    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Kviat
    Subject: Kamerka samochodowa raz jeszcze
    Date: Fri, 4 May 2018 18:13:20 +0200

    Przekopałem wątki, poczytałem, przejrzałem rankingi, obejrzałem filmiki
    z różnych. I nadal jestem głupi jak byłem, po którejśtam jeż nie
    wiedziałem z czym porównuję i czy przypadkiem już jej nie sprawdzałem...
    Za dużo tego jest, nazwy, numery modeli, masakra jakaś.
    Przyszedł czas na zakup kamerki do samochodu, a może, przy okazji, nie
    tylko do samochodu... Myślałem, że uda mi się coś wybrać samodzielnie...

    Nie potrzebuję jakichś cudów (w zasadzie to nie wiem czy potrzebuję, bo
    nie używałem :)) wi-fi, czy gps. Z tego co wyczytałem to lepsze 30
    kl/sek niż 25 kl/sek (przemknęły mi też takie z 60 kl.sek, ale chyba
    przy mniejszych rozdzielczościach).
    Zależy mi na jakości nagrania, długości nagrania (żeby nie nadpisywało
    po 15 minutach, raczej ze 2-3 godziny, ale to pewnie zależy od karty, a
    z tego co widzę to niektóre modele przyjmują max 32GB), oraz na
    możliwości użycia poza samochodem.

    Przykłady:
    SJCAM SJ5000X Elite
    https://www.pcworld.pl/testy/Test-wideorejestratora-
    SJCAM-SJ5000X-Elite,408991.html?ranking=403995
    ("którego będziesz mógł używać zarówno w samochodzie, jak i jako zwykłej
    kamery")

    Orllo FALCON 4K
    https://www.pcworld.pl/testy/Test-kamery-samochodowe
    j-ORLLO-FALCON-4K,409086.html?ranking=403995
    ("Kamera samochodowa ORLLO FALCON 4K z Gps to pierwsza kamera
    nagrywająca w rozdzielczości 4K Ultra HD", "Obsługa kart pamięci do 128GB")
    Ale nie mogę znaleźć informacji, czy działa na akumulatorach, czyli poza
    autem...

    Lamax Drive C7
    https://www.pcworld.pl/testy/Lamax-Drive-C7,409331.h
    tml?ranking=403995
    ("długi czas pracy bez konieczności podłączenia do zasilania - nawet do
    24 godzin" - zakładam, że w stanie czuwania, a nie nagrywania :), ale to
    dobrze rokuje na czas nagrywania. Ale "Maksymalna obsługiwana pojemność
    to 32 GB" - wystarczająca?)

    Wiem, "zewnętrzną" hmmm... kamerę :) mam w smartfonie, a do samochodu
    mogę też użyć GoPro (bo i takie sugestie wyczytałem), ale szukam jednak
    rozwiązania bardziej samochodowego.
    Rozwiązania wbudowane w lusterko raczej mnie nie interesują...

    Cenowo celuję w średnią(?) półkę 400-700 zł, ale jak będę przekonany, to
    i zapłacę tyle ile trzeba.

    Pozdrawiam
    Piotr