  • 1. Data: 2012-03-19 12:31:56
    Temat: Przejazd rano przez Kraków
    Od: "R." <n...@m...pl>

    Hej,

    W środę jedziemy z Wrocławia do Zakopanego. Chcemy być ok 8-9 w Zakopcu
    - czy lepiej celować wyjazd o 4:00 (czyli Karków ok 7), czy też lepiej
    później bo korki mniejsze?

    R.

  • 2. Data: 2012-03-19 14:34:01
    Temat: Re: Przejazd rano przez Kraków
    Od: Rafal Lorenc <s...@b...com>

    R. [n...@m...pl]
    na: pl.misc.samochody napisal/la:

    > Hej,
    >
    > W środę jedziemy z Wrocławia do Zakopanego. Chcemy być ok 8-9 w Zakopcu
    > - czy lepiej celować wyjazd o 4:00 (czyli Karków ok 7), czy też lepiej
    > później bo korki mniejsze?

    Jadąc obwodnicą to w sumie obojętne bo ruch do Krakowa będzie z
    przeciwnej strony.

    --
    Rafal Lorenc
    mobile: 503-611-119

  • 3. Data: 2012-03-19 15:49:58
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "R." <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Hej,
    >
    > W środę jedziemy z Wrocławia do Zakopanego. Chcemy być ok 8-9 w Zakopcu -
    > czy lepiej celować wyjazd o 4:00 (czyli Karków ok 7), czy też lepiej
    > później bo korki mniejsze?

    Jadac a4 krakow cie w ogole nie interesuje.

  • 4. Data: 2012-03-19 16:27:46
    Od: "Potocki Passion & Adventure" <s...@d...pl>

> [...]
    >
    > W środę jedziemy z Wrocławia do Zakopanego. Chcemy być ok 8-9 w Zakopcu
    > - czy lepiej celować wyjazd o 4:00 (czyli Karków ok 7), czy też lepiej

    Obojętnie, bo Kraków miniesz z daleka po lewej stronie jadąc A4, a potem
    zjeżdżając na Zakopiankę.

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl

  • 5. Data: 2012-03-20 08:56:25
    Od: "R." <n...@m...pl>

    W dniu 2012-03-19 16:27, Potocki Passion & Adventure pisze:

    > Obojętnie, bo Kraków miniesz z daleka po lewej stronie jadąc A4, a potem
    > zjeżdżając na Zakopiankę.

    Oj nie bierzcie mnie za totalnego ignoranta, bo trasę znam, ale rok temu
    dokładnie o tej porze stałem w korku od połowy obwodnicy (na wysokości
    terminala Balice) aż do Zakopianki - stąd moje pytanie.

    R.

  • 6. Data: 2012-03-20 10:05:38
    Od: "Marcin Luty" <n...@g...com>

    > Oj nie bierzcie mnie za totalnego ignoranta, bo trasę znam, ale rok temu
    > dokładnie o tej porze stałem w korku od połowy obwodnicy (na wysokości
    > terminala Balice) aż do Zakopianki - stąd moje pytanie.

    Terminal jest na samym poczatku obwodnicy. Raczej na jakis wypadek trafiles,
    jak sie trafi korek to raczej tylko na zjezdzie na Zakopianke - to dlatego,
    ze za zjazdem sa swiatla.

    --
    ml

  • 7. Data: 2012-03-21 00:11:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Mar 2012 08:56:25 +0100, R. napisał(a):
    > Oj nie bierzcie mnie za totalnego ignoranta, bo trasę znam, ale rok temu
    > dokładnie o tej porze stałem w korku od połowy obwodnicy (na wysokości
    > terminala Balice) aż do Zakopianki - stąd moje pytanie.

    Google twierdzi ze korkow nie ma, ale ja bym mu nie wierzyl.

    Wyjedz pol godziny wczesniej, unikniesz korkow, a i do Zakopanego bedzie
    mozna dojechac bez stresu.

    J.