  • 1. Data: 2009-05-21 19:53:35
    Temat: Gdzie kupić proszek żelazny
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    200g potrzebuję.
    Wielkość cząstek musi być mniejsza niż 1um.
    Potrzebuję proszku o własnościach ferromagnetycznych.

    zyga

  • 2. Data: 2009-05-21 20:11:58
    Temat: Re: Gdzie kupić proszek żelazny
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 May 2009 21:53:35 +0200, Zygmunt M. Zarzecki wrote:
    >200g potrzebuję.
    >Wielkość cząstek musi być mniejsza niż 1um.
    >Potrzebuję proszku o własnościach ferromagnetycznych.

    Toner do drukarek laserowych [nie wszystkich].

    J.

  • 3. Data: 2009-05-21 20:48:42
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Toner do drukarek laserowych [nie wszystkich].

    Które?

    zyga

  • 4. Data: 2009-05-21 21:06:23
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 May 2009 22:48:42 +0200, Zygmunt M. Zarzecki wrote:
    >Które?

    Radzil bym sprawdzic, ale zaczac od HP.
    W ich tonerach jest chyba mielony magnetyt [plus dodatki]

    Do niektorych kserografow byl "developer" i to byl jakis magnetyczny
    proszek - ale nie wiem czy taki drobny.

    J.

  • 5. Data: 2009-05-22 05:41:09
    Od: "klechu" <k...@p...onet.pl>

    > 200g potrzebuję.
    > Wielkość cząstek musi być mniejsza niż 1um.
    > Potrzebuję proszku o własnościach ferromagnetycznych.
    >
    > zyga

    http://www.keten.com.pl/reagents

    tutaj gość ma proszek Fe, tyle że srednica cząstek inna niż Ciebie interesuje.
    Ale nie zaszkodzi wyslac maila z pytaniem, moze akurat ma/zalatwi
    pozdr
    klechu

  • 6. Data: 2009-05-22 08:38:07
    Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl>

    > 200g potrzebuję.
    > Wielkość cząstek musi być mniejsza niż 1um.
    > Potrzebuję proszku o własnościach ferromagnetycznych.

    Indiana Jonesa nie oglądałeś? W tym ostatnim jest rozwiązanie.
    --
    __________________________________________MAT_______

  • 7. Data: 2009-05-22 10:13:43
    Od: "Gejzero" <g...@p...onet.pl>

    Zygmunt M. Zarzecki
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> wrote:
    > 200g potrzebuję.
    > Wielkość cząstek musi być mniejsza niż 1um.
    > Potrzebuję proszku o własnościach ferromagnetycznych.
    >
    > zyga

    Proszkami takimi powinni handlowac producenci elektromagnetycznych sprzęgieł
    proszkowych.
    Kiedyś sprowadaliśmy coś takiego dla naszego klienta tylko nie pamiętam jaka
    granulacja( czy wogóle rzędu takiego jak Ty potrzebujesz). Pamiętam że cena
    wtedy to mnie poraziła ;) Ale wymiana samego proszku w sprzęgle wychodziła
    znacznie taniej niz nowe sprzęgło.

    Pozdrawiam Gejzero

  • 8. Data: 2009-05-22 10:22:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gejzero" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pamiętam jaka granulacja( czy wogóle rzędu takiego jak Ty
    > potrzebujesz). Pamiętam że cena wtedy to mnie poraziła ;)

    Sa tez proszki metali do spiekania.
    Ziarno byc moze wieksze .. ale i tak gdzie to kupic, choc
    zasadniczo powinno byc przeciez dostepne w duzych ilosciach.

    J.

  • 9. Data: 2009-05-22 23:59:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:gv4ag6$ck5$3@news.interia.pl...
    > 200g potrzebuję.
    > Wielkość cząstek musi być mniejsza niż 1um.
    > Potrzebuję proszku o własnościach ferromagnetycznych.

    Nie wiem, czy akurat taka wielkość ziarna, ale proszku ferromagnetycznego
    używa się w kryminalistyce do zabezpieczenia śladów na niektórych
    powierzchniach. może to Ci coś pomoże?

  • 10. Data: 2009-05-25 16:35:06
    Od: Kazik <a...@s...ca>

    On May 21, 1:53 pm, "Zygmunt M. Zarzecki"
    a.com> wrote:
    > 200g potrzebuję.
    > Wielkość cząstek musi być mniejsza niż 1um.
    > Potrzebuję proszku o własnościach ferromagnetycznych.
    >
    > zyga

    Proszek ferromagnetyczny jest uzywany w badaniach nieniszczacych (NDT,
    NDE) tzw sucha metoda magnetyczna. Nie pamietam jaka jest wielkosc
    czasteczek tego proszku, zasiegnij jezyka u producentow czy handlarzy.

    Nie zapomnij uzyc maski i rekawiczek przy uzyciu tego proszku.
    Swinstwo moze spowodowac paskudne reakcje, gdy dostaje sie na
    powierzchnie skory lub bron Boze, do pluc.

    Alec