-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: Pszemol <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kamera z lidla
Date: Wed, 12 Jul 2017 19:38:16 -0000 (UTC)
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 28
Message-ID: <ok5tr8$2cp$3@dont-email.me>
References: <59650995$0$643$65785112@news.neostrada.pl> <ok32ai$ls4$4@dont-email.me>
<59651edf$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
<ok5d4b$51o$2@node1.news.atman.pl>
<7...@4...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Wed, 12 Jul 2017 19:38:16 -0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="25445800e1675fbea429c25dd36d8b71"; logging-data="2457";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/79F2sexcI1+Cl6GpC1tBD"
User-Agent: NewsTap/5.2.6 (iPhone/iPod Touch)
Cancel-Lock: sha1:xxdPbNiuck71gcAElV+yDcm0XnI= sha1:bB/Lzc9KNAew1k3FLs+WoiwhqtI=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2610312
[ ukryj nagłówki ]<j...@i...pl> wrote:
> On Wed, 12 Jul 2017 16:52:59 +0200, Cavallino
> <c...@k...pl> wrote:
>
>> Po tym jak mi Lidl odmówił serwisu, albo chociaż sprzedania części do
>> swojego urządzenia po gwarancji, jestem bardzo ostrożny w kupowaniu u
>> nich elektroniki czy agd.
>>
>> No chyba że takie, że na pewno się zepsuje przed upływem gwarancji.
>
> Mnie się udało skutecznie reklamować suszarkę do włosów. Suszarka
> kosztowała 79 zł. A wysłałem ją do Niemiec, i odesłali mi nową, też z
> Niemiec. Sama ta operacja przesyłania w obie strony DHLem chyba wiecej
> kosztowała. Dziwna firma ;)
Co w tym dziwnego?
Dla detalisty nie powinien liczyć się dodatni zysk na każdej transakcji ale
dodatni zysk z *wszystkich* transakcji.
Firma byłaby dziwna gdyby te suszarki kupowali za 79zł albo gdyby były tak
kiepskie że większość klientów musiała je w taki sam sposób reklamować.
Honorowanie gwarancji, nawet z założeniem straty na tej jednej wadliwej
transakcji, jest gwarancją zadowolenia klienta, a więc daje szansę na
sukces detaliście.
Przemyśl to sobie - tu nie ma nic dziwnego.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.07.17 22:00 Ghost
- 13.07.17 09:52 LEPEK
- 13.07.17 10:14 J.F.
- 13.07.17 11:41 Pawel \"O'Pajak\
- 13.07.17 12:09 J.F.
- 13.07.17 12:36 p...@g...com
- 13.07.17 13:58 pueblo
- 13.07.17 16:43 Cavallino
- 13.07.17 16:45 Cavallino
- 13.07.17 16:57 J.F.
- 13.07.17 16:59 Pszemol
- 13.07.17 19:27 J.F.
- 13.07.17 19:41 Pszemol
- 13.07.17 20:07 J.F.
- 13.07.17 20:27 j...@i...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=