  • 1. Data: 2016-11-16 15:57:11
    Temat: Uszczelka michy
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    Rozpietosc cen od 32 do 100zl dla mojego modelu (V 70). Gdyby byla
    gwarancja, ze ta najdrozsza = najlepsza, to bym sie nie zastanawial. Czy
    sa jacys producenci, ktorych nalezy unikac? Elring, Payen, Elwis, nic mi
    to nie mowi. Kojarze 4Max, ale tez nie pamietam, czy dobrze, czy zle;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2016-11-16 17:55:52
    Temat: Re: Uszczelka michy
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-11-16 o 15:57, Pawel "O'Pajak" pisze:

> [...]
    > sa jacys producenci, ktorych nalezy unikac? Elring, Payen, Elwis, nic mi
    > to nie mowi. Kojarze 4Max, ale tez nie pamietam, czy dobrze, czy zle;-)

    Elring, victor reinz - b. dobre
    Payen/goetze, ajusa - też niezłe.
    Elwis Royal - angolska firma nie testowałem

    Lewis

  • 3. Data: 2016-11-16 20:38:44
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Pawel "O'Pajak" w

    > Rozpietosc cen od 32 do 100zl dla mojego modelu

    Ej, podobno micha, dla swoich nie stoi więcej niż 6PLN dziennie

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2016-11-17 12:51:41
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Elring, victor reinz - b. dobre
    > Payen/goetze, ajusa - też niezłe.

    Dzieki.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2016-11-17 19:41:17
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 16 Nov 2016 15:57:11 +0100, Pawel "O'Pajak" napisał(a):

> [...]
    > sa jacys producenci, ktorych nalezy unikac? Elring, Payen, Elwis, nic mi
    > to nie mowi. Kojarze 4Max, ale tez nie pamietam, czy dobrze, czy zle;-)

    Czy jest to jakieś dziwne rozwiązanie montażu miski które wymaga gumowej
    uszczelki?

    Zazwyczaj uszczelka jest używana tylko przy pierwszym, fabrycznym montażu
    (ze względu na uproszczenie montażu), procedura serwisowa zakłada użycie
    uszczelki silikonowej z tubki.

    Z tych co podałeś, to uszczelki Elringa uchodzą za godne polecenia.