  • 11. Data: 2011-05-08 22:39:40
    Temat: Re: Kia Sportage czy warto kupić?
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Andrzej Lawa

    > Ładnie? Od tyłu wygląda, jakby dwie zdeformowane i spasione porszawki
    > 911 ze sobą kopulowały ;->

    Hehe, coś w tym jest. ;)

  • 12. Data: 2011-05-09 08:04:45
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 8 Maj, 22:36, to <t...@a...xyz> wrote:

    > To po co ten SUV właściwie? I jeszcze kredyt na to brać? Jaki to ma mieć
    > cel? Żeby sąsiad zazdrościł?

    "Jak wiadomo teraz w modzie są SUV-y."

    :P

    L.

  • 13. Data: 2011-05-09 08:23:42
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-05-08 15:04, Agata pisze:

    > W internecie piszą że wersja 1.6 z napędem na dwa koła średnio spala 6.4 litra
    > benzyny

    Jeśli to ten sam silnik, co w Cee'd, to bajki. W Cee'd udało mi się w
    mieście zejść do 7,0, ale normalnie jeżdżąc pali ponad 8,0.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 14. Data: 2011-05-09 10:41:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Agata" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Rodzice chcą kupić nowy samochód. Jak wiadomo teraz w modzie są SUV-y. Na
    > razie szukamy po salonach i wychodzi na to że jednym z aut na które byłoby
    > nas
    > stać (i tak niestety z małym kredytem...) i wyglądających ładnie jest Kia
    > Sportage. Najtańsza wersja kosztuje w okolicach 70 000 zł. Czytałam trochę
    > necie, oglądałam fotki, zastanawia mnie spalanie. Jak wiadomo benzyna
    > teraz droga.
    > W internecie piszą że wersja 1.6 z napędem na dwa koła średnio spala 6.4
> [...]

    LOL !!!
    Diesel w samochodzie z mniejszymi oporami i lżejszym (Ceed) spala tyle.
    Dla benzyny dodaj ze 2-3 litry.

  • 15. Data: 2011-05-09 10:43:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Jeśli to ten sam silnik, co w Cee'd, to bajki. W Cee'd udało mi się w
    > mieście zejść do 7,0, ale normalnie jeżdżąc pali ponad 8,0.

    Obstawiam, że przekroczenie 10 nie jest jakimś szczególnie wielkim wyczynem.
    8 to może średnio by wyszło przy dobrych wiatrach/

  • 16. Data: 2011-05-09 11:46:08
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    Rowniez zastanawialem sie nad tym samochodem(jak i nad ix35). W sumie
    nie potrzebuje napedu 4x4 ale wiekszy przeswit dosyc czesto przydaje mi
    sie.
    Szczegolnie Kia, bo ix35 juz mniej mi sie podoba ale jednak po jezdzie
    probnej ix35 zrezygnowalem z zakupu ze wzgledu na kilka
    aspektow(podejrzewam ze kia jezdzi sie b.podobnie o ile nie tak samo).

    1. Zawieszenie wedlug mnie za twarde i tlucze na dziurach, chociaz
    samochod prowadzil sie b.pewnie.
    2. Wyciszenie... no nie jest to poziom wyciszenia jaki oferuja nawet te
    lepsze kompakty. Juz nie mowiac o samochodach klasy C5 czy Laguna.
    Kiedys jechalem fiatem doublo(tak to sie pisze?) i musze powiedziec ze
    bylo troche podobnie :) Oczywiscie ciszej ale jakos podobnie tluklo i
    rezonowalo we wnetrzu.
    3. Spalanie srednie wedlug www.spritmonitor.de to srednio 8-9 L przy
    nieco za slabym 1,6 GDI.
    4. Wnetrza sa dosyc plastikowe w tych samochodach. Tzn. moze nie jakas
    przepasc ale nie jest to poziom lepszych kompaktow.

    Podsumowujac, doszedlem do wniosku ze nie warto przedkladac lepszego
    wykonczenia, komfortu, lepszej wersji silnikowej w zamian za ladny
    wyglad i wyzszy przeswit :) Przynajmniej dla mnie kompakt kombi, a
    ewentualnie jakas limuzyna wydaje sie lepszym wyborem. Dodam ze wszytsko
    to jest dostepne w tej samej lub nizszej cenie.

  • 17. Data: 2011-05-09 11:51:37
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-05-08 15:04, Agata pisze:
    > Witam
    >
    > Rodzice chcą kupić nowy samochód. Jak wiadomo teraz w modzie są SUV-y.

    Nie wiadomo. Zresztą co to za pomysł kupować jakieś auto bo jest moda?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 18. Data: 2011-05-09 13:11:17
    Od: "trans577" <t...@W...gmail.com>

    A ta strona dodaj-gazu.pl to nie była promowana przypadkiem przez jakiegoś
    spamera swego czasu, o nicku bodajże Andrzej, czy coś takiego? Mi to
    zaświeciło kontrolkę w głowie ;)

    A spalanie ciężkiego i wysokiego SUVa z benzyną 1.6 na poziomie 6,4 -
    nierealne.

  • 19. Data: 2011-05-09 15:02:30
    Od: MMS <n...@S...interia.pl>

    W dniu 2011-05-08 23:04, ArmenVanBuran pisze:

    > Jedno co jest przerażające to czekanie na odbiór auta. Na forum są ludzie
    > co zamówili w tamtym roku i jeszcze nie dostali auta.

    No to zwiastun końca świata żeby na takie coś oczekiwać :/

  • 20. Data: 2011-05-09 15:09:04
    Od: MMS <n...@S...interia.pl>

    W dniu 2011-05-09 14:11, trans577 pisze:

    > A spalanie ciężkiego i wysokiego SUVa z benzyną 1.6 na poziomie 6,4 -
    > nierealne.

    Chyba, że jest sprowadzony z Niemiec.
    Automagicznie wszystkie auta momencie przekroczenia tej granicy palą
    poniżej 5l/100km nawet mimo, że fabryka podaje 11 ;)