  • 21. Data: 2011-10-04 18:26:25
    Temat: Re: Kamera-rejestrator wideo drogi w samochodzie
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tmek" <T...@d...ek> wrote in message
    news:4e8b1b02$0$2502$65785112@news.neostrada.pl...
    > Pszemol wrote:chciałbym zapytać, czy ktoś widział
    >
    > Prosze bardzo. Za 100zl z przesylka w dobrej jakosci moze byc?
    > http://www.ebay.pl/itm/2-5-TFT-LCD-Vehicle-Car-Color
    -Monitor-Camera-HD-DVR-RC-/290602748590?pt=Radio_Con
    trol_Parts_Accessories&hash=item43a9460aae

    Fajne. Dzięki.

    > Opis i probki nagrania tego modelu:
    > http://www.dealextreme.com/p/2-5-lcd-high-resolution
    -vehicle-mount-video-camcorder-with-sd-card-slot-wid
    e-angle-35356

    Dealextreme 3x droższe niż eBay????

  • 22. Data: 2011-10-04 18:29:48
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 4 Oct 2011 15:08:43 +0100, Waldek Godel

    > idę po chipsy.

    Tak jest, idź!
    Ze swoją "wiedzą" jedynie tyle możesz zrobić.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 23. Data: 2011-10-04 18:36:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Myjk" <m...@n...op.pl> wrote in message
    > Tue, 4 Oct 2011 15:08:43 +0100, Waldek Godel

    > Tak jest, idź!
    > Ze swoją "wiedzą" jedynie tyle możesz zrobić.

    Widzę, że bardzo Cię tu lubią, Walduś...

  • 24. Data: 2011-10-04 18:40:06
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 4 Oct 2011 16:41:13 +0200, Tmek

    > Prosze bardzo. Za 100zl z przesylka
    > w dobrej jakosci moze byc?

    Masz takową u siebie? U mnie nie działa zasilanie z załączonego zasilacza
    (USB). Tzn. po podłączeniu zasilacza z kompletu (z wtyczką USB) kamera nie
    działa, tylko włącza się "magazyn". Jak podłączę zasilacz pod obecny w tej
    kamerze także port DC 5V, to wszystko śmiga jak należy.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 25. Data: 2011-10-04 18:52:18
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

> [...]

    > http://www.dealextreme.com/p/2-5-lcd-high-resolution
    -vehicle-mount-video-camcorder-with-sd-card-slot-wid

    Tak w ogóle zauważyłeś, że to dwie różne kamery? Choć wyglądają _prawie_
    identycznie, pierwsza z interpolacją aż kłuje w oczy, druga teoretycznie HD
    -- choć też nie zachwyca w 720p.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 26. Data: 2011-10-04 18:59:57
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 04 Oct 2011 16:34:03 +0200, kauzyperda
    <n...@n...com> wrote:

    >To najwazniejsze, wiec bądz spokojny, to co wpisal policjant w swoje
    >papiery nie pojawia w tej samej chwili w ubezpieczalni tylko trwa to
    >czasami tygodniami albo gorzej

    Chyba w jakimś egzotycznym towarzstwie ubezpieczeniowym.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 27. Data: 2011-10-04 19:01:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > Z alledrogo rzadko do Jackowa wysyłają.

    Jakiego Jackowa? Tylko jedną dzielnicę Chicago znasz?
    Zresztą ja nawet w Chicago nie mieszkam tylko na zachodnich
    przedmieściach... Mam ponad 1/2 godziny do centrum Chicago
    samochodem, jak korków nie ma. Zrobiłeś taki błąd jakbyś
    komuś co mieszka w Kętach czy Oświęcimiu zarzucił że mieszka
    w Nowej Hucie :-)

  • 28. Data: 2011-10-04 19:02:18
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 04 Oct 2011 15:12:55 GMT, to <t...@x...abc> wrote:

    >Wszystko czego nie ma Walduś to przedłużanie penisa.

    10/10 :))

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 29. Data: 2011-10-04 19:15:03
    Od: "Jan Czerski" <i...@o...pl>

    > Po tym długim wstępie :-) chciałbym zapytać, czy ktoś widział
    > do kupienia jakąś małą, dyskretną kamerkę video co by mi
    > nakręcała w pętli ostatnie - powiedzmy - 5 minut z drogi i jakoś
    > zatrzymywała się automagicznie 5 minut po zatrzymaniu auta?
    > Chodzi mi o to aby nie trzeba było pamiętać aby ją włączyć/wyłączyć.
    > Coś małego, do zamontowania przy dachu, lusterku wstecznym ?
    > Kupiłbym sobie takie coś na przód i może uniknął kłopotów
    > następnym razem jak jakiś kretyn minie swój skręt i zacznie
    > cofać na drodze czując się panem sytuacji...

    Kamera samochodowa ACME
    www.conrad.pl

    Pozdrawiam
    Jan

  • 30. Data: 2011-10-04 21:02:00
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:
    > W zeszły poniedziałek miałem niemiłe zdarzenie - jechałem

    słowa kluczowe to: car dvr
    polecam urządzenia z odbiornikiem GPS oraz czujnikiem przyśpieszenia
    (często oznaczone jako 3D sensor) one nagrywają np 10s przed i po
    kolizji oraz z guzika na żądanie.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html