  • 51. Data: 2016-11-23 18:44:11
    Temat: Re: Kamera, rejestrator
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Bo ponieważ?

    Jak już to "AC co do zasady, płaci za szkody, które spowodował
    *nieznany* sprawca."

    Nigdy nie słyszałem żeby ktoś kupował AC aby "naprawić auto gdy w coś
    uderzy". Ludzie kupują bo auto może:

    - zostać skradzione
    - zadrapane przez kogoś na parkingu
    - zdewastowane przez typki zamieszkujące okolice

    Raczej nikt nie zakłada że spowoduje wypadek.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 52. Data: 2016-11-23 18:52:10
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 23-11-2016 o 18:44, Mateusz Bogusz pisze:

    > Jak już to "AC co do zasady, płaci za szkody, które spowodował
    > *nieznany* sprawca."
    >
    > Nigdy nie słyszałem żeby ktoś kupował AC aby "naprawić auto gdy w coś
    > uderzy".

    Poważnie mówisz?
    No to masz jakichś dziwnych znajomych, albo mieszkasz w podejrzanej okolicy.

> [...]

    Poważnie mówisz?
    No to masz jakichś dziwnych znajomych, albo mieszkasz w podejrzanej okolicy.

    Ja praktycznie od zawsze mam auto garażowane, więc oczywiście oprócz
    kradzieży, ubezpieczam głównie od wypadku który może zawsze się zdarzyć.
    Każdy rozsądny robi dokładnie tak samo.

    Również ustawodawca tak założył, nakazując ubezpieczać auta od AC pod
    rygorem nie uznania kosztów naprawy.

  • 53. Data: 2016-11-23 18:56:04
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Spróbuj.

    -
    http://tvn24bis.pl/pieniadze,79/ubezpieczenia-oc-w-c
    zarno-na-bialym-wyludzanie-odszkodowan-to-plaga,6910
    68.html

    Tamci próbują i tylko na jednej sprawie to potrafi być 2mln zł. To jak
    myślisz, jaka jest wartość spraw których nie udało się wykryć?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 54. Data: 2016-11-23 19:00:06
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 23-11-2016 o 18:56, Mateusz Bogusz pisze:

    > -
    > http://tvn24bis.pl/pieniadze,79/ubezpieczenia-oc-w-c
    zarno-na-bialym-wyludzanie-odszkodowan-to-plaga,6910
    68.html

    > Tamci próbują

    A ktoś mówił, że nikt nie próbuje?
    Ale jak widzisz - nie zawsze się udaje.
    Zwłaszcza w tak ewidentnych przypadkach jakie opisałeś.

  • 55. Data: 2016-11-23 19:03:14
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2016 o 18:44 Mateusz Bogusz <m...@o...pl> pisze:

> [...]
    > - zadrapane przez kogoś na parkingu
    > - zdewastowane przez typki zamieszkujące okolice
    >
    > Raczej nikt nie zakłada że spowoduje wypadek.

    Ja wykupuję AC żeby mieć święty spokój.
    Naprawiałem już auto z AC gdy sam zrobiłem sobie szkodę - co w tym
    dziwnego?
    Likwidowałem też szkodę z AC po gradzie - złapał mnie w trasie, w
    szczerym polu. Inny grad poobijał mi auto jak stałem na posesji.
    Między innymi z tego właśnie powodu mam AC.

    TG

  • 56. Data: 2016-11-23 19:12:54
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Poważnie mówisz?
    > No to masz jakichś dziwnych znajomych, albo mieszkasz w podejrzanej
    > okolicy.

    Ja się do Twojej okolicy odnosić nie będę.

    > Ja praktycznie od zawsze mam auto garażowane, więc oczywiście oprócz
    > kradzieży, ubezpieczam głównie od wypadku który może zawsze się zdarzyć.

    I właśnie wymieniłeś pełny pakiet podstawowego ubezpieczenia AC. Nie
    wiem do czego dążysz. Za błędy należy płacić, a że nie każdy potrafi tą
    prawdę wziąć na klatę, to ludzie muszą się ubezpieczać przed działaniami
    innych.

    Jak kupujesz ubezpieczenia od NNW, to z założeniem leczenia się gdy Ty
    komuś coś zrobisz czy gdy ktoś zrobi coś tobie?

    > Również ustawodawca tak założył, nakazując ubezpieczać auta od AC pod
    > rygorem nie uznania kosztów naprawy.

    Którą ustawą to nakazuje? Bo przy kredycie, to widzimisię banku.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 57. Data: 2016-11-23 19:14:18
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Naprawiałem już auto z AC gdy sam zrobiłem sobie szkodę - co w tym
    > dziwnego?

    A gdzie ktoś napisał, że to dziwne?

    > Likwidowałem też szkodę z AC po gradzie - złapał mnie w trasie, w
    > szczerym polu. Inny grad poobijał mi auto jak stałem na posesji.
    > Między innymi z tego właśnie powodu mam AC.

    I o takich przypadkach przecież piszemy.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 58. Data: 2016-11-23 19:20:15
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

  • 59. Data: 2016-11-23 22:48:59
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Ty to przecież napisałeś:
    >
    > "Nigdy nie słyszałem żeby ktoś kupował AC aby "naprawić auto gdy w coś
    > uderzy"."

    Ale Ty piszesz o aspekcie dokonanym: Użyłem AC -> bo spowodowałem szkodę
    A my o niedokonanym: Spowoduje szkodę - więc zakupię AC

    Mam wrażenie że piszemy o czym innym. Za to zgadzamy się w tym, że AC
    kupuje się po to "aby naprawić auto".

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 60. Data: 2016-11-24 08:58:22
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 23 Nov 2016 18:52:10 +0100
    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Również ustawodawca tak założył, nakazując ubezpieczać auta od AC pod
    > rygorem nie uznania kosztów naprawy.

    Chyba Ci się jednak coś pozajączkowało z OC :)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń