  • 1. Data: 2016-11-17 17:34:43
    Temat: układ wydechowy- co robie źle?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Przez pietnaście lat był spokój.
    A od trzech lat czyli od momentu kiedy zrobiłem cały nowy
    u profesjonalnego wydechowca ciągle się coś pipeprzy.
    Teraz znowu słyszę że zaczyna mi chodzić jak traktor.

  • 2. Data: 2016-11-17 17:44:01
    Temat: Re: układ wydechowy- co robie źle?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-11-17 o 17:34, Bolko pisze:
    > Przez pietnaście lat był spokój.
    > A od trzech lat czyli od momentu kiedy zrobiłem cały nowy
    > u profesjonalnego wydechowca ciągle się coś pipeprzy.
    > Teraz znowu słyszę że zaczyna mi chodzić jak traktor.

    A ten nowy wydech to był jakiś custom z nierdzewki czy jakiś badziew
    typu asmet czy polmostorow?

    Lewis

  • 3. Data: 2016-11-17 17:51:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Przez pietnaście lat był spokój.
    >A od trzech lat czyli od momentu kiedy zrobiłem cały nowy
    >u profesjonalnego wydechowca ciągle się coś pipeprzy.
    >Teraz znowu słyszę że zaczyna mi chodzić jak traktor.

    Chyba jednak zle wybrales "profesjonaliste".

    Owszem, te nowe zastepniki sa rdzewne, ale przeciez nie do tego
    stopnia, zeby narzekac na "ciagle sie cos pieprzy".
    Nowy element pare lat powinien wytrzymac, zanim przerdzewieje.

    J.

  • 4. Data: 2016-11-17 18:02:47
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-11-17 o 17:51, J.F. pisze:
> [...]
    > zeby narzekac na "ciagle sie cos pieprzy".
    > Nowy element pare lat powinien wytrzymac, zanim przerdzewieje.

    Jak ma gaz i jeździ po miejsku to badziewne tłumiki potrafią zgnić w rok

    Lewis

  • 5. Data: 2016-11-18 15:59:44
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Jak ma gaz i jeździ po miejsku to badziewne tłumiki potrafią zgnić w rok

    jakaś mitologia - miałem w poprzednim punto gaz i nic nie gniło szybciej
    niż standardowo. Plecionki tylko wymieniałem bo ciągle ryłem nimi o
    jakieś kamulce.

  • 6. Data: 2016-11-18 20:19:16
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-11-18 o 15:59, sirapacz pisze:

    > jakaś mitologia - miałem w poprzednim punto gaz i nic nie gniło szybciej
    > niż standardowo. Plecionki tylko wymieniałem bo ciągle ryłem nimi o
    > jakieś kamulce.

    Na LPG wydziela się więcej pary wodnej do tego zasiarczony LPG i często
    wyregulowane instalacje na węch przez jakiegoś heńka czy zenka i
    niestety ale tłumiki zdychają szybciej.

    Lewis

  • 7. Data: 2016-11-18 20:45:21
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Na LPG wydziela się więcej pary wodnej do tego zasiarczony LPG i często
    > wyregulowane instalacje na węch przez jakiegoś heńka czy zenka i niestety
    > ale tłumiki zdychają szybciej.

    Pierdolisz kolego.

    Endriu

  • 8. Data: 2016-11-18 20:57:17
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-11-18 o 20:45, Endriu pisze:

    > Pierdolisz kolego.

    W którym konkretnie miejscu?

    Lewis

  • 9. Data: 2016-11-18 21:38:28
    Od: z <...@...pl>

    > jakaś mitologia - miałem w poprzednim punto gaz i nic nie gniło szybciej
    > niż standardowo. Plecionki tylko wymieniałem bo ciągle ryłem nimi o
    > jakieś kamulce.

    Miałem Almerę N16 z 2005 roku LPG i miało oryginalny wydech.
    W końcu na łączeniu przerdzewiało ale fachowiec stwierdził że trzeba to
    pospawać bo nowe wydechy będą gorsze.

    W poprzednich autach z LPG zamienniki więcej niż 2 lata nie wytrzymywały

    50/50 miasto trasa.

  • 10. Data: 2016-11-18 22:34:38
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > W którym konkretnie miejscu?