  • 1. Data: 2011-05-08 11:06:59
    Temat: [DC] Bezpiecznik płytkowy E vel. 3A
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    Po wczorajszych intensywnych opadach zjarał mi się
    bezpiecznik 3A (vel E, tropem blondi poszukującej część 710).
    Zwiedziłem już 3 stacje benzynowe, Leclerca i Lidla... wszędzie mają
    tylko zestawy po 10 bezpieczników (po co?) i najmniejszy to 5A.

    Wie ktoś gdzie mogę dzisiaj, w ostateczności jutro zapolować na taki 3A?

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 2. Data: 2011-05-08 12:11:05
    Temat: Re: [DC] Bezpiecznik płytkowy E vel. 3A
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 08 May 2011 11:06:59 +0200, Rychu wrote:
> [...]
    >tylko zestawy po 10 bezpieczników (po co?) i najmniejszy to 5A.
    >
    >Wie ktoś gdzie mogę dzisiaj, w ostateczności jutro zapolować na taki 3A?

    Malo prawdopodobne zebys tam mial taki cienki kabelek, a w wyniku
    rozbudowy czy awarii plynie przez niego wiecej niz projektant
    zakladal.

    Innymi slowy - wsadz 5A, przed zwarciami nadal zabezpieczy.
    Albo podlacz amperomierz - plynie ponad 3A czy nie?

    J.

  • 3. Data: 2011-05-08 12:18:55
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-05-08 12:11, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Innymi slowy - wsadz 5A, przed zwarciami nadal zabezpieczy.
    > Albo podlacz amperomierz - plynie ponad 3A czy nie?

    No to uważaj... mam to zabezpieczenie przed OBD do instalacji gazowej.
    Jakieś pół roku temu pomyślałem tak samo, jak Ty teraz i wsadziłem 5A.
    Na moich oczach skopcił się OBD. Za używkę dałem 100 zł. Po prostu te
    ruskie/ukraińskie urządzenia są jakoś mało odporne na znaczną ilość
    wody. Pech chce, że w Pandzie akurat w tym miejscu ta woda się często
    zbiera. Miałem już problemy z mechanizmem wycieraczek, który musiałem
    wymienić, mam i z tym OBD. Dlatego szukam tego 3A, bo taki jest do tego
    przewidziany. Po prostu nie chcę kolejny raz patrzeć jak się pali.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 4. Data: 2011-05-08 12:25:24
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-05-08 11:06, Rychu pisze:
> [...]
    > tylko zestawy po 10 bezpieczników (po co?) i najmniejszy to 5A.
    >
    > Wie ktoś gdzie mogę dzisiaj, w ostateczności jutro zapolować na taki 3A?

    Tu?

    http://allegro.pl/bezpieczniki-samochodowe-plytkowe-
    3a-opak-5-szt-i1594061010.html

    Z Warszawy i ma odbiór osobisty. Tylko zobacz czy masz midi czy mini -
    ten gość ma midi.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 5. Data: 2011-05-08 12:58:22
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-05-08 12:25, Grejon pisze:
> [...]
    3a-opak-5-szt-i1594061010.html
    > Z Warszawy i ma odbiór osobisty. Tylko zobacz czy masz midi czy mini -

    Niestety dzisiaj się nie da... a jutro, to też nie w DC a w Koczargach
    za Babicami. W ostateczności skorzystam, ale szukam dalej.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 6. Data: 2011-05-08 16:36:55
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    net.pl
    *Rychu* napisał(-a):

    > Niestety dzisiaj się nie da... a jutro, to też nie w DC a w Koczargach
    > za Babicami. W ostateczności skorzystam, ale szukam dalej.

    Pytaj również w sklepach z klamotami elektronicznymi

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2011-05-08 17:05:40
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-05-08 16:36, Big Jack pisze:
    > Pytaj również w sklepach z klamotami elektronicznymi

    Udało się w Norauto. Niestety włożenie bezpiecznika było
    równoznaczne z jego przepaleniem. Wszystko wskazuje, że
    kolejny pieprzony emulator OBD się skopcił. Nie ma to jak
    instalacja elektryczna umieszczona w miejscu spływu wody. :]

    Dzięki za wszystkie sugestie.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)