  • 22. Data: 2016-11-18 15:47:20
    Temat: Re: Kamera, rejestrator
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Nikt n...@l...localhost ...

    > nie chce mi się szukać filmików jak jadący z przeciwka uderzył
    > lusterkiem w lusterko i nie zatrzymał się. Sam miałem taką sytuację
    > wiele lat temu, jak jeszcze nie było kamerek.

    Ano własnie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

  • 21. Data: 2016-11-18 15:47:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

    > To już lepiej 720p i 60 klatek

    No własnie - to przeciez nie ma byc film do hollywood.
    Pytanie wiec, jakie sensowne parametry ustawić zeby:
    - byla zmpsna jakosc pozwalajaca odczytac numery
    - nie zapisywac zadmiarowych GB danych ktorych obiektyw i tak nie łapie a
    co za tym idzie - zmaksymalizowac czas nagrania?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 23. Data: 2016-11-18 15:47:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Co ma brak numerow do braku odszkodowania? Nic. Jakis tam fundusz jest
    > od tego zeby w przypadkach w ktorych sprawca nie jest znany wyplacal
    > odszkodowania. Czy jak poszkodowany mial by numery, pesel kierowcy,
    > daty urodzin jego dzieci to zmienilo by to cos w kwestii naprawy jego
    > samochodu. Film bez numerow jest tak samo istotny jak z numerami.
    > Pokazuje ze nie moja wina

    Jeżeli masz film to płaci OC sprawcy przeciez...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 24. Data: 2016-11-18 16:09:05
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    mylisz się.
    UFG płaci w przypadku wypadku czyli jeśli są ranni- przy braku rannych czyli
    kolizji nic nie dostaniesz....

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 25. Data: 2016-11-18 17:12:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie wierze ze w przypadku uszkodzen jak sprawca nieznany to ufg nie placi. Jak jest
    nagranie to sprawca jest znany chociaz uciekl.

  • 26. Data: 2016-11-18 19:54:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie wierze ze w przypadku uszkodzen jak sprawca nieznany to ufg nie
    > placi. Jak jest nagranie to sprawca jest znany chociaz uciekl.

    To w koncu jest znany czy nienznay?

    Bo pogubilem sie co masz na mysli.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 27. Data: 2016-11-18 20:35:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak nie jest nagrany i nikt nie widzial to nieznany chociaz nie niemozliwy do
    odszukania, jak nagrany to znany nawet jak numerow nie widac albo nieczytelne. Po
    marce, kolorze, dniu, godzinie itp mozna odnalezc sprawce. Tylko ze nikomu sie nie
    bedzie chcialo.

  • 28. Data: 2016-11-18 23:01:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > widac albo nieczytelne. Po marce, kolorze, dniu, godzinie itp mozna
    > odnalezc sprawce. Tylko ze nikomu sie nie bedzie chcialo.

    Zasmuce cie.
    Znany to on bedzie dopiero wtedy jak ci sie go uda rozpoznac.

    Natomiast szukac kogos po marce, godzinie etc - to ciekawe.
    Mogłbys przedstawić jakiś schemat takich poszukiwań?

    Zas co do UFG - moze jednak poczytaj kiedy płaca za szkody na osobie a
    kiedy na mieniu bo znowu przekazujesz trzeci rodzaj prawdy :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 29. Data: 2016-11-19 12:12:51
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

> [...]
    to cos w kwestii naprawy jego samochodu. Film bez numerow jest tak samo istotny jak z

    UFG płaci za szkody *OSOBOWE*, nie za materialne. Inaczej jaki byłby
    sens kupna AC?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 30. Data: 2016-11-19 12:19:40
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > A jaka mozna włożyć najwieksza?

    32GB działa na 100% co byś nie wsadził, 64GB z tego co czytałem to
    działają wybrane modele kart - trzeba szukać na forach.

    > Sa jakies ograniczenia?

    Ja przekręcam kluczyk w stacyjce - kamera zaczyna nagrywać. Wyjmuje
    kluczyk ze stacyjki, kamera nagrywa jeszcze 5s po czym się wyłącza.

    Po pierwszej zimie, bateria trzyma praktycznie minutę może dwie. Ale ja
    mam kamerę zamontowaną na stałe z zasilaniem zewnętrznym, więc mi to nie
    przeszkadza i jednocześnie implikuje przyczynę padu baterii.

    > Rozumiem, ze mozna tez ustawić rózny poziom jakosci?

    Podałem czas dla nagrania 1080p 30fps

    > Ten wynik podajesz przy ustawieniu maksa?

    Tak. Z tym że porównywałem 720p 60fps i mimo że obraz płynniejszy, to
    najczęściej te detale są bardziej rozmazane, więc jako lepszy uznałem
    wariant wyższej rozdzielczości z mniejszą liczbą klatek.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz