  • 51. Data: 2017-07-23 18:13:30
    Temat: Re: Kamera z lidla
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2017-07-13 14:57, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Podejrzewam, ze teoretycznie. Uwzgledniajac cene.

    Ja aktywnie naprawiam od 5 lat krajalnicę i psują się części drobne -
    pokrętło, jakiś plastikowy zatrzask. Kupując w sieci ceny są +/-
    normalne, bezpośrednio u producenta dużo za wysokie i też trzeba czekać,
    ale nic poza silnikiem nie kosztuje tyle żeby nie było warto.

  • 52. Data: 2017-07-23 21:52:34
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 7/11/2017 9:25 PM, Pszemol wrote:
    > Daj znać na priva lub w tym wątku coś dopisz

    Masz nowy wątek.

  • 53. Data: 2017-07-23 22:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przyjazny p...@n...tld.invalid ...

    > Ja aktywnie naprawiam od 5 lat krajalnicę

    Jedną?
    MSPANC

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 54. Data: 2017-07-23 23:14:08
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2017-07-23 20:00, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Przyjazny p...@n...tld.invalid ...

    > Jedną?
    > MSPANC

    Jedną. Co prawda wiele razy, ale sztuka jest sztuka.

  • 55. Data: 2017-07-24 20:50:25
    Od: j...@i...pl

    https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_P0ABG4sZPx
    qUSVxyrevPLlusqWbUENmk,w400.jpg