim nie pisałem i odcinam się od takich zachowań.

    > Czy przyklaskuje? Nie.
    > Czy dałbym delikatnie do zrozumienia mrugnieciem swiatłami, zeby zjechał?
    > Pewnie tak.

    Ja nie mam regulacji mocy reflektorów więc jeśli daję znać, to pełną
    mocą. Zwróć uwagę, że w ten sposób łamiesz przepisy piracie drogowy. :-D
    Zapewne wiesz w jakich sytuacjach można długich używać. Zastanawiam się
    jedynie nad tym dlaczego masz o to samo uwagi do mnie?

    > Ale po pierwsze nie z odległosci 20 metrów, po drugie nie doklejałbym sie
    > do zderzaka.
    > Po trzecie nie trabiłbym gdyby jednak nie zjechał.
    > Po czwarte wreszcie i tak bym przyhamowałbym a nie tak jak niektorzy
    > jada, mrugaja swiatłami ale haulca nie dotkna liczac na to ze tamten
    > jednak zjedzie.
    > Wiecj kultury, wiecej wyrozumiałosci.

    Czy to jest sugestią, że ja tak czynię? To co piszesz spowoduje, że
    grupowicze mający w zwyczaju czytać wątek od środka uznają, że
    krytykujesz właśnie takie moje zachowania. A to jest kompletną bzdurą.
    Nie wpajaj innym swoich wyobrażeń sytuacji drogowych jako moich
    schematów zachowania. Bo tak to odebrałem.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek