  • 1. Data: 2012-03-19 16:33:34
    Temat: Kangoo, Berlingo, Doblo, Partner, Caddy, a może coś innego?
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Zamierzam kupić auto, jak w tytule, albo podobne np. Renault Espace.
    Ma być do przewozu max 5 osób plus w miarę duża przestrzeń ładunkowa na
    towar. Na razie mam Doblo, ale jestem zdegustowany awaryjnością.
    Co byście polecali? Czy Koreańce, albo Japończycy nie robią tego typu
    aut? Budżet (za nowe auto) max 100 tys. ale w miarę młode używane też
    biorę pod uwagę.
    Jacek

  • 2. Data: 2012-03-19 16:50:33
    Od: Krzysiek Matyasik <m...@w...pl>

    W dniu 2012-03-19 16:33, Jacek pisze:
> [...]
    > Co byście polecali? Czy Koreańce, albo Japończycy nie robią tego typu
    > aut? Budżet (za nowe auto) max 100 tys. ale w miarę młode używane też

    A jak dużą chcesz mieć przestrzeń ładunkową? W tym budżecie zmieścisz
    się bez problemu z Partnerem 5-os. (przesuwna przegroda, składana ławka
    z tyłu) - osobówka, Expert 5-os. osobówka a jak się uprzesz, to
    zmieścisz się z Boxerem 7-os. i homologacją ciężarową.

  • 3. Data: 2012-03-19 18:10:42
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-03-19 16:50, Krzysiek Matyasik pisze:

> [...]
    > z tyłu) - osobówka, Expert 5-os. osobówka a jak się uprzesz, to
    > zmieścisz się z Boxerem 7-os. i homologacją ciężarową.

    Teraz mam Doblo i tez rozmiar mi pasuje. Partner ma chyba mniejszą
    przestrzeń ładunkową (wydaje mi się, czy faktycznie?), Boxer z kolei na
    moje potrzeby byłby za duży.
    Jacek

  • 4. Data: 2012-03-19 18:13:58
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Mam partnera, tego najzwyklejszego. Fajne autko, choć taki plastik, że
    szok :) Generalnie pierwsze już 40 000km bezawaryjne w niecały rok. Nie
    mam do czego sie doczepić. tyle, że jak będziesz miał pecha to i tak
    będą problemy, to jak z używanymi niemal, wystarczy, że ktoś coś skopie
    w fabryce... albo przeklnie, nei wiem :)

  • 5. Data: 2012-03-19 18:53:26
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 19 Mar 2012 16:33:34 +0100, Jacek napisał(a):

> [...]
    > Co byście polecali? Czy Koreańce, albo Japończycy nie robią tego typu
    > aut? Budżet (za nowe auto) max 100 tys. ale w miarę młode używane też

    Berlingo. Ujeżdżałem przez 200 tysięcy, raz się spalił głośnik
    wysokotonowy.

    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2012-03-19 21:01:01
    Od: Krzysiek Matyasik <m...@w...pl>

    W dniu 2012-03-19 18:10, Jacek pisze:

    > Teraz mam Doblo i tez rozmiar mi pasuje. Partner ma chyba mniejszą
    > przestrzeń ładunkową (wydaje mi się, czy faktycznie?), Boxer z kolei na
    > moje potrzeby byłby za duży.
    > Jacek

    W takim razie Partner L2 (przedłużany) z drugim rzędem siedzeń, które
    można dwoma ruchami złożyć i przesunąć ściankę. Uwaga: bez względu na
    to, co powie sprzedawca w salonie, samochód nie ma homologacji
    ciężarowej w myśl ustawy o podatku VAT. To taka hybryda - to jest
    ciężarówka, ale nie dla Urzędu Skarbowego.

  • 7. Data: 2012-03-20 01:50:31
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Nex@pl

    > Mam partnera (...)

    Gratuluję. :>

  • 8. Data: 2012-03-20 01:51:05
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Adam Płaszczyca

    > Berlingo. Ujeżdżałem przez 200 tysięcy

    Bardzo narowisty? Jakie miałeś siodło?

    > raz się spalił głośnik
    > wysokotonowy.

    A drugi raz?

  • 9. Data: 2012-03-21 07:57:55
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-03-20 01:51, to pisze:
    > begin Adam Płaszczyca

    > Bardzo narowisty? Jakie miałeś siodło?

    ja ujeżdżam Kangoora i skacze :) (na dziurach)

    > A drugi raz?

    całe auto ;P

    Lukasz

  • 10. Data: 2012-03-21 09:37:26
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2012-03-20 01:50, to pisze:
    > begin Nex@pl

    > Gratuluję. :>

    .... fascynujące, Partnera przez duże P ! ;-)