  • 11. Data: 2017-07-12 16:52:59
    Temat: Re: Kamera z lidla
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 11-07-2017 o 20:54, pueblo pisze:
    > Witaj Pszemol, 11 lip 2017 w news:ok32ai$ls4$4@dont-email.me

    > Tak, kamera z lidla :) HIT
    > http://www.lidl.pl/pl/oferta.htm?action=showDetail&i
    d=105611

    Po tym jak mi Lidl odmówił serwisu, albo chociaż sprzedania części do
    swojego urządzenia po gwarancji, jestem bardzo ostrożny w kupowaniu u
    nich elektroniki czy agd.

    No chyba że takie, że na pewno się zepsuje przed upływem gwarancji.

  • 12. Data: 2017-07-12 21:24:36
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 12 Jul 2017 16:52:59 +0200, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:

> [...]
    >nich elektroniki czy agd.
    >
    >No chyba że takie, że na pewno się zepsuje przed upływem gwarancji.

    Mnie się udało skutecznie reklamować suszarkę do włosów. Suszarka
    kosztowała 79 zł. A wysłałem ją do Niemiec, i odesłali mi nową, też z
    Niemiec. Sama ta operacja przesyłania w obie strony DHLem chyba wiecej
    kosztowała. Dziwna firma ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 13. Data: 2017-07-12 21:38:16
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    <j...@i...pl> wrote:

> [...]
    > kosztowała 79 zł. A wysłałem ją do Niemiec, i odesłali mi nową, też z
    > Niemiec. Sama ta operacja przesyłania w obie strony DHLem chyba wiecej

    Co w tym dziwnego?

    Dla detalisty nie powinien liczyć się dodatni zysk na każdej transakcji ale
    dodatni zysk z *wszystkich* transakcji.

    Firma byłaby dziwna gdyby te suszarki kupowali za 79zł albo gdyby były tak
    kiepskie że większość klientów musiała je w taki sam sposób reklamować.

    Honorowanie gwarancji, nawet z założeniem straty na tej jednej wadliwej
    transakcji, jest gwarancją zadowolenia klienta, a więc daje szansę na
    sukces detaliście.

    Przemyśl to sobie - tu nie ma nic dziwnego.

  • 14. Data: 2017-07-12 22:00:49
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    <j...@i...pl> wrote:

> [...]

    >sukces detaliście.

    >Przemyśl to sobie - tu nie ma nic dziwnego.

    100% egzemplarz no-life'a z tego pszemolololo

  • 15. Data: 2017-07-13 09:52:48
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 11.07.2017 o 19:23, pueblo pisze:
    > Jakoś specjalnie nie szukam kamery, ale akurat widzę że ma być w lidlu.

    O, i stąd się bierze sukces 'dyskontów' w Polsce:)

    Pozdre
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 16. Data: 2017-07-13 10:14:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości grup
    >O, i stąd się bierze sukces 'dyskontów' w Polsce:)

    Ale w Niemczech dzialaja tak samo.

    A Lidl ... no coz, "rzuca" troche techniki w kazdym tygodniu.
    Niektorych to przyciaga, innych chrupiace buleczki :-)

    J.

  • 17. Data: 2017-07-13 11:41:32
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > http://www.lidl.pl/pl/oferta.htm?action=showDetail&i
    d=105611

    404
    Może była tak denna, że wycofali, zanim zaczęli sprzedawać;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 18. Data: 2017-07-13 12:09:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    d=105611

    >Po tym jak mi Lidl odmówił serwisu, albo chociaż sprzedania części do
    >swojego urządzenia po gwarancji, jestem bardzo ostrożny w kupowaniu u
    >nich elektroniki czy agd.

    Jak prawie wszedzie. Serwis zanika.

    >No chyba że takie, że na pewno się zepsuje przed upływem gwarancji.

    Ale urzadzenie za 200 zl mozna zaryzykowac.

    J.

  • 19. Data: 2017-07-13 12:36:20
    Od: p...@g...com

    taka?
    https://www.lidl.de/de/cockpit-recorder-full-hd-5-me
    gapixel-cr-5-a2/p222940?fromRecommendation=true&scen
    ario=top_selling

  • 20. Data: 2017-07-13 13:58:28
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj , 13 lip 2017 w
    ps.com
    napisałeś/aś:

    > taka?
    > https://www.lidl.de/de/cockpit-recorder-full-hd-5-me
    gapixel-cr-5-a2/p
    > 222940?fromRecommendation=true&scenario=top_selling

    Bardzo możliwe, bardzo podobna, ale ta polska miała w opise 200 mAh