  • 21. Data: 2011-05-09 17:32:11
    Temat: Re: Kia Sportage czy warto kupić?
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "MMS" <n...@S...interia.pl> napisał w wiadomości
    news:iq8s7a$7ai$1@news.onet.pl...
    > No to zwiastun końca świata żeby na takie coś oczekiwać :/

    Samochody sprzedają się tak dobrze, że fabryka nie nadaża. Co bardziej
    niecierpliwe osoby jadą na Słowacje (OIDP) i kupują w salonie
    przyfabrycznym. Takie mają parcie :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 22. Data: 2011-05-09 17:33:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Samochody sprzedają się tak dobrze, że fabryka nie nadaża. Co bardziej
    > niecierpliwe osoby jadą na Słowacje (OIDP) i kupują w salonie

    A jak tam ceny?
    Bo VAT na Słowacji niższy, więc w Polsce chyba trzeba dopłacić różnicę.

  • 23. Data: 2011-05-09 17:40:50
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > A jak tam ceny?
    > Bo VAT na Słowacji niższy, więc w Polsce chyba trzeba dopłacić różnicę.

    CH G W :) Jak to się finalizuje to nie mam pojęcia, ale wiem że ludziska tak
    robili/robią :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 24. Data: 2011-05-09 17:49:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > CH G W :) Jak to się finalizuje to nie mam pojęcia, ale wiem że ludziska
    > tak robili/robią :)

    A tam się od ręki kupuje?
    To może części też? (to tak a propos Turbo Kamery, gdzie klienta na nową
    kolumnę kierownicy czekała kilka miesięcy, a była z Krakowa, więc może warto
    było jechać do źródła).

  • 25. Data: 2011-05-09 17:52:21
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > A tam się od ręki kupuje?
    > To może części też? (to tak a propos Turbo Kamery, gdzie klienta na nową
    > kolumnę kierownicy czekała kilka miesięcy, a była z Krakowa, więc może
    > warto było jechać do źródła).

    Wygląda na to, że kupuje się szybciej niż w PL. Sprzedawca mówił, że gros
    tych samochodów zamówili Niemcy i pomimo tego, że im się nie sprzedawały
    zgodnie z planem to nie oddali do PL. Zapewne za Grunwald :) Jedyne co
    pozostaje w takiej sytuacji to kontakt z salonem fabrycznym i weryfikacja
    tego co ludzie mówią.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 26. Data: 2011-05-10 09:08:51
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-05-09 17:52, *kamil/Endurorider.pl* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

> [...]
    > sprzedawały zgodnie z planem to nie oddali do PL. Zapewne za Grunwald :)
    > Jedyne co pozostaje w takiej sytuacji to kontakt z salonem fabrycznym i

    Człowiek się całe życie uczy, więc może się mylę, ale nie znam
    producenta samochodów, który by miał "przyfabryczny salon". Dotyczy to
    zarówno samochodów jak i tym bardziej części.
    Znam fabryki, w których okolicy są salony samochodowe (np w Bochum przy
    fabryce Opla), ale są to salony działające na dokładnie takich samych
    zasadach jak inne.
    Nie neguję, że na Słowacji się kupić KIA szybciej niż w Polsce, ale to
    szybciej wtedy oznacza nie tylko samą Żylinę :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 27. Data: 2011-05-10 09:11:41
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Człowiek się całe życie uczy, więc może się mylę, ale nie znam producenta
    > samochodów, który by miał "przyfabryczny salon". Dotyczy to zarówno
    > samochodów jak i tym bardziej części.

    Tyle, że o częściach nikt nie pisał :) Takiego określenia użył sprzedawca a
    czy to jest prawda i ile prawdy jest w prawdzie to nie wiem ponieważ nie
    weryfikowałem tej informacji.

    --
    pozdrawiam
    kml