eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKamera z lidlaRe: Kamera z lidla
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kamera z lidla
    Date: Wed, 12 Jul 2017 19:38:16 -0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 28
    Message-ID: <ok5tr8$2cp$3@dont-email.me>
    References: <59650995$0$643$65785112@news.neostrada.pl> <ok32ai$ls4$4@dont-email.me>
    <59651edf$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    <ok5d4b$51o$2@node1.news.atman.pl>
    <7...@4...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 12 Jul 2017 19:38:16 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="25445800e1675fbea429c25dd36d8b71"; logging-data="2457";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/79F2sexcI1+Cl6GpC1tBD"
    User-Agent: NewsTap/5.2.6 (iPhone/iPod Touch)
    Cancel-Lock: sha1:xxdPbNiuck71gcAElV+yDcm0XnI= sha1:bB/Lzc9KNAew1k3FLs+WoiwhqtI=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2610312
    [ ukryj nagłówki ]

    <j...@i...pl> wrote:
    > On Wed, 12 Jul 2017 16:52:59 +0200, Cavallino
    > <c...@k...pl> wrote:
    >
    >> Po tym jak mi Lidl odmówił serwisu, albo chociaż sprzedania części do
    >> swojego urządzenia po gwarancji, jestem bardzo ostrożny w kupowaniu u
    >> nich elektroniki czy agd.
    >>
    >> No chyba że takie, że na pewno się zepsuje przed upływem gwarancji.
    >
    > Mnie się udało skutecznie reklamować suszarkę do włosów. Suszarka
    > kosztowała 79 zł. A wysłałem ją do Niemiec, i odesłali mi nową, też z
    > Niemiec. Sama ta operacja przesyłania w obie strony DHLem chyba wiecej
    > kosztowała. Dziwna firma ;)

    Co w tym dziwnego?

    Dla detalisty nie powinien liczyć się dodatni zysk na każdej transakcji ale
    dodatni zysk z *wszystkich* transakcji.

    Firma byłaby dziwna gdyby te suszarki kupowali za 79zł albo gdyby były tak
    kiepskie że większość klientów musiała je w taki sam sposób reklamować.

    Honorowanie gwarancji, nawet z założeniem straty na tej jednej wadliwej
    transakcji, jest gwarancją zadowolenia klienta, a więc daje szansę na
    sukces detaliście.

    Przemyśl to sobie - tu nie ma nic dziwnego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: