  • 1. Data: 2017-07-11 19:49:53
    Temat: Here
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Kiedy otwarli obwodnice Gniezna ?
    Google twierdzi, ze w maju ... a tu taki przyczynek do jakosci Here:

    Trasa Poznan-Bydgoszcz, obwodnica na mapie jest, ale nawigacja
    starannie ja omija.

    Jak pamietam, to mnie pare razy cos takiego spotkalo.

    Choc bywalo gorzej - nawiguje obwodnica ... a tej jeszcze nie ma :-)

    J.

  • 2. Data: 2017-07-11 20:17:40
    Temat: Re: Here
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 11-07-2017 o 19:49, J.F. pisze:

    > Kiedy otwarli obwodnice Gniezna ?

    W maju chyba.

    > Google twierdzi, ze w maju ... a tu taki przyczynek do jakosci Here:
    >
    > Trasa Poznan-Bydgoszcz, obwodnica na mapie jest, ale nawigacja starannie
    > ja omija.

    Ale na jakiej mapie, w jakim programie?

    > Jak pamietam, to mnie pare razy cos takiego spotkalo.
    >
    > Choc bywalo gorzej - nawiguje obwodnica ... a tej jeszcze nie ma :-)

    Navteq/Here zawsze tak miało.
    Badziewna mapa i tyle.

    W tym przypadku widać nie oznaczyli prawidłowo terminu oddania, albo

  • 3. Data: 2017-07-12 00:42:25
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    "Cavallino" wydumał(a) w wiadomości ID news:ok34o2$uej$1@node1.news.atman.pl

    > Ale na jakiej mapie, w jakim programie?

    No cały KOŃ (Cavallino) temat mu się kurwa nie wyświetla, to pyta.
    Jak dobrze że mnie splonkował :) 3x nawet. Wstyd się przyznać że mieszka w Poznaniu
    niedaleko mnie.

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)(R)(TM)+