eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKamera z lidlaRe: Kamera z lidla
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!ecngs!
    feeder2.ecngs.de!81.171.118.62.MISMATCH!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.
    com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl
    !unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Ghost" <n...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <59650995$0$643$65785112@news.neostrada.pl> <ok32ai$ls4$4@dont-email.me>
    <59651edf$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    <ok5d4b$51o$2@node1.news.atman.pl>
    <7...@4...com> <ok5tr8$2cp$3@dont-email.me>
    In-Reply-To: <ok5tr8$2cp$3@dont-email.me>
    Subject: Re: Kamera z lidla
    Date: Wed, 12 Jul 2017 22:00:49 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Lines: 36
    Message-ID: <59667ff4$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.55.157.1
    X-Trace: 1499889652 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15203 80.55.157.1:54402
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2465
    X-Received-Body-CRC: 1545230606
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2610315
    [ ukryj nagłówki ]



    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ok5tr8$2cp$...@d...me...

    <j...@i...pl> wrote:
    > On Wed, 12 Jul 2017 16:52:59 +0200, Cavallino
    > <c...@k...pl> wrote:
    >
    >>> Po tym jak mi Lidl odmówił serwisu, albo chociaż sprzedania części do
    >>> swojego urządzenia po gwarancji, jestem bardzo ostrożny w kupowaniu u
    >>> nich elektroniki czy agd.
    >>>
    >>> No chyba że takie, że na pewno się zepsuje przed upływem gwarancji.
    >
    >> Mnie się udało skutecznie reklamować suszarkę do włosów. Suszarka
    >> kosztowała 79 zł. A wysłałem ją do Niemiec, i odesłali mi nową, też z
    >> Niemiec. Sama ta operacja przesyłania w obie strony DHLem chyba wiecej
    >> kosztowała. Dziwna firma ;)

    >Co w tym dziwnego?

    >Dla detalisty nie powinien liczyć się dodatni zysk na każdej transakcji ale
    >dodatni zysk z *wszystkich* transakcji.

    >Firma byłaby dziwna gdyby te suszarki kupowali za 79zł albo gdyby były tak
    >kiepskie że większość klientów musiała je w taki sam sposób reklamować.

    >Honorowanie gwarancji, nawet z założeniem straty na tej jednej wadliwej
    transakcji, jest gwarancją zadowolenia klienta, a więc daje szansę na
    >sukces detaliście.

    >Przemyśl to sobie - tu nie ma nic dziwnego.

    100% egzemplarz no-life'a z tego pszemolololo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: