    From: Jacek <n...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Kangoo, Berlingo, Doblo, Partner, Caddy, a może coś innego?
    Date: Mon, 19 Mar 2012 16:33:34 +0100

    Zamierzam kupić auto, jak w tytule, albo podobne np. Renault Espace.
    Ma być do przewozu max 5 osób plus w miarę duża przestrzeń ładunkowa na
    towar. Na razie mam Doblo, ale jestem zdegustowany awaryjnością.
    Co byście polecali? Czy Koreańce, albo Japończycy nie robią tego typu
    aut? Budżet (za nowe auto) max 100 tys. ale w miarę młode używane też
    biorę pod uwagę.
    Jacek