  • 1. Data: 2009-05-21 06:47:14
    Temat: Karty pomiarowe
    Od: "JaSam" <p...@o...pl>

    Witam
    Jak w j.angielskim najlepiej okreslić karty pomiarowe ? Nie chodzi mi tu o
    urządzenia tylko o arkusze, na ktorych kontrola jakości nanosi zmierzowe
    wartości wymiarów i porównuje z wartoscimi na rysunku.

    Najlepiej gdyby ktopś z was znalazł angielskojęzyczny wzór takiej karty.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-05-21 18:01:58
    Temat: Re: Karty pomiarowe
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie JaSam w liscie z dnia 2009-05-21 08:47 napisala
    nastepujace slowa:

    u mnie to się nazywa: guarantee sheet

    --
    michal

  • 3. Data: 2009-05-21 19:13:29
    Od: el_mamuto <m...@i...pl>

    Użytkownik JaSam napisał:
> [...]
    > wartości wymiarów i porównuje z wartoscimi na rysunku.
    >
    > Najlepiej gdyby ktopś z was znalazł angielskojęzyczny wzór takiej karty.

    Hej

    Najczęściej sie spotykalem z określeniem 'dimensional report'

    Pozdrawiam/Regards

    --
    Marcin Starzykowski
    http://www.tinyurl.com/dj5foq - see my movie